|

"الهام خانم" پورش سوار عجب تُپلی شده؛ شوهر جانِ پولدارت چرا نیس؟

Elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر مطرح ایرانی است که ظاهرا قصد دارد همانند بعضی ها با حاشیه خود را بیشتر نشان دهد، تصویری جدید از خود با یک کلاه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

الهام حمیدی بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی است که البته از نظر خودش در چهره و تیپ خیلی عالی تشریف دارد! وی سال هاست که در سینما و تلویزیون می باشد و اغلب هم نقش هایی آرام و مظلوم را ایفا می کند.

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی جدیدا در حاشیه ها دیده می شود و از انجایی که ظاهرا هنرمندی از خود راضی می باشد کمی نظرات مردم را نسبت به خود منفی کرده است. الهام حمیدی فعالیت زیادی در اینستاگرامش ندارد اما زیاد او را در پیج های دیگر برای تبلیغ و مصاحبه می بینیم.

وی پیجی بالای 3 میلیون فالوور دارد و هر از گاهی پست و یا استوری منتشر می کند. الهام خانم به تازگی زایمان کرده و با توجه به تصویری به اشتراک گذاشت احتمال می رود به خارج از کشور سفر کرده باشد. در ادامه عکس جدید خانم بازیگر را در مکانی جذاب با کلاه مشاهده می کنید. ظاهرا میان خانم های بازیگر گذاشتن کلاه به معنی خارج رفتن است!

ناگفته نماند به گفته کاربران فضای مجازی الهام خانم بعد از زایمانش تپلی هم شده که البته کمی او را بانمک هم کرده.

الهام حمیدی

ازدواج دوم خانم بازیگر با پسر پولدار!

الهام حمیدی علاقه زیادی به آرایش های غلیظ دارد و یا شاید هم خانم بازیگر اعتماد بنفس کافی برای انتشار چهره طبیعی اش را ندارد.این بازیگر معروف برای اولین بار در سال 76 در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما این وصلت دوام زیادی نداشت و منجر به طلاق شد. او بعد از بیست سال مجرد ماندن در سال 1397 برای بار دوم ازدواج کرد.

وی اطلاعات زیادی از همسرش نداده است اما در برنامه دورهمی مهران مدیری توضیحاتی داد. الهام حمیدی قبل از ازدواج بارها گفته بود که دوست ندارد با بازیگر ازدواج کند، توضیحات او درباره شغل لاکچری همسرش را ببینید.

الهام حمیدی: بازیگرا باید زندگی لوکس و مرفهی داشته باشند!

الهام حمیدی درباره ی شان مالی هنرمندان صحبت هایی جنجالی داشته است که هم مقداری واقعیت است و هم مقداری توقع بی جا و خودبزرگ بینی می باشد. الهام حمیدی می گوید: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست ندارند بازیگرها در آرامش باشند. در همه جای دنیا ستاره‌ها زندگی مرفه و راحتی دارند. از بالیوود و هالیوود که بگذریم در همین ترکیه نیز همه ستاره‌ها زندگی مجلل و لوکسی دارند.  

الهام حمیدی

اصلا قشر بازیگر قشر خاصی است که باید این‌گونه باشد چون مدام زیر ذره‌بین هستند. وقتی یک مراسم هست، بازیگرها بیشتر مورد توجه هستند و به همین خاطر باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشند. در ایران درصد قابل توجهی از بازیگران حتی خانه شخصی ندارند و مستاجر هستند؛ مگر آنکه از خانواده‌ای مرفه آمده باشند یا در کنار بازیگری حرفه‌ای پولساز داشته باشند وگرنه از پول بازیگری، این هزینه‌ها تامین نمی‌شوند.

الهام حمیدی

بازیگرها عموما مجبورند با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارند. همه می‌خواهند بدانند تو چه لباسی می‌پوشی، کجا زندگی می‌کنی یا چه ماشینی سوار می‌شوی. برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد.

خود من به‌شخصه هیچ پشتوانه مالی ندارم و اگر خدایی ناکرده پایم بشکند و دو ماه در خانه باشم، هیچ‌کس در خانه مرا نمی‌زند که آیا پول اجاره خانه‌ات را داری یا اصلا نان داری که بخوری؟ اما وقتی یک سفر خارجی می‌روی همه درباره آن صحبت می‌کنند.

الهام حمیدی و همسرش الهام حمیدی و همسرش

الهام خانم پورش سوار!

اما مدتی پیش الهام خانم پشت فرمان در حال رانندگی ویدیویی منتشر کرد که در اینستاگرام بسیار جنجالی شد. کاربران این حرکت او را فخرفروشی دانستند. 

یکی از بحث های داغ فضای مجازی مدل ماشین این بازیگر زن بود. برخی از اخبار مدل ماشین این خانم بازیگر را مازراتی دانستند اما یکی از کارشناسان خودرو  مدل ماشین این خانم را پورشه دانست. قیمت نجومی این ماشین بسیاری از کاربران را متعجب کرد. این خودرو قیمتی در حدود 70 میلیارد ریال دارد که همین نکته از فخر فروشی این خانم بازیگر همه مخاطبان را دلخور کرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیدعلی ارسالی در

    حالا شاید ماشین را برای پز دادن اجاره کرده بوددرمجموع از سایر بازیگران خانم سنگین تر وباوقار تر است

  • ناشناس ارسالی در

    این زنه اومدتومحل ماپیش دعانویس باپورشه هم بود😐😕

  • :):):) ارسالی در

    😑😑😑

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی