|

معرفی مانتوهای خنکی که حالتو خوب میکنن / تابستون اینارو نپوشی گرما زده میشی خیلی شیکن

مانتو خنک تو گرمای تابستون خیلی میتونه به حس و احوال بهتر کمک کنه که در این مطلب قراره با مدل های مختلف مانتو خنک اشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امسال با اینکه یه بهار پر بارون داشتم، اما تابستون حسابی داره امان ازمون میبره و با گرمای طاقت فرساش، گذروندن روزها رو برامون به شدت سخت میکنه. اما خب چاره ای نیست و ما که نمیتونیم زیر خورشید رو کم کنیم، پس باید به دنبال راه حل های دیگری باشیم مثل سبک لباس پوشیدن. بله باید از دست استایل هایی استفاده کنیم که علاوه بر زیبایی، خنکی و سبکی قابل توجهی هم دارند. مانتو مهمترین بخش در تیپ هر خانومی به حساب میاد که میتونه هم گرمت کنه و هم خنک، که خب بستگی به انتخاب جنس پارچش داره. نکته خوب قصه اینجاست که دست طراحان برای لباس های تابستونی باز تره و میتونن از جنس های نازک و منعطفی استفاده کنند. اما خیلی از خانوم ها هستن که نمیدونن برای این فصل چه مانتوهایی انتخاب کنن بهتره که در این مطلب ما اومدیم و به این موضوع پرداختیم. اگر شما هم دلتون میخواد بدونین بهترین مدل های مانتو خنک برای تابستون چیه، پس حتما با ادامه مطلب کا همراه باشید.

1-32

نکته هایی در مورد انتخاب مانتو تابستونه

اولین نکته در مورد انتخاب مانتو جنس پارچه هستش که بهتره از پارچه های کتان، لینن، و حریر و شیفون باشه. این پارچه ها تهویه هوا دارند. رنگ مانتو نیز اهمیت درد که شما میتونید اگر پوست روشنی دارید از مانتوهای روشن و اگر پوستتون تیره است از رنگ مانتوهای تیره و یا روشن با طرح های شاد استفاده نمایید. از طرفی بلندی مانتو و همچنین تناسب مانتو با موقعیت در زیبایی استایل شما اهمیت فراوونی داره که با دقت بهش هم استایل ایده آلی دارید و هم از گرما به دور خواهید شد.

6846

مانتوهای کتی

مانتو کتی های زیاد در واقع با الهام از کت و شلوار طراحی شده اند که یه ظاهر شیک و بی نظیر به بانوان می بخشند. مانتو کتی ها اغلب از جنس پارچه های خنک و تابستونی هستند که خب حالا یا لینن می باشند و یا کتان که با رنگبندی های متنوع زیبایی منحصر به فردی دارند. نکته اینه که برخی از این مانتو کتی ها شلوار ست خودشون رو هم دارند و خیلی راحت میتونید باهاشون یک ست رسمی و یا کژوال داشته باشید.

979cf14e-280a-4758-ac78-48ebd62a5f8c

مانتو سارافونی

مانتوهای سارافونی بدون آستین هستن و اغلب هم از جنس پارچه های نازک و لطیف مثل حریر یا شیفون طراحی و تولید می شوند. اگه بخوایم یک استایل متفاوت و خواستنی تو این فصل گرم بسازیم ، این مدل مانتوها یک انتخاب جذاب به نظر میرسند. مانتوهای سارافونی رو هم میتونید به تنهایی و یا با تاپ، تی شرت و شومیز زیر آن بپوشید و استایل کنید. گاهی هم میشه برای روی آن یک کت کوتاه خنک در نظر داشت تا یک استایل تابستونی خنک و خانومانه ایده آل داشته باشیم.

b4af09ff-61ba-442b-857e-6170a5e39750

مانتو مدل عبایی

آزاد و رها حرکت کردن بدون دست و پا گیری از آرزوهای خانوما تو این گرماست که خب هرچی مانتو کمتر به تن بچسبه راحت تر و خنک تر به نظر میرسه چرا که جریان هوا ایجاد میشه. در این بین مدل مانتوهای عبایی یکی از بهترین گزینه ها هستن که هم میتونن به شکل جلو دکه دار باشن و هم جلو بسته. این مدل مانتو ها خیلی متنوع شدن و میتونید در سبک های مختلف از اونها تهیه و استفاده نمایید.

3751d464-e81a-4894-9be0-db58126e6630

مانتو جلوباز ها

این مدل مانتو ها همونطور که از اسمشون هم پیداست به شکل بدون دکمه و یا تک دکمه هستند. این مدل از مانتو ها برای روزهای گرم تابستونی از ایده ال ترین سبک ها به حساب میان که در طرح و رنگ های مختلفی پیدا میشن. میتوید رنگ لباس زیر مانتو رو با شلوار ست کنید و یا هر سلیقه ای که دارید رو در استایل خود ایجاد نمایید و ظاهری متفاوت بسازید. جالبه که بدونید روش گفته شده میتونه قد رو بلند تر نشون بده. 

3f2e6a97-47c1-4ec0-9ac1-274c3a30f288

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها