|

بیوگرافی آزاده صمدی و چهره ازین رو به اون رو شده‌اش / اختر پشت بام تهران تو تیپ شیک

آزاده صمدی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که این روزها در سریال پشت بام تهران دیده می شود و با تصاویر جذابش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سریال های شبکه آی فیلم اونقدری جذاب و حتی گاهی نوستالژی هستن که مخاطب دلش نمیاد نبینتشون. آی فیلم باعث شده تا بیننده بتونه برگرده به سالها پیش. این موضوع باعث میشه تا روند پیر شدن بازیگرا هم عجیب بشن. مثلا سریال نمایش خانگی زخم کاری رو این روزها در نمایش خانگی داریم و کامبیز دیرباز رو در این سریال به عنوان نقش طلوعی می بینیم، اون طرف تو آی فیلم داره کامبیز دیرباز رو در سریال "پشت بام تهران" نشون میده در حالی که نقش غیاث صفا رو به تصویرمیکشه. سریال پشت بام تهران در سال 1394 یعنی 9 سال پیش تولید و پخش شده که خب در این کار آزاده صمدی هم ایفای نقش جذاب داره. آزاده بانو نیز تغییرات فراوونی در این چند ساله داشته اند که خب حالا بانویی به شدت جا افتاده تر در  نقش ها هستند. آزاده صمدی از دست هنرمندانی محسوب میشه که میتونه و توانایی این رو داره تا در انواع و اقسام نقش ها ظاهر بشه و بهترین شکل ممکن بازیشون کنه. وی تا به حال در کارنامه کاری خود ژانر اجتماعی، طنز، جدی، مثبت و منفی رو به ثبت رسونده و سابق بسیار جذابی داره.

آزاده صمدی

بیوگرافی آزاده صمدی و اصالتی جذاب

آزاده صمدی یک بانوی دهه پنجاهی است که این روزها در میانسالی به سر میبره و 46 سال سن دارد. وی که در 17 بهمن ماه متولد شد، زاده سال 1357 است که اصالتی لاهیجانی دارد و در این شهر هم چشم به جهان گشوده. خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی هستش و متفاوت بودن رو هم دوست داره و تا به حال یک ازدواج و یک طلاق هنری داشته است.

آزاده صمدی

خانواده و مهاجرت به تهران

آزاده صمدی در یک خانواده پنج نفره بزرگ شده که خب خودش خواهر بزرگتر هستش و دو برادر کوچیکتر از خودش هم داره. وی در لاهیجان استان گیلان به عنوان فرزند اول به دنیا اومده و پدرش شغل آزاد دارد و مادرش نیز مددکار اجتماعی می باشد.

آزاده صمدی تا آخر مقطع پیش دانشگاهی و گرفتن دیپلم در لاهیجان به سر برد و زندگی کرد تا اینکه بعد از دانشگاه و کلاس های کنکورش به تهران نقل مکان کردن و سرنوشت شغلیش رو ساخت.

آزاده صمدی

رویای زندگی به جای دیگران

آزاده بانو میگه دوران کودکی رویاپردازی داشتم و دلم میخواست خیال پردازی کنم و تو افکارم خودم رو جای آدمهای مختلف میزاشتم و جاشون بازی میکردم.

وی در ادامه گفت رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوزم این بازی واسم ادامه داره و از بچگی همراهم بوده، تنها فرقش واسم اینه که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

آزاده صمدی

از دانشگاه تا کلاس بازیگری و استعداد

وی در سال ۱۳۷۹ از وقتی که ۲۲ ساله بود و وارد دانشگاه سوره شد، از دستیاری تئاتر کارش رو شروع کرد و سپس دوره بازیگری رو تو موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی گذروند که خب مشخصه استعدادش رو درست دنبال کرده.

آزاده صمدی

آزاده صمدی جلوی دوربین و شروع راه

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ و با سریال "راه بی پایان" به کارگردانی همایون اسعدیان بود که جلوی دوربین رفت و بعد تر هم در فیلم کوتاه "۳۵ متری سطح آب و دندان آبی" هومن سیدی ایفای نقش کرد.

آزاده صمدی

علاقه به عکاسی و گالری گردی

این بانوی هنرمند کشورمون میگه خیلی اهل تماشای عکس و نقاشی هستش، گاهی هم به نمایشگاه‌‌ ها و گالری‌‌ ها سر می‌ زنه و خیلی زیاد هم اهل جنشو در اینترنت هستش. 

دوست دارم کار‌های خوب را ببینم خودم هم گاهی عکاسی می‌ کنم

آزاده صمدی

ازدواج تا طلاق و شایعه ای عجیب

آزاده صمدی اولین بار تو کلاسای بازیگری موسسه کارنامه بود که با هومن سیدی آشنا شد و در سال ۱۳۸۵ وقتی که هنوز کسی اونها رو نمیشناخت ازدواج کردند. این زوج اما خیلی با هم زندگی نکردن و پس از هفت سال زندگی و همکاری مشترک هنری سرانجام در سال ۹۲ از هم جدا شدند. این دو این فرزندی ندارند و شایعه دختر دار بودنشون اشتباهه و هومن سیدی در ازدواج دومش دختر دار شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها