|

تیپ خفن "نیوشا خانم ضیغمی" با شلوار چرم و مانتوی جواهردوزی شده

نیوشا ضیغمی

به تازگی عکسی از نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح ایرانی منتشر شده او در این عکس مانتویی جواهردوزی شده پوشیده است.

لینک کوتاه کپی شد
3

نیوشا ضیغمی از بازیگران جوان و معروف ایرانی است که با بازی در فیلم اخراجی ها شناخته شد. خانم بازیگر با اینکه فعالیت خاصی در اینستاگرام ندارد اما حالا نزدیک به 4 میلیون فالوور دارد. ضیغمی چند سالی می شود که با یکی از طرفدارانش به نام آرش پولادخان ازدواج کرده و صاحب دختری بنام لنا نیز هستند. 

به گزارش «شایانیوز»، نیوشا ضیغمی از دسته بازیگرانی است که علاقه بسیاری به میکاپ های غلیظ دارد. وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همیشه با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می کند. البته خانم بازیگر زیبایی خاص خودش را دارد اما با وجود عمل های زیبایی که انجام داده این کار کمبود اعتماد به نفس او را نشان می دهد.

نیوشا ضیغمی که ظاهرا در سینما با کم کاری مواجه شده همانند بسیاری از هنرمندان تبلیغات اینستایی نیز انجام می دهد. ضیغمی به تازگی هم برای تبلیغات مزون ویدیویی منتشر کرده که در آن مشغول پرو مانتو می باشد.

neushaze_1633805026

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. این بانوی هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. آرش پولادخان همسر وی می باشد این زوج دختری به نام لنا دارند. همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند. آرش  سال 93 عنوان برترین کارآفرین در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی همسرش را یک هنرمند اصیل میداند و معتقد است که مانند اغلب اصفهانی ها هنر در خون او است و ارتباط با هنرهای اصیل و سنتی در تجارت نقره از او هنرمندی با اصالت ساخته است. تجارت همسر نیوشا ضیغمی از کارهای پردرآمد دنیا است و علاوه بر این آرش پولادخان در زمینه سرمایه گذاری برای ساخت فیلم هم کارهایی انجام داده است.

unnamed

خانم بازیگر وضعیت مالی بسیار خوبی دارد ولی خودش همیشه در مصاحبه ها تاکید دارد که وضعیت زندگی آنها خیلی معمولی است و در حد مردم و در خانواده ای بسیار ساده زیست به دنیا آمده است و هرچه اموال دارد خودش کار کرده و به دست آورده.

مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری

او در مورد مخالفت خانواده اش با حرفه بازیگری می گوید: وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شاهرخ خان ارسالی در

    فقط میگم که حرف نداری آخرشی گلم

  • شاهرخ خان ارسالی در

    ما که دوستش داریم

    • ناشناس ارسالی در

      خاک تو سرت

  • مریم ارسالی در

    مردم دارن با بدبختی زندگی میکنند اون وقت این خانوم لباس پوشیدنش رو به رخ می‌کشه ۰ هر لحظه مردم دارن با کرونا جون عزیزاشون رو از دست میدن اون وقت این خانوم عکس میزاره ۰ برو بدبخت بیچاره ۰ تو کمبود داری تو زندگیت ۰ حتما برو روانپزشک درمون کن ۰ من نمیدونم اگه گوشی موبایل نبود ایشون چه طور خودنمایی میکرد ۰ من نمیدونم اگه آرایشگاه نبود ایشون چه طور خودش رو بتونه کاری میکرد ۰

    • امیر علی ارسالی در

      مریم خانم
      مردم دارن با بدبختی زندگی میکنن چ ربطی به خانم ضیغمی داره
      مشکل مردم یه چیزای دیگه ای است نه ایشون یه ذره فکر هم خوب چیزیه

    • ناشناس ارسالی در

      انگاری تو خودت هم دکتر و هم روانشناس لازمی...

  • علیرضا ارسالی در

    خانم ضیغمی سلام من عاشق فیلم های شماهستم
    افتخار کشورمی عزیزم

  • بیتا ارسالی در

    این با تیپ عربی که میزنه چقدر احساس خوشتیپ بودن داره و چقدر اعتماد بنفسش بالاس.... الکی گنده ش کردن

  • اهورا ارسالی در

    خودشیفته بسه دیگه

  • ناشناس ارسالی در

    خوبه خودتونم اعتراف می کنید که آرایش غلیظ و عمل های جراحی این خانم، ناشی از کمبود اعتماد به نفس اوست. کاملاً با این حرف موافقم

  • ناشناس ارسالی در

    خیلیییییییییییی خوشتیپ هستیدددد خانم ضعیفی

  • ساراشیرمردی ارسالی در

    زن قائدی ول کردن چسبیدن به خانم ضیغمی...خب به ما چه چه تیپی میزنه اححح دیگه حالم داره از همشون بهم میخوره

  • محمدشیخی ارسالی در

    خوشتیپ باسی نباشی چ سودی واسه مردم داره مبارک شوعرش

  • رها ارسالی در

    آره من اگه این همه عمل زیبای میکردم الان ملکه زیبایی تو کل دنیا بودم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها