|

رنگ شال هایی که باید داشته باشیم / هیس اگه نداریشون صداشو درنیار آخه خیلی بی کلاسیه

در این مقاله درباره رنگ شال هایی که باید داشته باشیم صحبت کردیم و چندتا از زیباترین نمونه ها رو بهتون نشون دادیم تا انتخاب عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زیبایی در هر دوره ای تعریف خاص خودش رو داشته مثلا یه زمانی گونه های برجسته مد بود و خیلی ها به دنبال آرایش برجسته شدن گونه بودن ولی این روزا گونه ها و صورت های استخونی مد شده که البته این موضوع هنوز تو کشور ما مثل سابقه یعنی مد هم میتونه با وجود فرهنگ و کشور، متفاوت باشه البته که یه سری چیزا به کلی مد میشن و توی کل دنیا ازشون استفاده میشه مثلا آیتم های چرم در کالکشن های زمستونی در کشورهای مختلف به چشم میخورن و در این تایم ها سوال هایی مثل این که شلوار چرم رو با چی بپوشیم ترند میشن و خب همه در به در به دنبال ست کردن این آیتم و سایر لباس های چرمشون میگردن.

پس چیزهای زیادی هستن که روی مد تاثیر گذارن ولی در برخی از مواقع شما باید برای روی مد بودن به سراغ آیتم هایی برید که همیشه روی مد هستن و شما باید اون ها رو داشته باشید مثلا در زمینه ی مانتو هر سال مدهای جدیدی میاد روی بورس که خب شاید شما یه سالی اونقدر از لحاظ مالی اوکی نباشید که مانتوهای ترندی تهیه کنید ولی خب دمده بودن رو هم دوست نداشته باشید پس چاره ی کار چیه؟ چاره رفتن به سراغ مانتوهایی که باید داشته باشیم هست تا با کمک اون ها علاوه بر این که روی مد دیده بشید همچنین حس خوبی هم بهتون دست بده پس مدهای پایدار یاری رسان شما و دوست جیبتون هستن به همین دلیل در این مقاله هم میخواهیم راجبه رنگ شال هایی که باید داشته باشیم باهاتون صحبت کنیم که در حال حاضر برای روی مد بودن باید توی کمدتون باشن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ شال هایی که باید داشته باشیم

شال و روسری سفید به چهره ی شما معصومیت میبخشه

یکی از اولین رنگ شال ها و روسری هایی که باید توی کمدتون باشه سفید هست که ناخودآگاه احساس تمیزی به آدم میده. در اصل سفید یکی از رنگ های اصلی و خنثی بشمار میره که شما میتونید اون رو با با هر رنگ مانتو، شلوار و یا کیف و کفشی ست کنید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

البته که شاید شما از پوشیدن سفید خالص معذب بشید پس در کنار اون میتونید از شال های و روسری های ترکیبی استفاده کنید که سفید در اصل رنگ اصلی اون ها هست. این رو هم اضافه کنیم که در صورتی که میخواهید برای استایل های غیر رسمی خودتون به سراغ استفاده از شال و روسری این رنگ برید حتما جنس نخیه اونا رو انتخاب کنید و در صورتی هم که میخواهید با لباس های رسمی خودتون برای پوشش سر رنگ سفید رو انتخاب کنید بهتره که به سراغ روسری های شیفون و یا ساتن برید که لوکس تر هستن.

رنگ شال هایی که باید داشته باشیم

با شال و روسری مشکی جذابیت ابدی داشته باشید

خیلی از خانوم ها هستن که کشته مرده ی رنگ مشکی اند و از این رنگ جذاب و خاص در آیتم های مختلف استایلشون استفاده میکنن بنابراین و با این حساب داشتن یه شال و یا روسری مشکی توی کمد هر خانومی از واجبات بشمار میره چرا که یه جورایی تعادل رو در استایل شما برقرار میکنه یعنی شما میتونید در صورتی که به سراغ یه شال مشکی رفتید در قسمت مانتو یه مقدار رنگی تر عمل کنید و به عنوان مثال به سراغ یه مانتوی آجری برید.

رنگ شال هایی که باید داشته باشیم

با شال و روسری طوسی مدرن و امروزی باش

یکی دیگه از رنگ های خنثی که میشه اون رو با رنگ های زیادی ست کرد طوسی هست که به علت داشتن این ویژگی و راحت مچ شدن با لباسا خیلی ها مایل به استفاده ی از اون در استایل هاشون هستن از این رو چی بهتر از شال و روسری به رنگ طوسی که دستتون رو برای انتخاب رنگ های دیگه باز میذاره و شما میتونید اون رو با سرمه ای، قرمز، زرد، صورتی و... ست کرده و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

رنگ شال هایی که باید داشته باشیم

با شال و روسری سرمه ای یه خانوم با وقاری

یکی از رنگ شال هایی که باید حتما توی کمد لباستون باشه سرمه ای هست که شاید یه سری ها به علت این که در دسته ی رنگ های تیره قرار داره به سراغش نرن چرا که فکر میکنن صورتشون رو خسته نشون میده در حالی که به علت بودن تناژ آبی صورتتون رنگ و روحم میگیره حتی.

رنگ شال هایی که باید داشته باشیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا قشنگ بودن

  • ناشناس ارسالی در

    قشنگ بود

  • ناشناس ارسالی در

    قشنگ بود

  • ناشناس ارسالی در

    قشنگ بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها