|

چه رنگ شالی به پوستم میاد؟/ بدونی انتخاب درست پوستتو روشن و شفاف میکنه سرسری رد نمیشی

در این مقاله در خصوص این که چه رنگ شالی به پوستمون میاد باهاتون صحبت کردیم و برای انتخاب راحت شما یه سری از رنگا رو پیشنهاد دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که زیبا و خوش استایل به نظر بیان که خب برای این منظور راه های زیادی وجود داره و در این بین مهم هست که شما چه راهی رو انتخاب میکنید مثلا آرایش برجسته شدن گونه انجام میدید برای داشتن گونه های گرد و یا تزریق ژل که خب در هر حالت به اون چیزی که میخواهید میرسید ولی موضوع اینه که کدوم براتون بهتره در کل انسان در زندگی مدام به دنبال سبک و سنگین کردن گزینه هایی هست که براش روی میز چیده شدن و خب در این بین همیشه منفعت خودش رو انتخاب میکنه هر چند ممکنه که گاهی از اوقات توهم این رو داشته باشیم که منفعتمون در انجام کار مدنظرمون هست مثلا در زمینه ی همین ژل زدن ممکن هست که یه سری عوارض بد گریبانگیرمون بشن که خب خیلی ها نمیخوان این موضوع رو ببینن.

بنابراین هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی پس برای رسیدن به زیبایی هم باید اصول رو رعایت کرد حالا از اینا بگذریم و برسیم به یه موضوع مهم یعنی ویژگی های ظاهری و فیزیکی و انتخاب راه های زیبایی و استایل براساس اون ها مثلا در صورتی که قد شما کوتاه هست نمیتونید برید سراغ لباس هایی که قد رو کوتاه تر نشون میدن چون در این حالت خیلی نازیبا به نظر میایید در عوض شما باید به سراغ لباس مناسب خانوم های قد کوتاه برید و با انتخاب از بین اون ها به زیبایی بدرخشید پس باید برای رسیدن به زیبایی چه در ظاهر و چه در استایل باید از خودمون و این که چی بهمون میاد و چی نمیاد اطلاعات کافی داشته باشیم مثلا برای خیلی ها سواله که چه رنگ شالی به پوستم میاد که در این مقاله میخواهیم به اون ها در این زمینه راهنمایی کنیم تا با توجه به رنگ پوست خودشون به سراغ بهترین انتخاب رنگ شال برن و زیباتر از هر زمانی به نظر بیان، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چه رنگ شالی به پوستمون میاد

رنگ شال مناسب برای پوست سفید و روشن

از بهترین رنگ های شال برای افرادی که دارای پوست سفید و یا روشن هستن میشه به آبی، قرمز و یا سبز اشاره کرد چرا که چهره ی این افراد با این رنگ ها بشاش تر و شاداب به نظر خواهد اومد از این رو در صورتی که رنگ پوستتون روشن و سفیده توصیه میکنیم که از رفتن به سراغ شال هایی که خیلی روشن و یا بیش از حد کمرنگ هستن خودداری کنید چرا که ممکن هست که شما رو بی حال نشون بدن. 

در صورتی هم که مایل هستید از رنگ های روشن مثل سفید و یا شیری استفاده کنید بهتره که به سراغ یه شال طرح دار برید که این رنگ ها رو در دل خودش همراه با یه سری رنگ دیگه داره چون یه شال سفید ساده برای پوست هایی با تناژ خیلی روشن اصلا گزینه ی مناسبی نیست.

چه رنگ شالی به پوستم میاد

رنگ شال مناسب برای پوست سبزه و گندمی

اون دسته از افرادی که دارای پوست هایی با رنگ متوسط هستن یعنی نه خیلی روشن و نه خیلی تیره هستن دستشون برای انتخاب رنگ شال بسیار باز خواهد بود مثلا این افراد میتونن به سراغ رنگ های آجری روشن و یا سبز برن همچنین شال هایی که دارای پارچه ی براق در تناژ رنگی زرشکی و یا سرمه ای هستن هم میتونن انتخاب های مناسبی باشن. البته که رنگ های مشکی و سفید هم میتونن برای افراد سبزه و یا گندمی بسیار زیبا باشن.

این رو هم باید بگیم که رنگ شال های روشن میتونن پوست گندمی و یا سبزه رو روشن تر جلوه بدن و این در حالیه که رنگ های تیره میتونن پوست های این رنگی رو تیره تر به نظر بیارن. پس در کل میشه گفت که در صورت داشتن رنگ پوست متوسط میتونید با توجه به سلیقه و آرایش و همچنین تیپ خودتون در دنیای رنگ ها برای انتخاب رنگ شالتون قدم بذارید و با راحتی بیشتری انتخاب کنید.

چه رنگ شالی به پوستمون میاد

رنگ شال برای پوست تیره

یکی از نکات مهم در زمینه ی انتخاب شال برای افراد دارای رنگ پوست های تیره اینه که این دسته به هیچ وجه نباید سراغ شال هایی با رنگ مات و کدر برن چون این مدل از رنگ ها باعث میشن که بازتاب رنگ شال درخشش طبیعی که پوست این افراد داره رو از بین ببره مثلا به جای این که به سراغ طوسی برید بهتره که رنگ موشی رو انتخاب کنید و یا آبی کاربنی و زرد روشن هم گزینه های خوبی هستن. همچنین اون دسته از رنگ ها که به خاکی نزدیک تر هستن و رنگ های بنفش و ارغوانی هم میتونن زیبایی شما رو دو چندان کنن.

چه رنگ شالی به پوستمون میاد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها