|

چطور استایل هنری پاییزی بزنیم / انقد جذاب و خاص میشی که همه منتظرن نیم نگاه بندازیشون

در این مقاله در خصوص این که چطور استایل هنری پاییزی بزنیم صحبت کردیم تا بتونید با رعایت یه سری از نکات زیباترین تیپ این مدلیتون رو بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیک و پیک بودن استایل میتونه دقیقا این معنا رو بده که شما یه فرد امروزی هستید که از وقت گذاشتن برای خودتون لذت میبرید و این کار رو با جون و دل انجام میدید و خب همین موضوع باعث میشه که دیگران هم ناخودآگاه نه تنها براتون احترام قائل باشن بلکه بهتر هم به حرفاتون گوش بدن مثلا در صورتی که شما با یه تیپ ژولیده پولیده برید برای خرید لباس و خب دست بذارید رو یه آیتم گرون حتی با وجود این که از پس هزینه هاش هم برمیایید ممکن هست که فرد فروشنده زیاد بهتون بها نده و باورش نشه که میخواهید اون لباس رو بخرید در حالی که اگر با یه تیپ باکلاس و شیک و پیک برید همون فروشنده یه جوری عین پروانه دورتون میچرخه که حد و حساب نداره و خب البته شاید احساس کنید که این کار یه مقدار ظاهربینی رو در جامعه زیاد میکنه ولی خب این واقعیتی هست که وجود داره و شما باید برای زدن استایل شیک تلاش کنید چرا که آدم ها به کلی موجودات بصری هستن و از قدیم هم گفتن که عقل مردم به چشمشونه!

ولی خب برای زدن استایل خوب هم شما باید اطلاعات مختلفی داشته باشید و به نکات متنوعی هم توجه کنید از جزئیات بگیر تا کلیات مثلا شما باید حتی به چیزهای ریزه میزه مثل اکسسوری ها هم توجه داشته باشید که شاید به نظرتون به دلیل کوچک بودن زیاد تو چشم نباشن در حالی که سخت در اشتباهید و از این رو باید اکسسوری های ترند روز رو بشناسید و برای جذاب تر کردن هر بیشتر استایلتون به سراغ استفاده از اون ها برید یا مورد دیگه در این بین این هست که الان که فصل عوض شده و در پاییز به سر میبریم شما باید بدونید که در هر فصل برای استایل های مناسب و ترند اون باید به سراغ چه آیتم هایی بریم مثلا در پاییز خیلی ها به دنبال زدن استایل هنری پاییزی هستن که ما در ادامه میخواهیم به این افراد در خصوص این که چطور این تیپ رو برای خودشون بسازن راهنمایی بدیم، پس در صورتی که شما هم جزء اون ها هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 استایل هنری پاییزی

برای استایل هنری در پاییز به رنگ ها توجه ویژه داشته باشید

یکی از اولین چیزهایی که در موارد مختلف جلب توجه میکنه رنگ هست چرا که رنگ میتونه تاثیر مستقیم روی مغز داشته باشه طوری که شما میتونید با استفاده از رنگ ها حتی فضاتون رو بزرگ و یا کوچک تر از اون چیزی که هست نشون بدید مثلا در صورتی که فضا کوچک هست میتونید با رنگ های روشن اون رو بزرگتر نشون بدید در حالی که با رنگ های تیره مسلما فضا کوچکتر هم دیده خواهد و شد این موضوع در مورد استایل هم اینطور عمل میکنه که رنگ های تیره شما رو لاغرتر و رنگ های روشن چاق تر نشونتون میدن. پس مشخصه که رنگ ها میتونن چه معجزه ای به پا کنن و از این رو باید به اون ها در استایل توجه خاص و ویژه داشت.

حالا در مورد استایل هنری پاییزه هم که دیگه خیلی خیلی بیشتر باید به رنگ ها توجه کنید چرا که پاییز فصل رنگ های زیباست و از این رو شما باید از این فصل زیبا برای رنگ های موجود در استایلتون الهام بگیرید مثلا میتونید برای هنری و پاییزه به نظر رسیدن تیپتون به سراغ رنگ هایی نظیر زرد، قهوه ای، نارنجی، زرشکی، سبز، خردلی و... برید.

استایل هنری پاییزی

برای زدن استایل هنریه پاییزه لایه لایه بپوشید

استایل پیازی و یا لایه لایه میتونه به تیپ شما حسابی عمق و جذابیت ببخشه طوری که افراد از دیدنتون یه مقدار مکث کنن تا ببینن که چی رو با چی ست کردید و خب پاییز هم به دلیل خنک بودن خوراک زدن استایل های لایه لایه هست از این رو توصیه میشه که مثلا برای لایه ای کردن استایلتون از زیر یه یقه اسکی بپوشید بعد از روی اون یه تیشرت لش و از روی تیشرتتون یه جلیقه بپوشید و اون ها رو با دامنی که قدش تا زیر زانو هست ست کنید و از زیر دامن هم جوراب شلواری بپوشید تا اینطوری حسابی لایه ای بشید.

استایل هنری پاییزی

اکسسوری ها رو در استایل هنری پاییزه دست کم نگیرید

در ابتدای مطلب از این که اکسسوری ها  میتونن به استایلتون عمق ببخشن صحبت کردیم و خب در مورد استایل هنری برای پاییز هم این موضوع کاملا صدق میکنه پس برای استایل های هنری در انتخاب اکسسوری هاتون نهایت دقت رو کنید مثلا از دستبندها و ساعت های رنگارنگ، بند کفش رنگی، بند عینک، گیره های مو که بافته شدن و... برای این تیپ پاییزیتون رو هنری به نظر بیارید استفاده کنید.

استایل هنری پاییزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها