|

خوشگلترین ایده های طراحی دیوار / دیزاین خونه فقط به مبل دبل لاکچری نیست دیوارو دریاب

همیشه قرار نیست دیزاین دیوار با کاغذ دیواری انجام بشه و شما میتونید با دیگر روش های امروزی به خوشگلاسیون فضای خونه بپردازید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیوارها همواره در طول تاریخ همیشه عنصری قابل تزیین بودن که افراد جهت خوشگلاسیون فضا روشون حساب باز میکردن و میکنند. اینکه دکوراسیون منزل ما به چه شکلی باشه بی شک اهمیت خاص خودش رو داره، اما اینکه چطور میتونیم از فضای عمدی محیط، یعنی دیوارها استفاده کنیم هم به شدت مهمه. چرا که دیوارها بخشی از خونه به حساب میان کمه هم میتونن جمع کننده یک سری وسایل به مانند کتاب ها باشند، و هم اینکه نگهدارنده آیتم ها به مانند تابلو ها و ساعت و غیره. البته که دیوار ها تنها به عنوان نگهدارنده نیستند که چیزی بر روشون سوار بشه! بلکه خود به تنهایی میتونن دیزاین بشن و با زیباسازی های متناسب رنگ و رخی بی نظیر بگیرند. شاید قبل تر تنها چیزی که به ذهن همه ما میرسید تا دیوار رو خوشگل کنیم، این بود که بریم بازار و کاغذ دیواری ببینیم و سفارش بدیم! در حالی که امروزه روش های دیگری هم به میون اومده که مدرن و جذاب هستند. اگر شما نیز از دست افرادی هستید که دلتون میخواد یه رنگ و روی جالب به فضای خونه بدید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

Home wall design - دیزاین دیوار خانه

دیوارنگاری روشی جذاب واسه خوشگلاسیون دیوار

این ایده یکی از عالی ترین راه ها جهت اضافه کردن رنگ، شخصیت و همچنین علاقه به دیوارهاست. بهره گیری از چاپ یا پوستر و نقاشی و عکس، میتونه به دیزاین فضای مورد نظر شما کمک کنه. حالا چه اتاق خواب باشه چه دفتر کاری و چه پذیرایی و نشیمن. جسارت داشته باشید و از ایده ها لذت ببرید.

پوستر دیواری سه بعدی کد 591 - فروشگاه اینترنتی آریانا لاکچری

دیوار رو میتونید با پانل بپوشانید

یکی دیگه از راه های گرما بخشی و البته شخصیت دادن به دیوارها استفاده از پانل های مختلف هستش. مثلا چوب، تخته، آجر یا هر نوع متریال دیگه ای که دلتون میخواد. مهم اینه که به فضای مورد نظر شما بیاد. بی شک برای یک دکوراسیون روستیک، چنین ایده ای میتونه زیبا باشه و از طرفی هم اگر قصد این رو دارید که کمی تا قسمتی خاص تر به نظر برسید، چوب رو در کنار کاغذ دیواری بیارید. یعنی به این شکل که یکی از دیوار ها به شکل کامل با چوب پوشیده بهش و دیگر دیوار ها از کاغذ دیواری مینیمال بهره برند.

63456

از قفسه های شناور یا همون شلف استفاده کنید

این دقیقا همون ایده ای هستش که در ابتدا گفتیم میشه که از دیوار ها به عنوان یک صفحه عمودی استفاده کرد و انتظار کاربردی بیش از یک دیوار رو ازشون داشت. تنها کافیه تا با نصب شلف های دیواری و قرار دادن کتاب و گل و گلدان بر روش، دیزاینی جذاب به فضای خونه ببخشید. 

شلف-دیواری

دیوار رو نقاشی کنید و طرح مورد علاقتون رو بزنید

دیوتر های ساده و سفیدی دارید، میتونید جهت اضافه کردن رنگ به دیوار مورد نظرتون، از یکنواختی دیوار رو در بیارید که خب راه خیلی آسون و مقرون به صرفه ای هم هست. البته که نقشای کردن دیگه مثل قبل نیست که فقط در یک تناژ رنگی کرم و سفید بچرخه و یا اینکه فقط ساده باشه و یه رنگ خالی زده بشه! بلکه شما میتونید بسته به سلیقه و رنگ دکوراسیون فضاتون، رنگ دیوار ها رو با هم انتخاب کنید. و یا اینکه طرحی با سلیقه خود انتخاب کرده و اون رو به شکل نقاشی بر روی دیوار بکشید.

638764

نصب مجسمه دیواری میتونه خیلی خاص باشه

این یکی دیگه از راه های خاص چجهت شخصیت بخشی و افزودن هنر به دیوار می باشد. مجسمه های دیواری در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارن که میتونن انواع و اقسام سلیقه ها رو گوشش بدن. بنابراین شما میتونید به راحتی اونچه که مناسب فضای منزل شماست رو انتخاب کرده و دیواری دیزاین شده و زیبا داشته باشید.

6+456+5

2545

با نور میتونید دیوار رو دکور کنی

در واقع این یه راه به شدت عالی جهت اضافه کردن درام و علاقه به دیوار های منزل شماست. نورپردازی راهی بسیار کاربردی جهت دیزاین دیوار هست که خب هم روشنایی و نور رو به فضا می بخشه و هم یه زیباسازی منحصر به فر خواهد بود. نور تنها لوستر و روشنایی های گرون قیمت نیست و شما میتونید از چراغ های رشته ای، چراغ های شمع یا هر نوع نور دیگه یا که دوست دارید استفاده کرده و فضا رو دیزاین کنید. 

wall-design-model-with-hidden-light-4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها