|

لباس مناسب اندام ساعت شنی؛ تو که بهترین فرم بدن رو داری بلدی استایل لایقشو بزنی یا نه

در این مقاله در خصوص لباس مناسب اندام ساعت شنی براتون صحبت کردیم تا بتونید با اون ها بدن خودتون رو متعادل تر به نظر بیارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیک حاضر شدن در موقعیت های مختلف بسیار برای افراد امروزی حائز اهمیت هست چرا که دیگران از استایل هایی که شما میزنید نسبت بهتون یه سری ذهنیت ها پیدا میکنن و حتی در برخی از مواقع میتونن اطلاعات دقیق و کامل هم به دست بیارن مثلا  در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که به استفاده از رنگ مشکی در استایل هاتون بسیار علاقمند هستید و زیاد از این رنگ در تیپ هاتون استفاده میکنید دیگران میتونن این اطلاعات رو به دست بیارن که شما فرد جدی، منضبط و مرموزی هستید که خب به این موضوع روانشناسی رنگ ها در استایل میگن و شما میتونید با فهمیدن اون معنی استفاده از سایر رنگ ها در استایل رو هم متوجه بشید.

پس با این حساب در صورتی که شما با چهار تا لباس میتونید معرف شخصیت خودتون باشید چرا یه سری جاها که لازمه مقام خودتون رو با لباس ها بالاتر نبرید مثلا در صورت زدن استایل اولد مانی میتونید خودتون رو یه فرد قثروتمند نشون بدید حتی با وجود این که نباشید که خب این موضوع خیلی جالبه چرا که بالاخره یه سر جاها لازمه ما ثروتمند و لاکچری به نظر بیاییم! خب حالا تا اینجا تاثیرات استایل در وجه ی ما بوده ولی استایل حتی میتونه روی فیزیک ما هم تاثیر بذاره و انداممون رو متعادل تر نشون بده که خب این واقعا خوبه چرا که اینطوری شما میتونید یه سری از عیب و ایرادهایی رو که در اندامتون اذیتتون میکنه رو کاور کنید و توجه رو از روی اون ها کم کنید مثلا در صورتی باوهاتون چاق هست و میخواهید اون ها رو لاغرتر نشون بدید میتونید  لباس مناسب بازوهای چاق رو بپوشید و به این هدف دست پیدا کنید پس موقع انتخاب لباس به اندامتون هم توجه کنید مثلا در صورتی که اندامتون ساعت شنی باشه باید یه سری لباس ها بپوشید که خوش اندام تر به نظر بیایید که خب در این مقاله دقیقا میخواهیم راجع به این موضوع صحبت کنیم تا شناخت شما نسبت به خودتون و این که چیا بهتون میاد بیشتر بشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

لباس مناسب اندام ساعت شنی

شلوار مناسب اندام ساعت شنی

شلوارهای پلازو، راسته، بوت کات، اسکینی و واید لگ برای اون دسته از افرادی که هیکلشون ساعت شنی هست بسیار مناسب اند و در صورتی که بتونید به درستی اون ها رو توی استایلتون جا بدید میتونید تیپتون رو ارتقا داده و اون رو شیک تر به نظر بیارید. در این بین هم اندازه ی قد شلوار شما از اهمیت زیادی برخوردار نیست.

چرا که میتونید شلوارهای پلازو و بوت کات رو با کفش های پاشنه بلند بپوشید که باعث ایجاد تعادل در دو نیمه ی بدن شما میشه. همچنین اون دسته از شلوارهایی که فاق بلند و راسته هستن هم میتونن پاهاتون رو کشیده تر و در آخر اندامتون رو خوش فرم تر نشون بده. در صورتی هم که میخواهید استایل های اورسایز داشته باشید توصیه میکنیم شلوارهای واید لگ رو برای این منظور انتخاب کنید چرا که میتونن شما رو قدبلند تر و با ابهت نشون بدن.

لباس مناسب اندام ساعت شنی

دامن مناسب اندام ساعت شنی

دامن هایی که از کمر بلند برخوردار هستن برای اندام هایی که ساعت شنی هستن مناسب اند چرا که با تاکید روی خط کمر براتون استایل جذاب و بینظیری میسازن. 

دامن‌های A-Line هم به دلیل این که از قسمت کمر به پایین آزاد و راحت هستن اندام رو متعادل تر جلوه میدن و شما رو چهارشونه تر به نظر میارن.

دامن‌های مدادی اون دسته از دامن هایی هستن که روی ران ها قرار میگیرن و تاکید روی فرم بدن دارن و در قسمت های لبه کمی گشاد میشن و میتونن شما رو خوش اندام تر از هر زمانی به نظر بیارن.

لباس مناسب اندام ساعت شنی

کیف مناسب اندام ساعت شنی

اکسسوری ها در استایل های مختلف بسیار مهم هستن حالا جدا از این که میتونن به تیپ شما عمق ببخشن بلکه میتونن حتی اندام شما رو هم اصلاح کنن مثلا در صوتی که گردن کوتاه داشته باشید برای متعادل نشون دادن اون باید به سراغ انداختن یه سری از گردنبندهای خاص برید حالا در مورد کیف دستی ای هم که اون دسته از افرادی که اندام ساعت شنی دارن باید بندازن اینطور بگیم که اندازه و موقعیت قرار گرفتن کیف روی بدن شما میتونه ظاهرتون رو به طور کامل تحت تاثیر قرار بده پس باید برای خوش اندام تر به نظر رسیدن به سراغ کیف هایی با سایز متوسط برید که تا قسمت میان تنه ی بدنتون آویزون میشن و این رو هم بدونید که اون دسته از کیف هایی هم که بند بلند دارن و روی کمر میفتن و یا تا لگن میان استایل شما رو آشفته نشون خواهند داد.

لباس مناسب اندام ساعت شنی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها