|

"دنیا مدنی" بیخیال عکس در آینه آسانسور شد حالا با ژست "یقه باز" آمده!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر جوان و با استعداد ایرانی است که در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارد، وی جدیدا عکسی ساده و به دور از تجملات از خود منتشر کر…

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی بازیگر جوان اما نه چندان معروف سینما و تلویزیون است که بیشتر او را در اینستاگرام می شناسند تا قاب تلویزیون!

به گزارش«شایانیوز» دنیا مدنی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. وی بسیار اهل دور دور و تفریح است و گاهی تصاویری هم از گشت و گذار هایش برای کاربران منتشر می کند. دنیا مدنی مدتی بود که به آینه آسانسور ها گیر داده و بیشتر سلفی هایش در آسانسور بود اما چند وقتی می شود که عکس های او را بیشتر در طبیعت و کوه می بینید. خانم بازیگر به تازگی تصویری ساده و با ژست «مثلا حواسم نیست» منتشر کرد و نوشت: سایه / روشن

دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی:

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی:

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد. رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

ازدواج دنیا مدنی: 

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا مدنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها