|

دکوراسیون خانه 145 متری جذاب بوهو / با بچه کوچیک خونه بزرگشو دکور زده بیا و ببین

اگر قصد دارید تا برای خونتون دکوراسیون انتخاب کنید اما نمیدونید چطور، پس حتما با نی مطلب همراه باشید که تور خونه گردی جذابی داریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قطعا خونه به شکل خام هر چقدر هم که خوشگل باشه، وقتی دکوراسیون به خوبی انجام نشه ظاهر کل اون خونه به هم میریزه و ممکنه خیلی محیط آروم و قشنگی بهتون تحویل نده. بعد اینجاست که از خودتون میپرسین خون من که هم بزرگه و هم وسایلم خوشگل و گرون، پس چرا حس خوبی نسبت به فضای خونم ندارم؟ که خب باید بگیم این ها دقیقا برمیگرده به سبک دکوراسیون شما و شناختی که نسبت به اصول معماری داخلی دارید. فرض کنید شما مانتو و شلواری گرون خریده اید و اندامی بسیار زیبا هم دارید، اما می بینید ای دل غافل چرا احساس خوشتیپی ندارن؟ برمیگردید می بینید مانتو و شلوار شما گرون و خوش دوخت هستن، اما هیچ گونه سنخیتی با هم ندارن و اینجاست که کنار هم قرار گرفتن عناصر اشتباه رو به وضوح می بینید. 

دکوراسیون منزل نیز دقیقا به همین روال است و دونستن یکسری از مسائل و رعایت خیلی از اصول در کنار سلیقه و خلاقیت، میتونه بشه یه دیزاین درجه یک و عالی. اما باید از کجا این چیزارو بدونیم؟ یکی از بهترین ایده ها اینه که سری بزنید به پینترست. این پلتفرم هر آنچه که شما سرچ کنید تصاویر بسیار بسیار زیبا و پیشنهادات جذابی بهتون ارائه میده که خب در زمینه های مختلف کم کننده هستند. در این بخش ما میخوایم سری بزنیم به منزل یک بانوی خوش ذوق که خونه دلباز خود را به سبکی پر نور و مینیمال دکوراسیون کرده. این خونه 145 متر متراژ داره و تلفیقی از رنگ های کرم و فندقی هستش. با تور خونه گردی ما همراه باشید.

دکوراسیون خانه 145 متری

تور خونه گردی به منزل عاطفه و حمید 

اغلب خونه ای رو که 150 مار به بالا باشه رو خونه ای بزرگ میدونن که خب همینطور هم هست. در اینجا خونه مورد نظر ما که 145 متر متراژ داره، سبک دکوراسیون بوهو رو انتخاب کرده. تعداد اعضای این خانواده 4 نفر هستش که دو فرزند سن پایین دارند و خانوم و آقا هر دو شاغل هستند. این خونه که در سال 1395 ساخته شده، تقریبا تازه ساخت محسوب میشه و باف قدیمی نداره. دارای دو اتاق خواب می باشد همراه با یک سرویس بهداشتی و در طبقه سوم نیز قرار دارد.

دکوراسیون خانه 145 متری

دلیل انتخاب این خونه چی بوده؟ نوری که از در و دیوار می پاشه داخل

بی شک نور در دکوراسیون منزل از اهمیت بسیار بسیار بالایی برخورداره. نورپردازی هم به شکل طبیعی هستش و هم مصنوعی که هر در گزینه در جایگاه خود موثر هستند و اصلا خونه ای که نور نداشته باشه کوچیک تر هم به نظر میرسه و انرژی چندان پر نشاطی نخواهد داشت. به خصوص اگر فرزند کوچیک دارید.

یکی از دلایل مهم خانوم خونه هم برای انتخاب این وحد همین موضوع بوده. در واقع همونطور که تصاویر هم مشخصه این منزل دارای پنجره های زیادی هستش که به دلیلی سر نبش قرار گرفتن، در جهات کنار هم پنجره داره. از طرفی هم سازنده اومده و از پنجره های با ارتفاع بلند استفاده کرده و کمی تا قسمتی اصول تکرار خونه ها رو شکسته و OKB رو کمتر در نظر گرفته. وجود نور باعث بزرگتر نشون دادن فضا شده و زیبایی رو دوچندان در این منزل روشن کرده.

دکوراسیون خانه 145 متری

انتخاب سبک دکوراسیون و پیدا کردن عناصر مختلف مختص به سبک

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد بهترین ایده اینه که سری به پینترست و البته اینستاگرام بزنید. با سبک های دکوراسیون منزل آشنا شوید و سپس بک مورد نظر خود را انتخاب کنید. سبک این منزل بوهو می باشد که خانوم خونه میگه سخت ترین کار این بود که اکسسوری های مناسب یوهو رو پیدا کنم. اکسسوری ها در دیزاین خونه اهمیت بسیار زیادی دارند که میتونن به محیط خونه و وسایل بزرگ جون ببخشند. حضور اکسسوری هایی مثل آینه، تابلو ها، ساعت، دکوری ها و گلدان و هر آنچه که جزو لوازم اصلی نباشه، میتونه زیبایی دیتیل داری به فضا هدیه بده. مبلمان نیز از جهت حجیم بودن و کاربردی که دارند تو دکور خیلی مهمن که خب خانوم جوان این خونه از مدل ساده و مینیمالی با رنگ روشن استفاده میکردند تا شلوغی رو از محیط خونه به دوئر کنند. همیشه قرار نیست خونه بزرگ پر از وسیله و دو دست مبل باشه!

دکوراسیون خانه 145 متری

دکوراسیون خانه 145 متری

دکوراسیون خانه 145 متری

دکوراسیون خانه 145 متری

همونطور که می بییند بانوی خوش سلیقه این خونه از گل و گلدان های زیاد و البته بسیار زیبایی استفاده داشت که هم انرژی بالایی در خونه اینجا می کنند و هم اینکه زیبایی خاصی به خونه با برگ های سبزشون دادن. حضور گل در خانه موجب تصفیه هوای تو خونه هم خواهد شد.

دکوراسیون خانه 145 متری

کافی بار ترند امروزی

دکوراسیون خانه 145 متری

و اما دکوری که خود خانوم خونه ساخته

در اینجا از خانوم خونه سوال شد که آیا آیتمی تو خونه وجود داره که با سلیقه خودشون ساخته باشنش. که خب ایشون در پاسخ گفتند بله برج پاییزی که روی میز هست رو خودم ساختم. این بلوط از بلوط، بادام، گردو، چوب دارچین، میوه‌ی درخت کاج، فندق، گندم و بادیان ساخته شده. همچنین دیوارکوب‌های سبک بوهو و گلدون که روی میز تی وی قرار دارند رو هم خودم دیزاین کردم. از طرفی میتونم به رانر روی میز وسط مبل و جاشمعی‌های چوبی روی کنسول هم اشاره کنم.

دکوراسیون خانه 145 متری

دکوراسیون خانه 145 متری

دکوراسیون خانه 145 متری

دکوراسیون خانه 145 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها