|

بیوگرافی بهناز جعفری با سیم های درونی‌اش / جشن تولد نوک بلند ترین برج با لباس مخصوص

بهناز جعفری بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که تولد خود را در بلند ترن برج کشور گرفت و خود و جشنش را منحصر به فرد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درسته که در چند سال اخیر افسانه پاکرو بر این نظر شده که سینما چهره های زیبا با تعداد فالوور بالا رو میخواد و اون دست از افراد رو مشهور و مشهور تر نمیکنه، اما انگاری این مسئله برای امروز و دیروز نیست و دهه هاست که پشت سر هم تکرار میشه. چرا که بازیگرا فراوونی هستن که از طریق چهره زیبایی که داشته اند تونستن خیلی زود به اون بالا مالاها دست پیدا کرده و ره چند ساله رو یک شبه برن. البته که این معیار زیبایی از نظر سینما بی شک اون معیاری نیست که همه افراد در نظر دارند! به طور مثل خانوم نازنین بیاتی از همون اولین بازی که در سینما داشت و دیده شد، مورد توجه قرار گفت و خیلی زود تونست تبدیل به یکی از پایه ثابت های فیلم های پرده نقره ای بشه. اما در عوض چهره ای همچون خانوم بهناز جعفری سالهاست که در این عرضه حضور دارد اما هنوز هم به اون رده از شهرت و دیده شدن نرسیده. بهناز جعفری تا به حال در پروژه های بسیاری نقش آفرینی داشته و از سریال های تلویزیونی گرفته تا فیلم های سینما سوابق درخشانی دارد. خانوم بازیگر در اینستاگرام نیز پر طرفدار است و نزدیک به 200 هزار کاربر هستند کمه دنبال کنند او می باشند. بهناز جعفری در فیلم "پنج ستاره" همراه با شهاب حسینی و شیرین بینا و سحر قریشی همبازی بود.

بهناز جعفری

عجیب ترین جشن تولد توسط بهناز جعفری

بهناز بانو رو میشه یکی از بی حاشیه ترین چهره ها در میون بازیگران دونست که به هیچ عنوان اهل جنجال سازی نیست. وی حتی گاهی عکس و یا ویدیو هایی از خود به اشتراک میگذارد که جلب توجه فراوانی دارند، اما چون این چهره سابقه بسیار پاکی در حاشیه سازی داره، اونقدرها بود نمیشه. بهناز جعفری مدتی پیش هم تولدی برای خود گرفت که در آسمانها بود. خانوم بازیگر در حالی که با کیک تولدش رفته بود به بالاترین نقطه برج میلاد، با کیکش عکس گرفت و بعد هم سقوط از این برج رو تجربه کرد. خانوم بازیگر در حالی که لباس های مخصوص به تن داشت، مورد توجه کاربران قرار گرفت و لایک و کامنت های فراوونی دریافت نمود. در ادامه مشاهده می کنید بهناز جعفری رو در جشن تولد عجیبش.

بهناز جعفری

بیوگرافی بهناز جعفری و خانواده

بهناز جعفری از متولدین 25 مرداد 1353 است که در تهران به دنیا آمده. وی بازیگر سینما و تلویزیون است و فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. خانوم بازیگر کارش رو از تئاتر آغاز کرد و با سینما هم جلوی دوربین رفت.. وی می گوید پدرم حسابدار بازار بود و انسانی بسیار منعطف و لوتی منش بود. مادرم نیز پرستار بود و در فضای بیمارستان کار می کرد اما زندگیشون به طلاق ختم شد.

بهناز جعفری

بهناز جعفری و بیماری ام اس

بهناز بانو در اسفند سال ۹۳ بود که متوجه یکسری علائم بیماری در سیستم اعصاب و گردن شد. او تحت نظر پزشک مغز و اعصاب قرار گرفت تا اینکه فهمید ام اس دارد. او می گوید هیچ گونه گاردی در مقابل ام اس نگرفتم و واکنش عجیب غریب هم نداشتم و فقط به درمانم اقدام کردم. البته که مدتی شایعه شد او سرطان دارد که که اشتباه بود و همون ام اس بوده.

بهناز جعفری

علاقه به نقش منفی و سیم های درونی

خانوم بازیگر میگوید من دو تا سیم لخت درونم دارم که گهگاهی روی هم میفتن و اتصالی میکنن. اونوقته که شخصیت سرتق من رو میشه. خودم همیشه شیفته نقش های خاص و منفی هستن و ازشون لذت میبرم. چرا که اونها جای کار دارن و به همین راحتی نمیشه از پسشون بر اومد.

بهناز جعفری

ازدواج نمی کنم

بهناز جعفری تا به حال ازدواجی نداشته و میگه من ازدواج هم نمیکنم چرا که برای زندگی مشترک مجبورم کرم رو کنار بزارم و خهب من به هیچ عنوان این کار رو نمیکنم. پس نتیجه میگیریم که من هیچ وقت ازدواج نخواهم کرد.

بهناز جعفری

تجربه عشق و گردن زنی

اصولا آدم عاشق پیشه ای هستم اما خب کارم رو به هر چیز دیگه یا ترجیح میدم. اگر کسی پیدا بشه که دوست داشته باشم و بتونه با این شرایط من کنار بیاد خب استقبال میکنم. اما اغلب افراد نتونستن با من کنار بیان. 

در واقع گردن رابطه و هر چیز دیگه ای که بخواد جلوی کارم رو بگیره میزنم! 

بهناز جعفری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها