|

کرشمه های نیوشا ضیغمی و عربی صحبت کردن فاجعه او!

Niusha Zeighami shayanews

ویدیو از نیوشا ضیغمی منتشر شده که بسیار بد در حال صحبت کردن به زبان عربی است.

لینک کوتاه کپی شد

ویدیو نیوشا ضیغمی بازیگر زن جنجالی در خارج از کشور و صحبت کردن او به زبان عربی را ببینید خیلی ها گفته اند عربی حرف زدنش فاجعه است!

اصرار نیوشا ضیغمی به متفاوت بودن!

ویدیو متفاوت و دیده نشده از سفر خارجی که نیوشا ضیغمی داشته و عربی حرف زدنش را دید. این تنها ویدیو عجیب از نیوشا نیست و پیش تر هم ویدیویی از خانم ضیغمی و آواز خوانی او برای بند یک نوشابه را دیده بودیم.

نیوشا ضیغمی وضعیت مالی بسیار خوبی دارد ولی خودش همیشه در مصاحبه ها تاکید دارد که وضعیت زندگی آنها خیلی معمولی است و در حد مردم و در خانواده ای بسیار ساده زیست به دنیا آمده است و هرچه اموال دارد خودش کار کرده و به دست آورده . او در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد ولی بدلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

نیوشا سال 1389 با آرش پولادخان ازدواج کرد. آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

1333041_887

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ممل ارسالی در

    دلقک بازی 😅 پ.ره شدم از خنده!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها