|

نیوشا ضیغمی با این حجم از چاقی تیپ صورتی جیغ میزند! +عکس

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی پس از مدتی طولانی بالاخره با انتشار عکس از خود صفحه شخصی اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

نیوشا ضیغمی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلوزیون است که زندگی بی حاشیه و آرامی همراه با همسرش آرش پولادخان نیز دارد. نیوشا ضیغمی فعالیت آنچنانی در اینستاگرام ندارد اما بیش از 3.5 میلیون کاربر او را دنبال می کنند.

به گزارش «شایانیوز» ظاهرا کم کاری در سینما باعث شده تا خیلی از هنرمندان به تبلیغات اینستاگرامی روی بیاورند تا بلکه کسب درآمدی داشته باشند. نیوشا ضیغمی هم از این راه عقب نمانده و به تازگی عکسی از خود همراه با چمدان هایی منتشر کرده و تبلیغ یک برند چمدان را نیز کرده است. نا گفته نماند با توجه به اینکه این برند به چند بازیگر خانم دیگر هم تبلیغ داده بود، مشخص است که مبلغ زیادی را هم برای این کار هزینه کرده است زیرا بازیگران قیمت کمی ندارند!

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی:

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. این بانوی هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است.آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی و همسرش
نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ارزو ارسالی در

    اینا مثلا بازیگرا مردم از اینا الگو میگیرن .چرا اینقدر بی بندو بارن دیگه تا کجا میخوان پیش برن .باشه خب یه بار نه ده هزار بار گفتیم خووووشگلیت بسه دیگه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها