|

بیوگرافی آزاده صمدی و عکس های جذاب‌ اش / عاطفه وحشی که تو واقعیت خیلی پر طرفداره

آزاده صمدی بازیگر جذاب ایرانیست که به تازگی در سریال هایی همچون افعی تهران و جنگل آسفالت ایفای نقش داشته است و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- اغلب بازیگران اینجورین که تو ژانر خاصی فعالیت دارند. اما یک سری هم هستند به مانند پژمان جمشیدی که همه مدله بازی میکنن و تو کارنامه کاریشون انواع و اقسام سوابق رو دارند. یکی دیگه از بازیگران در این زمینه خانوم آزاده صمدی هستش که دو دهه ای میشه بازیگرن و مشهور، و اتفاقا همه جوره نقشی رو هم ایفا کردن و همیشه هم جذابیتی منحصر به فرد دارند. آزاده صمدی از طرف هم از دست چهره هاییست که شغل و حرفش رو با خاک خوری در تلویزیون شروع کرد و مستقیم راحت طلبه سینما نبود. آزاده صمدی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده که خب خیلیاشون مربوط به تلویزیون میشه. به تازگی نیز شاه حضور این چهره در سریال نمایش خانگی "جنگل آسفالت" بودیم که کاراکتری متفاوت بازی کرد. کاراکتری که واقعا فقط از پس آزاده صمدی بر میومد تا به این میزان جذاب و وحشی بازی کنه. آزاده صمدی البته که نقش های طنز و آروم هم داشته اما اکثرا در اینچنین نقش آفرینی ها دیده میشه که خب باید گفت واقعا هم بی نظیر بازی میکنه.

آزاده صمدی

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی بانویی از دهه پنجاه است که این روزها در سن 46 سالگی به یر میبرد. وی که یک چهره اهل لاهیجان است، در تاریخ 17 دی ماه سال 1357 در لاهیجان متولد شده و تو یه خونواده 5 نفره بزرگ شده. آزاده صمدی دو برادر کوچکتر از خودش دارد. پدر خانوم بازیگر بازیگر نبوده و شغل آزاد داشته و دارد. از طرفی مادر آزاده صمدی مددکار اجتماعی می باشد.

آزاده صمدی

تحصیلات آزاده صمدی که وصله به شغلش

جالبه که بدونید آزاده صمدی از دست معدود هنرمندانی می باشد که رشته تحصیلی‌اش با شغل فعلیه او مرتبط است چرا که خانوم بازیگر مدرک کارشناسی رشته تئاتر دارد و در دانشگاه سوره درس خوانده است.

آزاده صمدی

ازدواج و همسر آزاد صمدی

معمولا ازدواج بازیگران برای اکثر مخاطبین جالبه. در رابطه با آزاده صمدی دیگه همه میدونن که خانوم بازیگر سابقا همسر هومن سیدی بوده و سالهاست که از هم جدا شده و طلاق گرفته اند. این زوج در سال 1385 بود که ازدواج کردن و سرانجام بعد از هفت سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. آزاده صمدی و همسر سابقش تا به حال صحبتی راجب طلاق خود نداشت اند و ترجیح دادن که زندگی خصوصی شون رو پابلیک نکنند. جالبه که هیچگاه هم از هم نکته منفی اعلام نکردن و به فعالیت حرفه ای خود ادامه دادند. 

هومن سیدی بعد از طلاق از آزاده بانو دوباره ازدواج کرد و فرزند دختر نیز دارد. اما هنوز هیچ اخبار موثقی در رابطه با ازدواج دوباره آزاده صمدی دیده و یا شنیده نشده. خبر رسمی هم به اشتراک گذاشته نشده.

آزاده صمدی

آزاده صمدی و هومن سیدی فرزند هم دارند؟!

همونطور که اشاره کردیم هومن سیدی از همسر اولش فرزند دارد اما آزاده صمدی و هومن خان هیچگاه فرزندی نداشتن و یا اینکه حداقل چیزی اعلام نکردن. البته از اونجایی که در سوشال مدیا شایعات فراوونه، عناوینی همچون فرزند آزاد صمدی نیز در فضای مجازی وجود دارد که خب باید یگیم هر دو بازیگر آن را تکذیب کردند و اون رو شایعه خواندند.

آزاده صمدی

شروع فعالیت آزاد صمدی و همبازی شدن با شوهر سابق

آزاده صمدی کارش رو در این حرفه با دستیاری کارگردانی شروع کرد و در سال 1385 بود که با ایفای نقش در سریال "ما چند نفر" برای اولین بار تجربه حضور در مقابل دوربین رو تجربه نمود. اما خب اوج شهرت خانوم بازیگر برای مخاطبین وقتی بود که او را با نقش غزل توتونچی در سریال "راه بی پایان" شناخته. آزاده صمدی در این سریال که ساخته همایون اسدیان است، با هومن سیدی همبازی بود.

آزاده صمدی

اولین فیلم سینمایی آزاده صمدی

جالبه که اولی تجربه آزاده صمدی در سینما با فیلم آفریقا بود که کارگردانش هومن سیدی بود. وی در این فیلم موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر شد. 

آزاده صمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها