|

فکر میکنی تو زمستون نمیشه مینی اسکارف پوشید؟ / فقط این مدلارو ببین نظرت عوض نشد با من

واسه داشتن یه استایل نوبرونه و خوشگل حتما لازم نیست مجلسی باشی، بلکه میتونی حتی با یه مینی اسکارف خوشگل ظاهرت رو تمام عیار کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب زیبایی استایل یک بانو میتونه با خیلی آیتم ها تغییر کنه. قطعا همه ما یک سری چیزها بهمون میاد و یک سری موارد هم اصلا بهمون نمیاد. مثلا خود من اینجوریم که خیلی دوست دارم همه جوره استایلی رو تست کنم. البته اون دست از آیتمایی که میدونم به سبک من میاد و تو مودم هست. از طرفی هم گاهی یه سرک میکشم به اون دست از آیتمایی که همیشه ازشون فرار میکردم و یه جورایی جسارت استفاده ازشون رو نداشتن چرا چون فکر میکردم اگه استفاده کنم همه بهم نگاه میکنن و شاید حتی مسخرم کنن.

مثلا یکی از این دست آیتم ها که جسارت میخواد سر کردن مینی اسکارف هستش که شاید کمتر بانویی ازش استفاده کنه و سمتش بره، ولی اگه بره قطعا جذابیت خاص خودش رو پیدا میکنه. البته این رو هم بگیم که مینی اسکارف نیز به مانند دیگر لباس ها ممکنه به یه خانومی اصلا نیاد و به چهره یک خانوم هم زیبایی خارق العاده ای بده. به هر حال که در این مطلب قراره با این آیتم خوش پوش آشنا بشیم و ببینیم نحوه استایل کردنش چجوریه.

mini-scarf-MC33-lomika.ir_.jpg

مینی اسکارف با دستمال سر و باندانا فرق داره

شاید فکر کنید که مینی اسکارف همون بانانا هستش که خب باید بگیم از نظر قواره ای با باندانا و دستمال سر متفاوته. چرا که دستمال سرها از نظر ابعادی کوچیک تر هستند و بیشتر مناسب مهمونی ها و دورهمی ها می باشند. اما مینی اسکارف جوریه که میشه به عنوان روسری هم انتخابش کرد.

در واقع مینی اسکارف رو میشه یکی از اصلی ترین اکسسوری های استایل رترو در ایران دونست. 

Untitled

مینی اسکارف نخی واسه تویی که سرت درد میکنه

البته که قطعا این سبک مینی اسکارف قلص سر درد نیست، بلکه به دلیل جنس پارچه ای که داره هم به شدت نازدونه طوره و هم سبک. که خب این سبک بودنش میتونه حس خوبی بده. از طرفی هم به دلیل نخی بودنش هوا ازش رد میشه و در نتیجه احساس گرما هم نخواهید کرد.

IMG_9604-scaled

مینی اسکارف شیک ساتن واسه یه دیت شیک

به نظر من که اگه به یک رستوران شیک با یک مرد جنتلمن دعوت شدید، حتما از مینی اسکارف مدل ساتن استفاده کنید. نگم از زیباییش که چقدر میتونه همراه با یک ندی رنگ روشن یا مشکی جذاب بشه. مینی اسکارف های ساتن رو هم میشه به صورت ساده گره زد و هم به سبک پشت گردنی که خب تو هر دو حالت شیکی خودش رو داره و به شدت پرطرفداره.

ساتن ها به دلیل براق بودنشون میتونن بر روی سر بسیار خیره کننده باشند، مخصوصا که اگه مینی اسکارف شما طرح دار باشه با رنگی شاد.

5-3

مینی اسکارف توری یا گیپور با گلهای بهشتی

مینی اسکارف های توری یه مدت خیلی ترند شده بودن و کلا انگاری زوم هرچی مینی اسکارفه اومده بود رو این مدل. اغلب اونها دارای گل هستند و با رنگهای متنوعی که دارن میتونن ظاهری بسیار زیبا و دخترانه و ناناز براتون بسازن. 

 

مینی اسکارف ابریشمی تازه واسه سر مفیدن هست!

این فسقلی های کوچولو تازه علاوه بر اینکه یه استایل شیک و دلبرانه میسازن، ضد حساسیت نیز هستند و در نتیجه اگر پوست یا مویی حساس دارید با خیال راحت ازشون استفاده کنید. البته که این بیبی اسکارف ها از گرون ترین مدلای مینی اسکارف هم محسوب میشن، بالاخره چون ابریشمن دیگه!

Untitled

مین اسکارف رو با چی بپوشیم؟

مینی اسکارف ها اینجورین که هم میشه برای مهمونی ها همراه با شومیز مجلسی استفاده کرد و هم میشه برای استایل خیابونی همراه با مانتو و شومیز مانتویی و البته تیپ های زمستونی مثل تدی و شکت و کاپشن کوتاه و ست پیراهن شلوار بافت و غیره استایل کرد.

دنیای مد و فشن به همون میزان که اصول خاص خودش رو داره، همونقدر هم میتونه بی انتها باشه جوری که شما حتی تیپی خود ساخته و من درآوردی داشته باشید در حالی که شلخته طور به نظر میاد، اما کاملا به جا و آراسته باشه. پس از ترکیب لباس ها نترسید و اونی که دوست دارید رو بپوشید.

1194-6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی