|

نشونه هایی که میگه داره شما رو تحمل میکنه / چه دوستته چه شوهرت چه زنت، اینارو بدون

اگر شما هم در دوستی و یا رابطه عاطفی تون حس کردید شخص مثل قبل دوست نداره با شما ارتباط بگیره، پس این نشونه ها رو یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه انسان ها حتی بی تفاوت ترینها و به قول سنگدل ترینها هم جایی دلشون به لرزه افتاده و احساسات عمیقی دارند. روابط عاطفی جزئیات بسیار ریز و حتی درشتی دارد که به توجه به خلقیات طرفین ایجاد میشه و پیش میره، و یا اینکه خیلی زور از هم پاشیده شده و جدا خواهند شد. در جهان تعاملات اغلب اظهارات آشکار خیلی کم و به ندرت رخ میدن، اما در عوض تا دلتون میخواد نشونه های ظریف میتونن بیان کننده احساسات باشند. در واقع این نشون های کوچیک گرچه چندان به چشم نمیان، اما پر بار هستند و میتونن واقعیت درونی افراد رو بیرون بریزند. در این مطلب قراره با چند تایی از این نشونه ها آشنا بشیم که به شما آلارم میدن در رابطه با فردی که چندان خوشش نمیاد با شما ارتباطی داشته باشه. اون شخص هرکی که هست، اونقدر ها که در کلام میگه، مشتاق دیدار و گفتگو با شما نیست و در واقع داره حس واقعیش رو پنهان میکنه و خیلی راضی به کنار بودن شما نیست و دوستتون نداره! در ادامه با ما همراه باشید تا کم و بیش این نشونه ها رو بدونیم.

5c1b0979-6c9d-4ef8-b4dd-089c06a620d3

دیگه ارتباط چشمی باهاتون برقرار نمیکنه

در واقع این جور افراد نگاهشون همه جا هست به جز روی شما و نگاهشون دائم داره به اطراف پرسه میزنه و نکته اینجاست که این موضوع در اونه به شکل ناخودآگاه هستش. اگر مسئله خجالت رو کنار بزاریم، میتونیم بگیم یکی از نشونه های ریزی که میگه فرد دیگه دوستتون نداره همینه.

FHZmk69csQUaEPDppuwuXbWJc1rOa4hA0zRO3Cv4

بیش از حد باهات داره مودبانه صحبت میکنه

اونچه که مشخصه اینه که بیش از اندازه مودبانه حرف زدن همیشه نشونه اشتیاق و محبت نیست. در حقیقت محبت واقعی وقتی رخ میده که فرد اونقدری احساس راحتی کنه که یکسری از حس ها رو به شکل آزادانه و راحت با شخص مقابلش در میون بزاره. بهتره که کمی به رفتار دیگران با خود در اطرافتان نگاه کنید. هیچگونه پیش‌فرضی نداشته باشید، صرفا تماشا کنید که چجوری در اطراف شما رفتار می‌کنند. دخالت نکنید، تفسیر هم نکنید و قضاوت رو کنار گذاشته و هیچ کاری انجام ندید. تنها مشاهده کرده و این رو هم بدونید که جادوی مشاهده، درک کردن هستش. وقتی فقط نگاه می کنید، به مرور احساسات واقعی دیگران هم واستون واضح میشه اما شما هیچ چیزی رو فرض نمی‌گیرید بلکه دارید هوشیارتر و آگاه تر میشید که این خودش خیلی خوبه.

چگونه باید سر صحبت را باز کنیم؟ (بخش اول)

اگه شما سر حرفو باز نکنید تا ابد باهاتون حرف نمیزنن

جمله کار دارم و سرم شلوغه در واقع بهانه هایی هستن که میخوان بگن وظایف مهمتری دارن و نمیتونن با شما حرف بزنن. اما واقعیت اینه که هر فردی در طول روزمرگی ساعاتی رو به کارهای مورد علاقه خودش اختصاص میده و وقتش رسیده این افسانه رو که آدما اونقدر پر مشغله هستن که نمیتونن آغازگر صحبت با شما باشند رو دور بی اندازیم. 

8787

کسی که دوستت نداره خیلی زود مکالمه رو میخواد تموم کنه

کسی که علاقمند به صحبت با شماست و براش اهمیت دارید، هرگز راضی نمیشه که خیلی زود و خلاصه حرفش رو با شما تموم کنه و در حقیقت اگر فرد مورد نظر شما دائما میخواد خیلی زود حرفاش رو با شما به اتمام برسونه، چندان دوستتون نداره.

54584

خیلی کم داستان و اتفاقات شخصیش رو با شما در میون میزاره

داستان مطالعه رفتار انسان‌ ها نشون میده که خود ابرازی نشونه ای مهم در ساخت روابط می باشد. همه ما تمایل داریم تا داستان و اتفاقات شخصی زندگیمون رو تا حدی با مکسنی به اشتراک بزاریم، به اون اشخاصی که حس کنیم به ما نزدیک هستند. اما وقتی فردی هیچگونه موضوع و مطلب از خود و زندگیش به شما نمیگه، بی شک احساسات چندان زیاد و قابل توجهی به شما نداره و برای فرد دیگری دوست داره تعریف کنه. 

conversation-between-two-people-6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها