|

خوشبختی "دنیا مدنی" با هدیه آقا مهراب تکمیل شد؛ خوشگل و چشم رنگی!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر پر طرفدار اما نه چندان مشهور ایرانی است که علاقه زیادی به گربه دارد اینبار هم از هدیه گربه ایه مهراب قاسم خانی رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که البته بیشتر او را فعال اینستایی می شناسند تا بازیگر! ظاهرا برخی از هنرمندان جدید تا یک فیلم و یا سریال بازی می کنند دیگر از خود بیخود می شوند.

به گزارش«شایانیوز» دنیا مدنی در تئاتر هم کم و بیش فعال است اما آن گونه که بگوییم معروف است نیست. وی حالا بیشتر فضای مجازی دیده میشود و از دسته هنرمندانی هم می باشد که زیاد با مخاطب رابطه صمیمی ندارد. دنیا مدنی علاقه زیادی به حیوانات به خصوص گربه ها دارد و اتفاقا یک گربه خانگی هم بزرگ کرده است. اما به تازگی عکس و استوری هایی از دو بچه گربه میگذارد که ظاهرا عضو های جدید دنیا خانم میباشند و خیلی هم دوستشان دارد و از داشتن آن ها احساس خوشبختی می کند.

به گفته کاربران این دو بچه گربه هدیه مهراب قاسم خانی به او میباشد.

دنیا مدنی

حمله دنیا به برهنگی ریحانه پارسا

دنیا مدنی در حال حاظر در صفحه شخصی اینستاگرامش 733 هزار فالوور نیز دارد و از هنرمندان پرطرفدار ایرانی است. دنیا مدنی خود از بازیگران کم حجاب در فضای مجازی می باشد اما جدیدا انتقاد تندی نسبت به ریحانه پارسا داشت. ویدئویی که در ادامه می بینید واکنش دنیا مدنی به برهنه شدن افرادی مانند ریحانه پارسا در جذب مخاطب است. او می‌گوید ریحانه پارسا و شیوه زندگی او و فالوورهایش که با برهنگی جمع آوری کرده ارزشی ندارد.

دنیا مدنی می گوید ما باید مخاطب را تربیت کنیم تا سلیقه اش بهتر شود. هرچند احتمالا منظوری ندارد ولی واقعا آیا اکثر سلبریتی های ایرانی خودشان سواد یا ویژگی خاصی دارند که مخاطب تربیت کنند. به نظر می رسد کسی که دنبال چنین محتوایی باشد بهتر است به پیج های سر بزند که تخصصی تر و حرفه ای تر هستند. ضمن اینکه مخاطب ایرانی این روزها آگاهی بیشتری نسبت به بسیاری از سلبریتی ها دارد.

هرچند که ریحانه پارسا در حال حاظر محبوبیت مثبتی در بین مردم ندارد و احتمالا اثرات بدی هم روی جوانان دارد؛ اما هنرمندانی که چنین تند او را انتقاد می کنند هم دارای وجه و شخصیت آنچنانی نیستند و بهتر است خود را نیز در زندگی و حرفه ای که دارند بیشتر پرورش دهند تا صحبت درمورد دیگری و بالا بردن خودشان.

دنیا مدنی و ریحانه پارسا

بیوگرافی دنیا مدنی:

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. دنیا مدنی در حال حاظر مجرد است و ظاهرا زیاد هم تو فاز عشق و عاشقی و این حرف ها نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    بازیگراهمشون ول شدن ول یکی نیست اینارو جمع کنه اینقدر سرشون به دزدی گرمه که کلا مملکت وفراموش کردن شده فساد

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر هم هنرمندان هنرشمااینستاگرام واستوری گذاشتن هایهبیموردوبه رخ کشوندن زندگی راحت وبی دردسرتونه که توسره مافقیران وبی پول هامیکشونیدمن .چه گناهی دارم که پدرویامادرم هنرپیشه نبودن حالامن ازدولتی سرشون به نون ونوامیرسیدم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی