|

خا‌ص‌ترین ایده های دکوراسیون شارپ / ترند روز اروپا اینجوری دیزاین کردنه واسه خونه

اگر شما نیز فردی رنگی پسند هستید که دکوراسیون های شاد و شارپ رو می پسندین، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خونه چیزیه که از درون ما میاد. در واقع شخصیت و ماهیت ما رو در قابل بیرون از جسم روحمون به نمایش میذاره. چرا که وقتی شما از درون مینیمال پسند هستید، یا اینکه رنگی دوست دارین و شاد هم تجمل گرا هستید، اصلا نمیتونید در هنگام خرید لوازم به سراغ وسیله هایی غیر از سلیقون برید و در واقع شما به شکل ناخودآگاه به سمت اونچه که دلتون میخواد کشیده میشید و حتی اگر گزینه خوبی هم نباشه، باز براش یه دلیل میارید که بگید خوبه! تا به حال در رابطه با دکوراسیون های مختلف صحبت داشته ایم، اما اینبار میخواین بریم سراغ یکی از خاص ترین دکوراسیون ها. در اینجا شما با دیزاین هایی آشنا خواهید شد که یه نشیمن شاد و پرنشاط تحویلتون میدن. در واقع اینجا دنیاییست که رنگی دوست ها می پسندند. در کشور های اروپایی استفاده از این سبک رنگ ها در دکوراسیون خیلی ترند شده. شما نیز جهت آشنایی بیشتر با این سبک ها کافی‌ست تا با ادامه مطلب ما همراه باشید.

دکوراسیون رنگی منزل

ایده داشتن یه دکوراسیون نشیمن با رنگهای شاد و شارپ

شاید نظر شما بر این باشه که استفاده از رنگای شاد واسه دیزاین منزل خیلی خوب نشه و فضا رو شلوغ نشون بده که خب این دقیقا همون هنریه که باید به خرج داد و دونست از چه چیزی برای کجا استفاده کرد و از چه رنگ هایی بهره برد. در واقع استفاده از رنگای رنگی، سبب ایجاد آرامش نخواهند شد، اما در عوض انرژی و زیبایی رو به فضا خواهد بخشید. اگر ذهن و یا بهتره بگیم اعصاب شما پذیرنده دیدن رنگ ها هستش، پس حتما دل به اونچه که دوست دارید بدی و زیبایی رو جوری متفاوت به دیزاین منزل خود دعوت کنید.

دکوراسیون رنگی منزل

دکوراسیون رنگی منزل

از رنگ های جسورانه استفاده کنید

همیشه و در هر کجا رنگ دیوار رو به شکل شیر و یا سفید دیده ایم. در حالی که این یک قانون نانوشته هستش و شما میتونید به راحتی هنجارشکنی کنید. مثلا اینکه از دیوارهای رنگی نترسید! از رنگ هایی که اصلی هستن و یا با ترکیب رنگ های اصلی ساخته شده اند کمک بگیرید. رنگ هایی جسورانه ماثل زرد، نارنجی، صورتی و سبز میتونن انرژی و سرزندگی رو به فضای نشیمن شما بیاورند. میتونید از این رنگ ها به شکل کامل برای تموم دیوارها یا فقط یک دیوار شاخص استفاده کنید. این موضوع برمیگرده به اینکه تا به چه میزان تحمل رنگ رو داشته باشید.

دکوراسیون رنگی منزل

با تضاد میون رنگا عناصر رو برجسته کنید

در این سبک از دکوراسیون ایجاد تضاد میون رنگ ها میتونن به برجسته شدن‌شون کمک خیلی خوبی داشته باشند. مثلا به عنوان مثال میتونید از مبلمان رنگ تیره در مقابل دیواری که رنگ روشن داره استفاده نمایید. از طرفی هم انتخاب کوسن های روشن برای مبلمان تیره میتونه خیلی عالی باشه.

دکوراسیون رنگی منزل

استفاده از نورپردازی

نورپردازی نقش خیلی مهمی تو محیط داره. در واقع نورپردازی میتونه در جلوه گر شدن رنگ ها تاثیر بذاره. مثلا از نور طبیعی و مصنوعی به شکل صحیح استفاده نمایید تا رنگای شاد نشیمن بتونن به بهترین شکل ممکن خودنمایی کنند.

دکوراسیون رنگی منزل

سبک دکوراسیون منزل شما چه مدلیه؟

از طرفی هم اینکه سبک دکوراسیون منزل شما چه مدلی باشه خیلی در انتخاب رنگ اهمیت داره. به عنوان مثال اگر شما یک مدرن پسند هستید و دیزاین این مدلی رو دوست دارید، میتونید از رنگ های نئونی و فلورسنت اتسفاده نمایید. و یا اینکه اگر سنتی پسند هستید، میشه که از رنگ های طبیعی و گرم کمک گرفت و به زیبای فضا افزود.

دکوراسیون رنگی منزل

استفاده از اکسسوری های رنگی به جای دیوار

اگر به نظرتون انتخاب و استفاده از رنگ های جسورانه برای دیوار ها کاری غیر ممکن است، خب میتونید برید سراغ اکسسوری ها و از اونها برای دیزاین نشیمن استفاده نمایید. کوسن ها، پتوها، فرش ها، تابلوها و گلدان ها از دست اکسسوری هایی هستند که میتونید با رنگ های شاد انتخاب کنید.

دکوراسیون رنگی منزل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها