|

بیوگرافی بهناز جعفری و تولدی که حین پرش از برج گرفت / ملیحه پنج ستاره چه جرئتی داره

بهناز جعفری بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که در فیلم پنج ستاره نقشی منحصر به فرد بازی کرد و حالا با جشن تولدش مورد توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که در دوره سوابق کاری شون شاید خیلی مشهور و اسم و رسم دار نشدن، اما اونقدری کاربلد بودن که در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اند. البته که میشه گفت اکثر این سبک بازیگران از اونچه که براشون رقم خورده ناراحخت هستن و دلشون میخواسته تا سرنوشت بهتری براشون رقم بخوره، اما امان از این سینما و تلویزیون که معیار هایی عجیب داره. البته که در چند سال اخیر خیلی از چهره های خانوم هم این مسئله رو فهمیدن و در واقع به راز شهرت در بازیگری پی برده اند و الحق که نتیجه خوبی هم گرفته اند! شاید فکر کنید که منظورمون از نظر استعداد و این حرف هاست، در حالی که اصلا اینچنین نیست و در اصل زیبایی فیس در چند سال اخیر برای سینما بسیار پر اهمیت شده. این موضوع به اندازه ای بود هست که خب نیکی کریمی هم جمله ای جالب در اینباره میگه و بر این نظره که سینمای ما پر شده از لب و گونه های پروتزی. و احتمال اگر کسی از این قافله عقب بمونه چندان شهرت فراوونی پیدا نمیکنه. مثلا یکی از این دست بازیگران خانم بهناز جعفری است. بهناز جعفری در حالی که خیلی ساله تو دنیای بازیگری حضور داره و فعالیت میکنه، اما هنوز هم به اون میزان شهرتی که باید نرسیده. بهناز جعفری در فیلم "پنج ستاره" نقشی تاثیرگذار داشت و با شهاب حسینی همبازی شد.

68

بهناز جعفری

البته که بهناز جعفری نیز درست به مانند دیگر همکارانش در فضای مجازی فعالیتی جالب دارد و دیگه کمتر بازیگر پیدا میشه که از این فضای نامرئی استفاده نکنه و در جهت شهرت هرچه بیشتر خود فعال نباشه. در واقع بازیگران به دلیل بازیگر بودنشون هر عملی که انجام بدن مورد توجه فراوونی قرار میگیره. مثلا اینکه مدتی پیش بهناز جعفری در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی از پرشش از برج میلاد منتشر کرد. خانوم بازیگر در این ویدیو استایلی جالب دارد که خب همین ویدئو باعث شد تا خیلی بیشتر مورد توجه قرار بگیره و در موردش صحبت بشه. البته که اون بالا مالاها برای تولد هم برای خودش گرفت که تصاویر کیک با پرش جالب بودند.

بهناز+جعفری (2)

بهناز+جعفری (1)

بیوگرافی بهناز جعفری و خانواده طلاق

بهناز جعفری از متولدین دهه پنجاه است که حالا دقیقا پنجاه سال سن دارد. خانوم بازیگر در 25 مرداد 1353 به دنیا اومده و زاده تهران است. این بازیگر تلویزیون و سینما از فارغ التحصیلان لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است که خب کارش رو از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت و حالا هم با بیماری MS در حال جنگ می باشد. بهناز جعفری در رابطه با پدرش میگه شغل پدرم حسابدار بازار بود و انسانی به شدت لوتی و منعطف بود. اما خب شغل در پرستاری فعالیت داشت و در بیمارستان مشغول به کار بود که خبر زندگیشون در نهایت به طلاق ختم شد. 

بهناز-جعفری-در-جشنواره

دوره های بازیگری در کلاس های بازیگران حرفه ای

این بانوی بازیگر کلاس های بازیگریش رو از زمان مدرسه شروع کرد که خب رفت کلاس های هنر و ادبیات کودک و نوجوان و زیر نظر رویا تیموریان منصوره سپاه منصور و همچنین گلاب ادینه در دبیرستان 

گذروند.

او بعد تر و در سال 1372 وقتی که تنها ۱۹ سال سن داشت با تئاتر "سلطان مار" به کارگردانی گلاب آدینه فعالیت هنریش رو به شکل حرفه ای شروع کرد و پیش رفت.

بهناز+جعفری+در+کن

بهناز جعفری و ام اس و واکنشی جالب

همونطور که گفتیم بنز جعفری مبلتا به بیماری است. لین بازیگر زن رد این رابطه میگه در اسفند سال ۹۳ بود که متوجه شدم علائم بیماری در سیستم اعصاب و گردنم وجود داره و رفتم دکتر مغز و اعصاب و تحت نظر قرار گرفتم و فهمیدم که مبتلا به بیماری ام اس هستم. 

من هیچ گاردی در برابر ام اس نگرفتم و از طرفی هم واکنش عجیب غریبی نداشتم که مثلا بگم ای وای داد و بیداد! بلکه اون رو پذیرفتم و برای درمانش اقدام کردم. البته که مدتی شایعه شده بود سرطان دارن در حالی که این مسئله کذب است. 

nody-عکس-بی-حجاب-بهناز-جعفری-عکس--1722107438

علاقه بهناز جعفری به نقش منفی

بهناز جعفری میگه من گوشه وجودم دو تا سیم لخت دارم که گتهی به هم متصل میشن و جرقه میزنن. اونقوته که شخصیت سرتقم میزنه بالا. خودم همیشه اینجور بودم که از نقش های خاص منفی خوشم میومده و لذت میبردم اما خب این ژانر جای کار داره و نمیشه خیلی راحت از پسش بر اومد.

بهناز-جعفری-و-لیلی-رشیدی

ازدواج نمی کنم

واقعیت اینه که من ازدواج نکردم، چون اگه بخوام زندگی مشترک تشکیل بدم باید بازیگری رو کنار بزارم ، پس هیچ موقع به بازیگری فکر نمیکنم.

بهناز+جعفری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها