|

قبل و بعد آزاده صمدی / الهه افعی تهران وقتی زن هومن بود پیر تر بود نسبت به حالا

آزاده صمدی بازیگر سریال افعی تهران می باشد که نزدیک به پنجاه سال سن دارد اما چهره ای بسیار جوان تر از اونچه که هست دارد!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- سریال های شبکه خانگی دیگه اونقدری پر کار و جذاب شدن که انگاری جایی برای سریال های تلویزونی نیست. البته که الحق که هرچقدر صداو سیما در این راستا کم کاری کرد، در عوض نمایش خانگی حسابی ترکونده و پشت بند هم سریال به نمایش میذاره. این روزها سریال "افعی تهران"یکی از پر طرفدار ترین سریال هایی محسوب میشه که با بازی هنرمندانی همچون پیمان معادی و سحر دولتشاهی و آزاده صمدی هستش. آزاده صمدی از دست چهره های پر طرفداری می باشد که ابتدا بازی خود را با جعبه جادویی شروغ کرد و بعد قدم به قدم وارد سینما و شبکه خانگی شد. وی در حال حاضر چهره ای به شدت صاحب اسم و رسم است که در هر پروژه ای حضور داشته باشه مورد توجه قرار میگیرده.

آزاده صمدی

آزاده صمدی رو بیش از پیش بشناسیم

آزاده صمدی از چهره های دهه پنجاه محسوب میشه که این روزها 46 سال سن دارد اما خب با چهره و ظاهری خاص تر و جوان پسندانه تر از سنش. وی در زندگی شخصی اش یک ازدوج و یک طلاق با هومن سیدی داشته که البته بعدش دیگه ازدواج نکرده و حالا مجرد نیز هست. هومن سیدی بعد تر با همسر دوش ازدواج کرد و حالا حتی صاحب فرزند نیز می باشند. آزاده صمدی یک چهره دی ماهی است که زاده لاهیجان می باشد. خانوم بازیگر بعد از اینکه در دانشگاه سوره مدرک تحصیلی خود را در کارشناسی تئاتر گرفت، در تله تئاتر دریاروندگان ایفای نقش کرد و بعد از گذشت مدتی هم در مجموعه تلویزیون "راه بی پایان" حضور یافت. وی در سال 1385 با هومن سیدی مزدوج شد و در سال 1392 نیز طلاق گرفت. اما این روزها خانوم بازیگر در سریال افعی تهران نقش الهه رو بازی میکنه که زنی شیطون و جذابه. همین شد که مخاطبین یه قبل و بعد از این خانوم بازیگر در کتار هم قرار  دادند تا تفاوت وی در این بیست ساله رو نشون بدن و جالب اینجاست که آزاده صمدی نه تنها میانسال نشده، بلکه همونقدر جوان و جذاب نیز مونده. 

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها