|

ریحانه پارسا از شیطان دستور می گیرد؛ بزودی ... استار می شوم!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا در لایوی اینستاگرامی درباره بازی کردن در فیلم های غیر اخلاقی اعتراف زشتی کرد و گفت بزودی ... استار می شود!

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا دختر جوان و تازه نفس سینما و تلوزیون ایران بود که تا به شهرت رسید دست و پایش را گم کرد و به بی راهه کشیده شد. ریحانه پارسا استعدادی خوبی در زمینه بازیگری دارد و می توانست از هنرمندان درخشان سینما شود.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا اما راه دیگری را برای ادامه زندگی اش انتخاب کرد و حتی دیگر آبروی خانواده اش برایش ذره ای اهمیت ندارد و انگار از شیطان گاهی دستور می گیرد. ریحانه ابتدا وقتی که در ایران بود با عکس های عجیب و آرایش های تند و متفاوتی که در اینستاگرامش منتشر می کرد خود واقعی اش را به مردم و کاربران شناساند اما بعدها با خروج از ایران لباس و حجابش به یکباره ریخت.

ریحانه پارسا

شروع و شهرت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اولین بار در سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید. او در این مجموعه کنار مهدی سلطانی بازی کرد و با سینا مهراد بسیار دیده شد.

برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت ریحانه پارسا پذیرفته شد. ریحانه پارسا گفت: خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد و برای این نقش انتخاب شدم. تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود که البته راه تئاتر را هم آن قدر ادامه نداد و ترجیح داد با کَندن لباس از تنش با سرعت خیلی بیشتری معروف شود.

ریحانه پارسا

آبرو ریزی ریحانه

ریحانه پارسا به گفته خودش در کودکی آزار جنسی دیده و به او تجاوز شده است و به دلیل طلاق مادر و پدرش فشار روحی زیادی را متحمل بوده است. پارسا در گفته های خود تنفر زیادش نسبت به خانواده به خصوص پدرش را اعلام کرده است. ناگفته نماند انگار ریحانه دختری پر از عقده بود و علاقه شدیدی به دیده شدن داشت و شاید هدفش از همان اول هم همین بود که با کار خوب در تلوزیون شناخته شود و بعد به مسیری که می خواهد برود. مسیری که هر روز بیشتر در منجلابش فرو می رود. ریحانه پارسا نه تنها آبروی خود و خانواه اش را به شدت زیر پا گذاشت بلکه مشکلاتی هم برای تیم سریال پربیننده «پدر» به وجود آورده بود.

انتشار عکس های جنجالی ریحانه پارسا

مدت کوتاهی بعد از پایان سریال پدر، ریحانه پارسا شروع به انتشار عکس هایی تو چشم و جنجالی از خود کرد. حامد عنقا تهیه کننده می گوید: بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد. ریحانه بچه بود و بچگی کرد، دختر 18 ساله و شهرتی که ظرف کمتر از یک‌ ماه برایش به وجود آمد، هرکسی این ظرفیت را ندارد.

ریحانه پارسا

نحوه آشنایی و ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی بصورت رسمی خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد. ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی به عنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در تئاتر اولئانا در دی ماه 1398 شروع شد.

ریحانه پارسا متولد سال 1377 است و مهدی کوشکی با اختلاف سنی 18 سال متولد 1359 می باشد. ازدواج این دو هنرمند دوام زیادی نداشت و پس از 7 ماه در سال 99 به طلاق رسید و هر دو عکس های مشترکشان را از پیج های شخصی پاک کردند. مهدی کوشکی در گذشته دو ازدواج ناموفق دیگری هم داشت و از همسر اولش یک فرزند پسر نیز دارد. البته ریحانه پس از مهاجرت به ترکیه در یکی از لایو هایی که داشت اعلام کرده بود با مهدی کوشکی عقد نبودند و ظاهرا فقط صیغه بوده اند.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه با شاخ های مجازی چون پویان مختاری نیز ارتباط بسیار صمیمانه ای برقرار کرد و وارد سایت های شرط بندی شد اما این راهش هم با بن بست و منجلاب بیشتر روبرو شد. در حال حاظر ریحانه حتی از اسم خودش هم بیزار است و نامش را در اینستاگرام به دیوا پارسا تغییر داده است و هر روز لُخت تر از دیروزش می شود بلکه از این راه بتواند درآمدی برای ادامه زنگی اش داشته باشد.البته نام دیوا برای ریحانه برازنده است چون از دختری ساده و نوجوان به همچون دیوی سیاه تبدیل شده است. ریحانه پارسا دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و ظاهرا به یک بیمار روانی با کوهی از مشکلات تبدیل شده است. 

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    پارسا تو آنقدر کثیف هستی که به خاطر پول و شهوت حاصر به هر کاری هستی
    ننگ ابدیت. به تو و خانواده ات که تو را به وجود آوردند و در جامعه رهایت کردند

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم برات که تو ایرانی هستی،

  • عبداله ارسالی در

    خداوند انسانها را آزاد آفریده است

  • ازی ارسالی در

    تو چقدر زشتی ریحانه و عقده ی دیده شدن

  • ناشناس ارسالی در

    عقده ایه بد بخت

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی خدا باشه نمی شه بد بشی تحت هر شرایطی این دیگه ازتون کارست

  • رز ارسالی در

    خاک بر سر بی شرفت کنن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها