|

دکوراسیون خانه 140 متری مدرن و بوهو / طرحی که این خانوم واسه خونش داده هیجا نیست

دکوراسیون خونه کار سختیه اما وقتی از سبک هایی که دیگران استفاده کردند ایده بگیریم این کار به شدت راحت تر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- در دنیای امروزی یکسری موارد اصولی هستن که باید رعایت شوند. چه دنیای مد و فشن باشه، چه جهان دکوراسیون ها. قطعا اینکه شما فقط و فقط سلیقه خودتون رو دخیل کنید درست نیست و در نهایت با یک خروجی نه چندان طبیعی مواجه خواهید شد. اما درست زمانی که سلایق با اصول ترکیب میشن، جذابیت به چشم میاد و همه چیز سر جای خودش قرار میگیره. خونه ها متراژ های متفاوتی دارند که بسته به میزان فضایی که وجود داره باید دیزاین رو انتخاب کرد. تا به حال به خونه های مختلفی سر زده ایم، اما اینبار میخوایم بریم سراغ بانوی استاد دانشگاه هنر که تک و تنها تو خونه 140 متری زندگی میکنه و دیزاین منزلش رو مطابق با اونچه که خودش دوست داشته تدارک دیده.

این خونه سه اتاق خواب داره به همراه سه سرویس بهداشتی. سبک دکوراسیونش مدرن و بوهو هستش و از رنگ های مثل مشکی و رنگ چوب سفید در فضا استفاده شده. اگر شما نیز قصد تغییرات در دکوراسیون منزلتون رو دارید بهترین کار اینه که از دیگر دیزاین ها ایده بگیرید. خونه 140 متری مورد نظر ما خیلی جای ایده داره و میشه گفت بهترین فرصت برای استفاده ار خلاقیت هاییست که در این خونه انجام شده. پس با ادامه مطلب همراه باشید.

دکوراسیون خانه 140 متری

معرفی خونه 140 متری به سبک مدرن و بوهو

خونه نقطه امن ماست. همه ما بعد از یه روز سخت کاری دلمون میخواد برگردیم خونمون و حسابی لم بدیم و از خونمون انرژی خوب دریافت کنیم. بی شک این انرژی زمانی به ما انتقال داده میشه که با سلیقه خودمون چیده شده باشه و اون دست از وسایلی که دلمون میخواد پیش روی چشممون باشه. یکی مینیمال پسنده و دیگری شلوغ دوست داره. یکی شیفته رنگ هاست و دیگری خنثی رو دنبال میکنه. در این خونه شیک 140 متری ما شاهد رنگ هایی هستم که بیشتر به سمت نود رفته اما با قرار دادن یک سری لوازم به مانند آویز های زرد رنگ، شکستگی در یکنواختی رنگ ها ایجاد شده.

دکوراسیون خانه 140 متری

دکوراسیون خانه 140 متری

خونه ایده آل از نظر این استاد هنری؛ نور 

از دست دلایلی که بانوی مورد نظر این خونه رو انتخاب کرد و شروع به بازسازی و دیزاینش نمود اینه که از نظرش این خونه حالتی دنج داره و از طرفی هم به دلیل نزدیکی به محل کارش، مورد پسندش قرار گرفت. خونه ایده آل از نظر وی خونه ای هستش که تمیز باشه و البته داریا نور کافی. نورپردازی مسئله ای جاست و داشتن نور طبیعی و انتقال انرژی نور خورشید به خونه موضوعی سوا. بی شک هر دو جهت روشنایی هرچه بیشتر خونه میتونن خوب باشن و از طرفی هم نورپردازی های مصنوعی موجب دیزاین فضای خونه نیز خواهند شد. نور میتونه خونه رو بزرگتر از اونچه که هست نشون بده.

دکوراسیون خانه 140 متری

شلوغی، بیشترین چیزی که در طراحی داخلی به دنبالش بود

همونطور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد، سلیقه های افراد بسیار با هم متفاوت اند. مثلا نمونه بارزش خانوم استاد دانشگاه می باشد که شیفته خونه های شلوغه. وی بر این نظره که دلش میخواد همه چیز به صورت اصولی چیده شده باشه چرا که بهش حس امنیت میده، اما شلوغی خونه و پر وسیله بودن نیز از اولویت های وی در دیزاین هستش. در تصاویر نیز مشخصه که این زن هنرمند عاشق اکسسوری ها و وسایل تزییناتی هستش. شما نیز بسته به اونچه که دلتون میخواد و خونتون گنجایش داره، میتونید از اکسسوری ها و لوازم ریز و درشت تزییناتی غافل نشید. وی بر این نظره که خب چون مدنی رو در آلمان زندگی کرده، از سبک خونه های اونجا خیلی ایده گرفته.

دکوراسیون خانه 140 متری

دکوراسیون خانه 140 متری

دکوراسیون خانه 140 متری

توصیه خانوم استاد هنر واسه اونایی که میخوان خونشون رو دیزاین کنن

وی در پاسخ به این سوال گفت بهترین کار اینه که سبک شخصی خودتون رو داشته باشید و دنبال کنید. وسایل خونه رو اصلا به شکل یکجا نخرید چرا که به مرور زمان متوجه خواهید شد چه چیزی رو نیز دارید و چی رو اصلا نمی خواستید و بیخود خرید کرده اید. 

دکوراسیون خانه 140 متری

دکوراسیون خانه 140 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها