|

انواع استایل با شارپ ترین رنگ کائنات / نارنجی رو هرکسی نمیپوشه مگر اینکه بلدش باشه

اگر شما هم دلتون میخواد تا با رنگ نارنجی استایل کنید اما در واقع نمیدونید چی رو با چی بپوشید بهتره، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل کردن واسه خانوما اهمیت فراوونی داره. اینکه چی رو با چی بپوشن خیلی میتونه به روحیشون کمک کنه و در واقع اعتماد به نفسشون رو بالا میبره. چرا که یک بانو با استایل معمول و یا حتی نادرست که چندان خوب ترکیب نشده باشه شاید به اعتماد به نفس مناسبی نرسه، اما بانویی دیگر با تلفیق چند آیتم درست در استایلش میتونه نه تنها خوشتیپ بشه، بلکه از همون تیپش اعتماد به نفس فراوونی دریافت کنه و در واقع با ابهت و جسور دیده بشه. تنها کافیه بلد باشه چی رو با چی بپوشه و رنگاشون رو چطور انتخاب کنه. پالت رنگ ها تنوع بسیار زیادی دارند. اینکه شما چه رنگی رو انتخاب کنید مهمه که نود پوش باشید و فراری از شارپ ها. یا جسور باشید و شیفته رنگ های جیغ. در این مطلب میخوایم بریم سراغ رنگ غلظت داری همچون نارنجی که زیبایی خیره کننده ای داره همراه با جنبشی که اگر کنترل نشه شاید به بی راهه بره و استایلی بی ریخت بسازه. اما امان از وقتی که درست چیدمان بشه و در کنار مدل و رنگی درست قرار بگیره. اگر دلتون میخواد بدونید با استایل نارنجی چه رنگایی میشه پوشید و چطور میشه این رنگ رو در استایل آورد، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

استایل با رنگ نارنجی

نارنجی سرمه ای کرم

کرم نیز از زاده های نارنجی هستش که به تلفیق رنگی دیگر کمرنگ تر شده و به سمت نود ها رفته. اگر عاشق یک مانتوی نارنجی رنگ شدید اصلا نگران نباشید و با خیالی راحت خریداریش کنید، چرا که شما میتونید اون مانتو رو با یک بادی و یا تیشرت کرم رنگ همراه با شلوار سرمه ای، و یا بالعکسش ست کنید. این رنگ ها به خوبی با هم چفت خواهند شد و از جیغی نارنجی هم کاسته میشه.

استایل با رنگ نارنجی

نارنجی مشکی

درسته که میگن مشکی تیرست، اما از طرفی هم میگن مشکی رنگه عشقه که خب به نظر میاد واقعا همینطور باشه. چرا که این رنگ جذاب که تیره ترین رنگ در بین رنگ های اصلی به حساب میاد، با هر رنگی که در این دنیا به وجود اومده و نیومده، ست سازی خوبی انجام میده و در واقع خودش رو با هر رنگی سازگار میکنه. مشکی همراه با نارنجی زیبایی بی نظیری داره که شما میتونید بست به سلیقه خود از اونها استفاده کنید.

استایل با رنگ نارنجی

نارنجی سبز آبی پاستلی

بی شک یکی دیگه از جذاب ترین رنگ هایی که میتونه همراه با نارنجی جذابیت فوق العاده ای بسازه، رنگ سبز هستش که البته سبز هم رنگ پررنگ و قابل توجهیه. شما میتونید به خوبی نارنجی جان رو با یک سبز ایده آل ست کنید که البته وقتی آبی پاستلی هم ترکیبشون بشه جذابیت فوق العاده ای خواهد ساخت. شاید براتون سوال بشه که چرا سه رنگ؟ که خب در پاسخ باید بگیم خب میخواین شلوار رو نارنجی یا سبز انتخاب کنید؟ نمیشه که! پس میریم سراغ یه جین آبی روشن که نمای قشنگی بهتون تحویل میده. در ترکیب رنگ ها برای هر چیز، چه دکور و چه استایل و چه هر چیز دیگر، استفاده از سه رنگ مجاز است.

استایل با رنگ نارنجی

نارنجی آبی آسمونی سفید

البته که سبز تنها رنگی نیست که ترکیبش با نارنجی و آبی پاستلی خوب میشه. شما میتونید از سفید هم در این ست استفاده کرده و زیبایی تون رو تمام و کمال کنید. سفید نیز درست به مانند مشکی رنگی همه فن حریفه که میتونه با هر رنگی به خوبی دیزاین بشه.

استایل با رنگ نارنجی

نارنجی سبز کله غازی کرم

سبز ها تناژ های بسیار فراوونی دارند. سبز کله غازی نیز یکی از جذاب ترین رنگ ها محسوب میشه که میتونه همراه با نارنجی و البته کرم به خوبی هماهنگ بشه. فصل فصله گرماست و فصل رنگ ها. بیاید کمی از نود ها دور شده و از مشکی ها هم فرار کنیم. به سمت رنگ های رنگی و جذاب تر برسیم و ظاهرمون رو متفاوت از همیشه بسازیم.

استایل با رنگ نارنجی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم ارسالی در

    چقدر خوشم نیومد

  • مریم ارسالی در

    یک طراح و رنگ خوب لازمه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها