|

تقابل دو کمپانی برتر

تقابل دو کمپانی برتر این دو ساعت ساز بسیار معتبر در مقایسه تخصصی ما با هم روبرو می شوند ... اما کدام برای خرید ساعت مچی بهتر هستند؟ مقایسۀ…

لینک کوتاه کپی شد

این دو ساعت ساز بسیار معتبر در مقایسه تخصصی ما با هم روبرو می شوند ... اما کدام برای خرید ساعت مچی بهتر هستند؟

مقایسۀ پتک فیلیپ و اودمارپیگه دو سوم "تثلیث مقدس" ساعت سازی را در برمی گیرد و تنها طرف حذف شده واشرون است.

ساعت ای پی

ادمارز پیگه یک ساعت ساز سوئیسی است که بیش از 140 سال با ساعت های گران قیمت خود پیشگام است. شناخت برند آنها در درجه اول در میان کلکسیونرهای ساعت و خبره های ساعت است. آنها هفتمین برند ساعت سوئیسی شناخته شده در تجارت هستند. ارزش برند آنها در حال حاضر 961 میلیون فرانک فرانک تخمین زده شده است. از جمله سری معروف آنها رویال اوک با طرح وافل که توسط جرالد جنتا افسانه ای طراحی شده است. سری‌های محبوب دیگری مانند ساعت‌های غواصی اتوماتیک رویال اوک، مجموعه جولز اودمارز با ظاهر کلاسیک که شامل کرنوگراف‌ها، پیچیدگی‌های بزرگ، نسخه‌های محدود جدید آن‌ها می‌شود، پیدا خواهید کرد. این برند همیشه در حال تولید اخبار هیجان انگیز در تجارت ساعت است.

ساعت مچی | ساعت مردانه | خرید ساعت مچی | خرید ساعت زنانه | قیمت ساعت | خرید اقساطی ساعت

مزایا

قیمت

یک ای پی سطح پایه با قیمت فهرست، کمی کمتر از پتک فیلیپ هزینه دارد. هر دو برند دارای یک سطح با حدود 12 هزار دلار هستند و ای پی فقط چند صد دلار کمتر است.

ارزش فروش مجدد

ساعت‌های AP دارای ارزش فروش مجدد عالی در مقایسه با اکثر برندهای ساعت دیگر هستند. برخی از AP ​​ها ارزش فروش مجدد بیشتری نسبت به ساعت های پتک دارند و بالعکس. ارزش فروش مجدد به عوامل دیگری مانند وضعیت ساعت، در گارانتی بودن آن و همچنین داشتن جعبه اصلی و تمام اسناد اصلی بستگی دارد.

انتخاب

ای پی مجموعه بسیار زیادی از ساعت های در حال تولید و بسیاری دیگر که در بازار آزاد هستند، دارد. مقدار قابل توجهی از ساعت‌های پرطرفدار رویال اوک را می‌توان در مقایسه با مدل‌های دیگر از مجموعه‌های مختلف AP یافت. دسترسی به AP نیز کمی ساده تر از پتک است. البته در دسترس بودن نیز بسیار به مدل ساعت و همچنین عرضه و تقاضا بستگی دارد.

طرح

اگر به دنبال ساعت‌های جذاب‌تری هستید، AP ساعت‌های زیادی را به خصوص در مجموعه‌های رویال اوک در ساعت‌های اسپرت دارد. اینها روی یک بند لاستیکی یا چرمی، یک بند استیل قرار دارند. پتک از نظر طراحی محافظه‌کارتر است، در حالی که ساعت‌های بسیار محبوب رویال اوک با شکل‌های هشت ضلعی و ظاهر آوانگارد، بیشتر محبوب هستند.

معایب

شناخت برند

ای پی هفتمین برند معتبر ساعت های لوکس سوئیسی در جهان است، در حالی که پتک فیلیپ سومین ساعت ساز سوئیسی شناخته شده است.

اعتبار

ای پی یکی از معتبرترین ساعت‌سازان جهان محسوب می‌شود و همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، یکی از «ثلاث مقدس» ساعت‌سازی است. با این حال، پتک فیلیپ از استاندارد کمی بالاتر از AP ​​برخوردار است. پتک یک شرکت قدیمی با چندین دستاورد منحصر به فرد در ساعت است، از جمله این واقعیت که آنها به معنای واقعی، ساعت مچی را اختراع کردند. پتک همچنین بسیاری از نوآوری های ساعتی را توسعه داد و یکی از پیچیده ترین ساعت های جهان را تولید کرد.

ساعت پتک فیلیپ

یک ساعت ساز سوئیسی است که بیش از 178 سال ساعت های پیشرفته تولید می کند. پتک سومین برند معتبر ساعت سوئیسی در صنعت است. ارزش برند آنها در حال حاضر 1.885 میلیارد فرانک تخمین زده می شود که پتک را به هفتمین برند سوئیسی با ارزش در جهان تبدیل می کند. آن‌ها ساعت‌های محبوب بسیاری مانند ساعت‌های زنانه بیست و چهار، ساعت ناتیلوس، ساعت‌های کلاسیک کالاتراوا، و سری گرند کامپلیکیشن با مدل‌هایی مانند 5159j-001 دارند که دارای تقویم دائمی، فاز ماه، و قاب پشتی لولایی شکارچی که به شما امکان می‌دهد به موتور نگاه کنید. ساعت های پیچیده آنها واقعاً برتری ساعتی آنها را در بین مارک های دیگر نشان می دهد.

ساعت مچی | ساعت مردانه | خرید ساعت مچی | خرید ساعت زنانه | قیمت ساعت | خرید اقساطی ساعت

مزایا

شناخت برند

پتک فیلیپ سومین برند معتبر ساعت های لوکس سوئیسی در جهان است، در حالی که ای پی هفتمین ساعت ساز سوئیسی شناخته شده است. شعار بازاریابی آنها از سال 1966 نیز یکی از به یاد ماندنی ترین شعارها در تجارت است. "شما هرگز صاحب یک پتک فیلیپ نمی شوید. شما فقط از آن برای نسل بعدی مراقبت می کنید."

اعتبار

پتک فیلیپ به چند دلیل از استاندارد کمی بالاتر از ای پی برخوردار است. آنها یک شرکت قدیمی با چندین دستاورد منحصر به فرد در ساخت ساعت هستند. پتک فیلیپ همچنین بسیاری از نوآوری های ساعتی را توسعه داد و یکی از پیچیده ترین ساعت های جهان را تولید کرد.

طرح

پتک از نظر طراحی کلاسیک تر است که بسیار عالی است زیرا اکثر افرادی که به دنبال پتک هستند به دنبال یک ساعت رسمی هستند.

ارزش فروش مجدد

ساعت های پتک فیلیپ در مقایسه با اکثر برندهای ساعت دیگر ارزش فروش مجدد بسیار بالایی دارند. برخی از ساعت‌های پتک فیلیپ ارزش فروش مجدد بیشتری نسبت به ساعت‌های ای پی دارند و بالعکس. به غیر از مدل خاص خود ساعت، ارزش فروش مجدد به عوامل دیگری نیز بستگی دارد، مانند شرایطی که ساعت در آن قرار دارد، اگر ساعت همچنان تحت گارانتی سازنده باشد و همچنین دارای جعبه/قاب OEM اصلی و همه موارد است. اوراقی مانند گارانتی، دفترچه راهنما، اسناد اصلی و غیره. در حالی که این خبر خوبی برای کسانی است که می خواهند روزی ساعت خود را بفروشند، اما جنبه تلخ آن این است که یافتن یک کالای عالی در بازار پیش فروش شده را دشوارتر می کند.

ساعت مچی | ساعت مردانه | خرید ساعت مچی | خرید ساعت زنانه | قیمت ساعت | خرید اقساطی ساعت

معایب

قیمت

یک ساعت پایه پتک فیلیپ با قیمت لیست قیمت کمی بالاتر از ساعت اولیه ای پی است. هر دو برند دارای ساعت های ابتدایی هستند که از حدود 12 هزار دلار شروع می شود و قیمت ap فقط چند صد دلار کمتر است.

انتخاب

پتک انتخاب کوچکتری نسبت به ای پی دارد و نیز کمی سخت تر از ای پی است. البته در دسترس بودن به موارد دیگری هم بستگی دارد، مانند مدل ساعت، فصل و البته عرضه و تقاضا.

کدام یک از این مارک ها برای شما بهتر است؟

انتخاب بین این دو برند بسیار مشکل است زیرا این دو مارک به طور مساوی مطابقت دارند. بهترین اقدام این است که تعیین کنند ساعت برای آنها ارزش بیشتری دارد. انتخاب عملکرد بهتر یک برند همیشه یک راه مطمئن است. یک کلکسیونر ساعت هوشمند فوراً این دو مارک را تشخیص می دهد. از نظر قیمت، ساعت‌های هر دو برند با قیمت تقریبا یکسانی شروع می‌شوند، بنابراین ارزش آن بسیار متعادل است. تقاضا برای هر دو ساعت نیز تقریبا یکسان است.

از نظر اعتبار، پتک انتخاب بسیار خوبی خواهد بود، اما از نظر آنچه که در حال حاضر مد روزتر است، AP به لطف چندین سلبریتی بسیار برجسته مانند جی زی و آرنولد شوارتزینگر که ای پی بر دست میکنند کمی جلوتر است. ساعت‌های نمادین رویال اوک که از طرح‌های جرالد جنتا استفاده می‌کردند. پس دوباره، پتک فیلیپ ناتیلوس نیز طراحی جرال جنتا است، و پتک رویکرد متفاوتی دارد. زیرا شما صرفاً ساعت را برای نسل بعدی نگه می‌دارید. و چه کسی می داند که چه چیزی به ارمغان خواهد آورد؟

اگر به ساعت های این دو برند علاقه دارید یا قصد تهیۀ ساعت مچی ای پی یا پتک فیلیپ را دارید میتوانید به وبسایت میراکو مراجعه کنید که یکی از معتبرترین و متخصص ترین فروشگاههای ساعت مچی در کشور عزیزمان میباشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها