|

تزیین میوه شکیل و خوشگل / واسه چیدن میوه لازم نیست خیلی کدبانو باشی اینا راحت و قشنگن

اگر دلتون میخواد در مهمونی اخیرتون یک ظرف میوه شیک اما با چیدمان راحت داشته باشید، پس حتما با این مطلب همراه بمونید تا مدلای مختلفی ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه تو فصل تابستون و میوه های خوشمزه و خوشگل تابستونی هستیم که خب به دلیل هوای گرم و تعطیلات تابستونه ای که وجود داره، خیلی از خونواده ها تدارک مهمونی های خودمونی و رسمی ترتیب میدن. این مهمونی ها چه تو باغ و ویلا باشن، چه تو خونه، به هر حال نیاز به خوراکی ها و یکسری غذا و دسر و خوشمزه جات مختلف دارند که میزبان بسته به اونچه که میخواد هزینه کنه و میز یا سفره دیزاین کنه، تهیه کرده و تدارک می بینه. اما بی شک میوه تو هر مجلس و مهمونی و حتی عزایی وجود داره و افراد با توجه به موضوع مهمونی که دارند، میوه آرایی کرده و به شکل های مختلف ارائه میدن. مثلا بعضیا دلشون میخواد تا یه ظرف میوه چیده و به نظرشون همون میزان کافیه. برخی هم میوه آرایی های بزرگ و آنچنانی دارند و یکسری دیگر هم میز مزه های مختلف و چیدمان های ترند شده دارند که کار خورنده رو هم آسون میکنن چرا چون میوه ها اغلب پوست کنده و اسلایس شده هستند. در اینجا قراره با دسته آخریا آشنا بشیم. یعنی تزیین میوه به شکلی که برای میز مزه آماده بشه و ظاهری زیبا داشته باشه که خب شما متونید با توجه به سبک مهمونی که دارید و مدل مهموناتون یکی از دیزاین ها رو انتخاب کرده و مورد استفاده قرار بدید. پس در ادامه با ما همراه بمونید.

تزیین و چیدن میوه

میوه ها رو تیکه های کوچیک کن و به سیخشون بکش

درسته که یکم دستمالی میشه، اما خب شما به عنوان میزبان باید نظافت رو رعایت کرده با استفاده از دستکش میوه های مورد نظر رو به قطعات بسیار کوچیک تقسیم کنید. بعد با توجه به اونچه که دوست دارید، یعنی میوه های مورد علاقتون از سیخ های نازک چوبی کمک گرفته و میوه ها رو به آرومی داخلشون ببرید تا میوه ها پاره و خراب نشن. زیبایی رنگی بودن این میوه ها در کنار هم میتونه ظاهری جذاب و به سیخ کشیده شده ارائه بده.

تزیین و چیدن میوه

تزیین و چیدن میوه

میوه رو خورد کن و بریز داخل ظرف ارتفاع دار شیشه ای

یکی دیگه از روش های دیزاین میوه اینجوریه که شما باز هم میوه ها و به قطعات کوچیک، اما درشت تر از نمونه قبل اسلایس می کنید و سپس داخل یک ظرف ارتفاع دار میریزید. البته باید مراقب باشید تا میوه ها له نشن و حالت بدی به خود نگیرند. اگر هم دلتون خواست تا یه تنوع و طعم بهتر به میوه ها ببخشید، میتونید که از ژله بی رنگ و یا رنگ دار مثل قرمز (طعم ژله دلخواه است) انتخاب کرده و داخل ظرف میوه بریزید تا یک ژله میوه ای جذاب با قطعات درشت داشته باشید.

تزیین و چیدن میوه

چیدمان شیک میوه واسه یه مهمونی شیک و رودربایستی دار

اما شاید هم مهمونی شما به طوری باشه که مهموناتون رسمی باشند و باهاشون کمی تا قسمتی رودربایستی داشته باشید. اینجاست که باید برید سراغ یه ایده میوه آرایی شیک تر و تمیز تر که حالت رسمی تری هم به خود دارد. پس در انیجا بادی اعتماد مهمون رو به خودتون جلب کنید که مطمئن باشند میوه ها کاملا تیمز هستند و این موضوع رو هم ظاهرشون میتونه نشون بده و گول بزنه. در واقع وقت شما میوه ها رو به شکلی شکیل تر بچینید این حس به شخص القا خواهد شد. در ادامه نمونه ای زیبا از چیدمان میوه که هم ساده و قابل اجراست، و هم زیبا و شیک مشاهده می کنید.

تزیین و چیدن میوه

تزیین و چیدن میوه

میوه ها رو با نظم و ترتیب بچینید، این هم ایده ایست زیبا

در اینجا نیز میوه ها به شکل منظم چیده شده هستند اما به شکلی راحت تر که خب شما میتونید با اون میوه هایی که دوست دارید این کار رو انجام بدید. میوه ها رو شسته و قطعه قطعه کرده بعد با توجه به نمونه های قرار داده شده چیدمان کنید. البته که میتونید از قالب ها هم استفاده کرده و کمی خلاقیت به برش های میوه هدیه بدید.

تزیین و چیدن میوه

تزیین و چیدن میوه

تزیین و چیدن میوه

اگه مهمونی دوستانه و خودمونی طور داری

لزومی نداره وقتی مهمونیه شما خودمونی و راحته، خیلی وقت برای چیدن و دیزاین میوه بگذارید و میشه که هم میوه ها رو خوشگل چید و هم خودمونی تر. مثلا اینکه از میوه های گرد و قلمبه استفاده کرده و داخل یک ظرف به شکل کنار هم بزارید. اینجوری رنگشون هم مثل یک رنگین کمون با رنگ های تازه به چشم میاد.

تزیین و چیدن میوه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها