|

شلوار چرم را با چی بپوشیم؟ / لوکس ترین آیتمی که میتونه هر خانومی رو ثرتمند جلوه بده

در این مقاله در خصوص این که شلوار چرم را با چی بپوشیم براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به این آیتم ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل های کدوم فصل رو خیلی دوست دارید یعنی برای کدوم یک از فصل ها لحظه شماری میکنید که برسه و بتونید استایل متناسب با اون فصل رو بزنید؟ در صورتی که علاقمند به پاییز و زمستون هستید باید بگیم که درست اومدید چون در این مقاله قراره راجبه یکی از استایل های سرما براتون صحبت کنیم و به جواب این سوال که شلوار چرم را با چی بپوشیم پاسخ بدیم چرا که این مدل شلوارها بی نهایت زیبا هستن و رد صورتی که یه آیتم اشتباه در کنار اون ها انتخاب کنید ممکنه که زیباییشون رو حیف کنید و به چشم نیارید که هیچ حتی استایل خودتون رو خیلی سطح پایین جلوه بدید.

در حالت کلی چرم چه طبیعی باشه و چه مصنوعی میتونه استایل شما رو لوکس و خاص جلوه بده در مقالات قبلی راجبه این که با پالتو چرم چی بپوشیم براتون صحبت کردیم و گفتیم که چطور میشه با این آیتم شیک و بینظیر به نظر برسید ولی نکته ای که در این بین وجود داره این هست که شما باید به خوبی بتونید آیتم های چرم رو استایل کنید خصوصا در زمینه ی پالتو و شلوار چون این دو از آیتم های بزرگ و خیلی توی چشم هر استایلی هستن که در صورت زیبا ست نشدنشون یه جورایی به کلی استایلتون رو خراب میکنن و کلاس شما رو پایین میارن پس در ادامه برای این که یه همچین اتفاقی نیفته بریم سراغ دونستن این که شلوار چرم را با چی بپوشیم.

شلوار چرم را با چی بپوشیم

شلوار چرم را با چی بپوشیم؟ در کنارش پالتوهای کتی و جذاب بپوشید

استایل هایی که در اون ها از شلوارهای چرم در انواع مختلف مثل بگ و لگ و گت دار استفاده میشه بسیار برای خانوم ها در این سال های اخیر جذاب شدن و دیگه این روزا هر خانومی حداقل یه دونه و یه رنگ شلوار چرم رو توی کمدش داره و برای پوشیدن اون توی فصل سرما لحظه شماری میکنه. پس اگر شما هم از این دسته از خانوم ها هستید باید بهتون در خصوص ست کردن شلوار چرمتون با پالتوهای کتی بگیم که شما رو بی نهایت خاص و منحصر به فرد جلوه میده همچنین شما میتونید برای این که هر چه بیشتر خاص دیده بشید از اکسسوری های پر زرق و برق هم در این استایل استفاده کنید تا هر چه بیشتر لاکچری به چشم بیایید.

شلوار چرم را با چی بپوشیم

شلوار چرم را با چی بپوشیم؟ چرم تو چرم بپوشید

در صورتی که برنامه ی شرکت تو یه مهمونیه ی رسمی رو دارید و مایل هستید که توی این مهمونی خیلی لاکچری و شیک به نظر بیایید توصیه ی ما به شما پوشیدن یه پالتو یا کت چرم در کنار شلوار چرمتون هست تا بتونید اصالت رو با لباس هاتون و با زبون بی زبونی فریاد بزنیدچون چرم رو میشه از جمله گرون ترین و با اصالت ترین لباس ها به شمار آوورد و به همین علت لباس های این جنسی همیشه لاکچری و گرون بودن ولی در این بین چون بیشتر چرم های مصنوعی خریداری میشه باید دقت کنید که جنس خوبی داشته باشه پارچه ی لباستون تا خیلی زود پوست پوست نشه و البته که بهتره برای مراسم های خاص این تیپتون رو بزنید تا زود خراب نشه.

همچنین این نکته یادتون نره که در این استایل از بوت و یا نیم بوت های چرم هم استفاده کتید تا هر چه بیشتر کلاس استایلتون رو بالا ببرید.

شلوار چرم را با چی بپوشیم

شلوار چرم مشکی بخریم یا رنگی؟

این روزا یه سر برید بازار متوجه میشیدکه شلوارهای چرم در رنگ های روشن تا تیره وجود داره و به فروش میرسه، بهتره که رنگ شلوار خودتون رو با توجه به رنگ اکسسوری ها و پالتوتون که پوشیدید انتخاب کنید و اولین کار اصلیتون هم باید انتخاب پالتو باشه چون این یه آیتم بزرگ توی استایل شماست البته که در صورتی که میخواهید ریسک نکنید و در احتمال بالا شلوارتون با خیلی از چیزها ست بشه میتونید به سراغ خرید شلوارهای مشکی برید.

ولی باز هم تاکید میکنیم که ببینید بیشتر پالتوهایی که دارید و علاقمند هستید که شلوار چرمتون رو باهاشون بپوشید در چه رنگ هایی هستین و با توجه به اون ها و با در نظر گرفتن یه هارمونی، رنگ شلوارتون رو انتخاب کنید چون بالاخره نمیشه که ده تا شلوار در رنگ های مختلف بخرید چون صرفه ی اقتصادی نخواهد داشت براتون.

شلوار چرم را با چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی