|

نگاه جذب کننده "دنیا مدنی" به اونور؛ خانم بازیگر باز عاشق شده؟ +عکس

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که با ژستی تکراری اما جذاب عکس خود را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی بازیگر درجه چندم ایرانی است که بیشتر هم او را با مادرش رویا تیموریان بازیگر معروف تلویزیون می شناسیم. دنیا مدنی از فعالین اینتساگرام است و گاهی او را در نقش های تئاتر می بینید.

به گزارش«شایانیوز» تصاویر دنیا مدنی در اینستا اغلب سه ژست دارد. یا در کوه و کمر ولو شده روی زمین است، یا در آینه آسانسور او را میبینید و یا در کافه و رستوران محو افق شده و مثلا حواسش نیست! خانم بازیگر اتفاقا علاقه زیادی هم به انتشار عکس های خود دارد و با 733 هزار فالوور نزدیک به 2 هزار پست منتشر کرده است. وی به تازگی هم با استفاده از ژست محو افق تصویری به اشتراک گذاشت اما اینبار لبخند مرموزانه خانم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

دنیا مدنی

چندی پیش تصویری از دنیا مدنی با لباسی کوتاه در فضای مجازی منتشر شد. عکسی خاص و متفاوت که البته جوراب توری و لباس کوتاه این بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

دنیا مدنی

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

دنیا مدنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بهار ارسالی در

    چقد بدبختیم که زوم کردیم رو همچین چیزایی.فلانی اینقد فالوور داره ..خب که چی مثلا..دنیای مجازی یه کسانی با هم ارتباط دارن از آنطرف دنیا که هیچ شناختی از هم ندارن.حالا این وسط یکی اصلا صد میلیون فالوور جمع کنه ..خب که چی مثلا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها