|

دکوراسیون خانه عروس 2024 / اگه داری جهاز میخری اینارو نخر منسوخ شدن آبروت میره

اگر شما یک تازه عروس هستید و میخوایم جهاز بخرین اما نمیدونین چیا از مد افتاده، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فصل فصله ازدواج! چرا که تو فصلای سردی مثل پاییز و زمستون سخته جشن عروسی گرفتن و اغلب خونواده ها بر این نظرند که تو فصلای رو به گرم عروسی گرفتن آسون تره. البته که از طرفی هم چون تابستون مدارس و دانشگاه ها تعطیل هستن، به همین دلیل جشن های عروسی بیشتر و بیشتر گرفته میشه. درسته که به زودی ماه محرم و صفر رو داریم، اما تو شهریور دوباره عروسی ها به راهه و از حالا خیلی از دختر خانوما در حال جمع کردن و خرید جهاز هستند. جهاز خریدن حرکتی دشوار اما در عین حال به شدت لذت بخشه. تو این اوضاع که همه چی، حتی خرید یک سوزن گرون شده، بی شک باید یه برنامه ریزی درست داشت. اگر شما هم قصد خرید وسایل خونه و جهزیه رو دارید، پس یهتره که برای پول خود ارزش قائل شده و اونچه که میتونه تو زندگی براتون مفید باشه رو خریداری کنید. از طرفی هم یکسری لوازم دیگه قدیمی شدن و تو جهاز دختران امروزی وجود ندارن که با اونها هم آشنا میشیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با اونچه که باید بخریم و اونچه که نباید بخریم شناخت پیدا کنید.

65456415

چرخ گوشت نخر، به جاش خورد کن بخر!

دیگه این روزا اینستاگرام شده مینی برای فهمیدن خیلی چیزها. میتونم از این فضا با مواردی اشنا بشیم که شاید تو دنیای واقعی دونستنشون سخت باشه. مثلا اینکه نمیتونیم بریم خونه مردم سرک بکشم ببینیم تو کابینت ها و یخچال و اتاق ها و پذیرایی چیا چیدن، اما میتونیم با یه سرچ ساده و یا فالو کردن پیج های دکوراسیون، به همه اینها برسیم و بفهمیم تو دکوراسیون ترند روز، چه عناصری جدید شده و چی رو کجا باید بچینیم. مثلا اینکه دوره دهه شصتی ها خرید چرخ گوشت هم یکی از وسایل مورد نیاز در لیست خرید جهاز بود، اما حالا دیگه دستگاه هیاخورد کن پیشرفته ای اومدن که هم میتونن گوشت رو به راحتی خورد کنند و هم هر خوراکی دیگه ای رو. پس بهتره که چرخ گوشت رو از خرید ها حذف کنیم و در عوض به دنبال یک خورد کن همه کاره مفید باشیم.

99646464

سرخ کن با روغن نخر، سرخ کن بدون روغن یا ایرفرایر عالیه

اوایل دهه نود بود که خرید سرخ کن با روغن خیلی ترند شد و تو هر خونه ای یکی دونه از این دستگاه می دیدیم. در حالی که این وسیله همونطور که میدونید روغن خیلی فراوونی نیاز داره و روغن رو هم کاملا به داخل غذا جذب میکنه! در نتیجه میشه یه غذای ناسالم که پر از چربیه و خیلی از افراد بیمار یا رژیم گرفته نیمتون ازشون استفاده کنند. اما دو سه سالی میشه که محصولات سرخ کن بدون روغن روانه بازار شدن و اتفاقا توسط بلاگر ها دائما در حال تست و تبلیغ هستند که خب این یکی از خوبیای اینستاگرامه! چرا که بسیاری از خانوم های خونه دار رو با این دستگاه آشنا کرد و حالا غذای بدون روغن سالن تری مصرف می کنند. اینجوری هم بدن سالم تره و هم مصرف و خرید زیاد روغن کمتر شده.

6384654

جارو شارژی دسته کوتاه از منسوخ شده، به جاش جاروی پرتابل بخر

اگه یه دهه هفتادی باشید یادتون میاد که وقتی بچه مدرسه ای بودیم چقدر تو ماهواره خرید وسیله های مختلف مثل جارو شارژی و نایسر دایسر و غیره مد بود. اصلا مامانا تا میدیدن یه چیزی داره تبلیغ میکنه زود خرید میزدن. یکی از این وسیله ها جارو شارژی هستش که امروزه هم تو برخی از خونه ها دیده میشه. در حالی که خرید جاروبرقی های سیمی خیلی بهتره و با وصل شدن به واحد برق قدرت مکش بالاتری هم دارند. به همین دلیل است که جاروبرقی های سیمی نتایج بهتری ارائه میدن و افراد بیشتر رو از خود راضی نگه داشته اند.

452454

قهوه ساز نخیر در عوض یه اسپرسو ساز جذاب داشته باش

یکی از وسایل به شدت ترند شده که در این دوسه سال اخیر خیلی خرید و البته استفاده ازشون دیده میشه دستگاه های اسپرسو ساز هستند. قبلنا تو خیلی از خونه ها قهوه ساز میدیدیم، در حالی که اسپرسو ساز ها مدرن تر شدن و حالا بسیاری از عروس خانوم ها از این دستگاه خریداری دارند. این محول علاوه بر نوشیدنی که ارائه میده، میتونه به عنوان دیزاین نیز محسوب میشه. چرا که خانوم های خوش سلیقه این وسیله رو میخرن و بعد هم با خرید چند ماگ و دیزاین فضا، یه کافی بار کوچجولو هم میسازن که خودش یه پا دکوراسیون جذاب به حساب میاد.

5341351

قابله های رنگی نخر خوشگلیشون از بین میره، قابلمه مشکی گرانیت جحنس خوب عالیه

شاید به هنگام خرید قیافه قابلمه های رنگی رو ببینید و از ذوق روشون دست بزارید .و بخرید، اما باید بدونید که این سبک از قابلمه ها به مرور زمان و با استفاده مداوم، رنگ و رخ زیبای خودشون رو از دست میدن و تبدیل به قابلمه هایی رنگی که سوخته شده هستند میشن. در عوض میشه که از قابلمه های گرانیتی مشکی که تلفیقی از تفلون و سرامیک هستن و خاصیت نچسب بودن دارن استفاده کنید که با کیفیت هم باشند. در واقع این قابلمه ها حتی اگر به مرور سیاه هم بشن باز به دلیل رنگی که دارند چندان مشخص نیست.

5452452

آبکش لگن پلاستیکی نخر، به جاش استیل بخر مربعی

دیگه گذشت دوران آبکش لگن های پلاستیکی رنگی. امروزه این محصولات در جنس استیل هم دوام بیشتری دارند و هم زیبایی منحصر به فردی به محیط آشپزخانه میبخشند. از طرفی هم مدل های گرد از مد افتادن و حالا آبکش لگن های مکعبی استیل ترند شدن. 

38647864

ست قاشق چنگال طلایی نخر کدر میشه

ست های قاشق چنگال طلایی گرچه که یه زیبایی و لوسم بودن خاصی دارند، اما از طرفی هم به مرور زنان اونچنان کدر خواهند شد که گویی صد ساله داری ازشون استفاده میکنی. به نظر میرسه این سبک قاشق و چنگال ها تها به عنوان دکوری میتونن خوب باشن نه استفاده مداوم چه برای خود چه برای مهمون.

6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها