|

چه رنگ فرشی الان مده؟ / این بلاگرای کلک یه چی میدونن سرتاپای خونشون رو این رنگی کردن

در این مقاله در خصوص این که چه رنگ فرشی الان مده صحبت کردیم تا بهتون در راستای داشتن یه انتخاب همسو با مد کمک کرده باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا برای داشتن یه دکور جذاب میشه کارهای مختلفی انجام داد مثلا یه عده میرن و یه سری اصول و قواعد دکور رو یاد میگیرن و با پیاده سازی اون ها به یه دکور زیبا میرسن مثلا در مورد فرش شاید براتون جالب باشه که با یادگیری نحوه ی چیدمان فرش برای بزرگتر نشون دادن خونه میشه تنها با این آیتم متراژ خونه رو بیشتر به نظر آوورد که خب این واقعا عالیه چون فکرش رو کنید فقط با فرش بشه این کار رو کرد که البته باید بگیم که توی دکور شما باید یه سری وسایل رو مهم تر از بقیه در نظر بگیرید که در این بین فرش یکی از اون هاست چرا که هم در اندازه ی های مختلف از بزرگ و کوچک توی خونه به چشم میخوره و هم با این اوصاف تعدادش زیاده.

یعنی شما از فرش برای پذیرایی بگیر تا فرش برای راه پله و... توی خونه پیدا میکنید از این رو باید در دکور اون نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدید تا نتیجه ی کار اونطور بشه که دوست دارید و باب میلتون هست جوری که هر کسی با دیدن خونتون شروع به تعریف از سلیقه ی خاص و منحصر به فرد شما کنه. حالا از اینا بگذریم یه موضوعی که در خصوص فرش و هر آیتم دیگه ای که برای خونه تهیه میکنید وجود داره این هست که شما باید به ترندهای روز درمورد اون ها توجه کنید مثلا در مورد فرش بدونید که چه رنگ فرشی الان مده تا در صورتی که قصد خرید دارید دست بذارید روی اون فرشی که روی بورس اومده که در ادامه میخواهیم بیشتر در این خصوص صحبت کنیم و نمونه هایی از فرش های مد شده رو بهتون نشون بدیم، پس با ما همراه باشید.

چه رنگ فرشی الان مده

توجه به رنگ فرش هنگام خرید

یه موضوعی که در رابطه با رنگ وجود  داره این هست که ما هر چیزی رو که میخواهیم بخریم در ابتدا به رنگش توجه میکنیم حالا در این بین فرقی نمیکنه که چی باشه میخواد لباس باشه و یا دم کنی برای آشپزخونه در هر حالت رنگ برای ما اولویت اوله چون ابتدایی ترین موردیه که در خصوص هر چیزی جلب توجه میکنه و چشم ما رو به سمت خودش میکشه بنابراین خیلی مهمه که درست و زیبا انتخاب بشه مثلا در مورد قدرت رنگ ها باید بگیم که آبی نهاد اعتماد، تعهد و راستگویی هست از این رو کارمندان ادارات لباس فرمشون آبی رنگ هست تا به ارباب رجوع این حس رو منتقل کنه که افراد قابل اطمینانی هستن.

حالا در مورد فرش هم یه موضوعی که وجود داره این هست که شما میتونید با استفاده از رنگ اون فضا رو بزرگتر و یا کوچک تر از اون چیزی که هست نشون بدید به این صورت که در صورتی که فرش رنگ روشن تهیه کنید خونه دلباز تر و متراژش بیشتر به نظر خواهد اومد در حالی که فرش رنگ تیره برعکس این موضوع عمل میکنه و باهاش خونه کوچک تر از اون چیزی که هست به نظر میاد بنابراین این رنگ ها برای خونه های کوچک توصیه نمیشن. پس ببینید که چقدر واجبه قبل از خرید فرش به رنگ اون دقت کافی داشته باشید.

چه رنگ فرشی الان مده

چه رنگ فرشی الان مده

چه رنگ فرشی الان مده؟

خب گفتیم که شما باید به ترندها در زمینه های مختلف دقت کنید تا انتخاب هایی همسو با مد داشته باشید که شما رو یه فرد امروزی و مطلع و آگاه جلوه خواهد داد که روی مد بودن دکوراسیون هم از این قضیه مستثنی نیست و شما با آپدیت کردن دکور خونتون میتونید خودتون رو یه فرد با سلیقه نشون بدید.

حالا در مورد رنگ فرش هم شما باید به روز باشید البته که انتخاب رنگ به نکات بسیاری بستگی داره مثلا در صورتی که آیتم های موجود در دکور شما بسیار رنگی هستن برای ایجاد تعادل بهتره که برای فرش به سراغ یه رنگ خنثی برید و یا در صورتی که مبلمان شلوغ و رنگارنگ هست برای مبل باید طرح و رنگ ساده تری انتخاب کنید و... که خب البته با وجود همه این ها که سبک و سنگین کردنشون به شما بستگی داره هر ساله یه سری از رنگ ها مد میشن که به نظر طراح ها با استفاده شون در دکور میتونید شگفتی خلق کنید که امسال هم فرش های طوسی و سیلور انتخاب شدن که با هر سبک دکوری چه مدرن و چه کلاسیک میان.

چه رنگ فرشی الان مده

چه رنگ فرشی الان مده

رنگ فرش عروس امسال چیه؟

خب شاید در حال جهیزیه خریدن باشید و براتون سوال پیش بیاد که آیا رنگ فرش جهیزیه با رنگ سال فرق داره که باید بگیم خیر و شما میتونید طوسی رو برای فرش جهیزیه خودتون هم حتی انتخاب کنید و با استفاده از یه فرش به این رنگ زیبایی رو به فضاتون ببخشید فقط دقت کنید که طوسی های خیلی روشن و یا خیلی تیره رو انتخاب نکنید و حد وسط رو بگیرید.

چه رنگ فرشی الان مده

چه رنگ فرشی الان مده

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها