|

بهترین گوشی تا 6 میلیون / گوشی اقتصادی میخوای که دو روز بعد ادا درنیاره اینا رو دریاب

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با دونستن ویژگی های اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد هستن که وقت خودشون رو با گوشی ها سر نمیکنن و بدون این وسیله انگار دنیاشون یه چیز بزرگ کم داره و خب با وجود کرونا هم جایگاه گوشی در زندگی ها بسیار بالاتر رفت چرا در دوره ای که قرنطینه بود خیلی ها وقتشون رو با این وسیله گذروندن و اگر ر طول اون دوران این وسیله ی الکترونیکی همراه مردم نبود مسلما نیمی از مردم دنیا رد میدادن و دیوونه میشدن چون قرنطینه واقعا رو مخ بود ولی حالا در این بین مهم هست که گوشی که شما باهاش کار میکنید هم خوب باشه، به طور کلی گوشی ها به سه دسته ی پایین رده، میان رده و پرچمدار تقسیم میشن که میان رده ها رو میشه مثلا بهترین گوشی تا 15 میلیون دونست هرچند که در مقایسه با قیمت حال حاضر خیلی از گوشی های پرچمدار میان رده های گرون تر از این همه وجود داره.

حالا در این بازار رقابتی که در خصوص گوشی وجود داره دوتا غول گوشی در ایران بسیار فعال هستن یعنی شیائومی و سامسونگ که خب هر سال دارن با تغییر و تحولی که توی تولیداتشون دارن کاربرهای زیادی رو جذب میکنن مثلا در این سال ها شیائومی نشون داده که علاقمنده در هر زمینه ای یه دستی ببره از بهترین گوشی گیمینگ بگیر تا تولید گوشی های ارزون قیمت که از قضا چهره و ریخت زیبایی هم دارن و البته که در این بین سامسونگ هم یه تکون هایی به خودش داده و از اون اوج  یه نگاهی هم به افرادی که به دنبال گوشی های پایین رده هستن و اصرار دارن که حتما سامسونگ باشه، کرده و گوشی های اقتصادی هم میفروشه ولی خب هنوز با این بالا و پایین ها نمیشه قطعی گفت که کدوم برند بهتره چون هر دو تلاش هستن و تلاششون هم ستودنیه حالا در این بین میخواهیم چند تا از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون رو از هر دو برند بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی تا 6 میلیون

پوکو M5s از بهترین گوشی تا 6 میلیون

اولین محصولی که در بین بهترین گوشی ها تا 6 میلیون قرار میگیره پوکو M5s شیائومی هست که شاید براتون جالب باشه که دارای گواهی مقاوت در برابر گرد و غبار و پاشش آب هم هست اون هم با این قیمت! کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.43 اینچ بهره گرفته که از وضوح کافی و قابل قبول و طراحی زیبایی هم برخورداره. باتری این محصول دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست و طول عمر و دوام بالایی داره و همچنین از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. 

از خصوصیات مثبت دیگه ی این گوشی میشه به بلندگوهای استریوی اون اشاره کرد که در این بازه ی قیمت بسیار آپشن ویژه ای هست. همچنین برخورداری از تراشه ی هلیو G95 مدیاتک به عنوان پردازنده ی این گوشی ایده ی خوبی بوده چون عملکرد خوبی از خودش نشون داده حتی با وجود این که تراشه ی قدیمی هست. دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 64 مگاپیکسلی هست که خب کیفیت اون چندان تعریفی نداره ولی در عوض دوربین سلفی که دارای سنسور 13 مگاپیکسلی هست عکس و فیلم های فوق العاده ای رو ثبت و ضبط میکنه.

بهترین گوشی تا 6 میلیون

گلکسی A14 از بهترین گوشی تا 6 میلیون

بریم به سراغ محصول دوم از لیست مقاله ی امروز یعنی گلکسی A14 از کمپانی سامسونگ که کاملا از پلاستیک فشرده ساخته شده و از دوتا سیم کارت پشتیبانی میکنه. نمایشگر این محصول در اندازه ی 6.6 اینچ تولید شده و وضوح قابل قبولی رو ارائه میکنه. این گوشی با اندروید 13 راه اندازی میشه و پردازنده ی اون یه تراشه ی هلیو جی80 مدیاتک هست که برای گوشی با این قیمت قابل قبول هست. همچنین این رو هم اضافه کنیم که کمپانی کره ای برای این محصول خودش از سه تا دوربین استفاده کرده که دوربین اصلی دارای یه سنسور 55 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی هم 13 مگاپیکسله.

بهترین گوشی تا 6 میلیون

ردمی 12C از بهترین گوشی تا 6 میلیون

برسیم به یکی دیگه از محصولات شیائومی در محدوده ی قیمت 6 تومن یعنی ردمی 12C که دارای یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.71 اینچ هست و از روشنایی 500 نیت برخورداره و اونقدرا در محیط باز باعث نمیشه که اذیت بشید همچنین این نمایشگر از وضوح خوبی هم برخورداره. تراشه ی مدیاتک هلیو جی۸۵  در این گوشی برای پردازنده استفاده شده که عملکرد قابل قبولی داره و در حافظه های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ عرضه میشه. دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 5 مگاپیکسلی هست. این رو هم اضافه کنیم که ظرفیت باتریش هم 5000 میلی آمپر ساعت هست ولی سرعت شارژش پایینه.

بهترین گوشی تا 6 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی