|

آشنایی با انواع مدل های گردنبند / خوشگلاسیون یقه مانتو یا لباس مهمونی به گردنبندشه

اگر علاقمند به گردنبند هستید اما نمیدونید چه مدلی با کدوم یقه قشنگ تر میشه، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل یک بانو در هر سن و سالی که باشه از بچگی تا حتی پیری، نیازمند یکسری آیتم ها هست. مثلا اینکه همه ما عادت داریم وقتی دخترمون هنوز سن خیلی کمی داره گوشش رو سوراخ کنیم تا براش گوشواره بندازیم. و یا اینکه براش گردنبند و دستبند میخریم و خلاصه اینکه این روند تا پیری ادامه داره و خانوما از اکسسوری ها در جنس های مختلف بدل و طلا و نقره استفاده دارند. یکی از جذاب ترین آیتم های اکسسوری گردنبند می باشد. همه خانوما این عنصر رو دوست دارند و بسته به سلیقه ای که دارند، از انواع مختلفش انتخاب کرده و استایل می کنند. اصلا مگه میشه شما به یک مهمونی دعوت بشید و همراه با لباس زیباتون و مدل یقه ای که داره از گردنبند استفاده نکنید؟ بی شک یه جای بزرگ کار میلنگه و اینکه گردن شما به شکل کاملا خالی دیده بشه اصلا جالب نیست. گردنبند ها انواع مختلفی دارند که با استایل های مختلف ست و هماهنگ میشن. در این مطلب قراره با این انواع آشنا بشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

HenzaGold

گردنبند یقه ای و چوکر رو با این یقه ها بپوش (Choker Necklace)

گردنبند ها اولین چیز هستن که در میون اکسسوری های خانوما به چشم میان. کوتاه ترین گردنبند ها گلوبند نام دارند و بعد از اون چوکر ها هستند که کاملا به گلو میچسبن و بالای استخوان ترقوه قرار می گیرند. این گردنبند ها میتونن از جنس فلز، روبان، مخمل و حتی چرمی باشند. این سبک از گردنبند ها میتونن با یقه هایی مثل یقه باز، یقه قایقی و زیر شانه ای، جلوه خاصی پیدا کنند. همچنین برای لباس‌های مجلسی استفاده از این نوع گردنبند میتونه خیلی خوشگل باشه. گردنبند های چوکر نیز از دست گردنبند های کوتاه به حساب کمیان که میتونن هم برای یقه های شل خوب باشن و هم یقه هایی مثل دکلته.

5454

گردنبند پرنسسی تو رو مثل پرنسس میکنه (Princess Necklace)

گردند های پرنسسی به دلیل ظاهر سلطنتی و شیکی که داره طرفدارای بسیاری رو جلب خود کرده. این گردنبند با کلی نگین ساخته میشه که طولی بلند تر داره و اغلب بین 42 تا 48 سانتی متر می باشد. گردنبند پرنسسی با هر لباسی خوشگله اما با لباس های رسمی، مرسوم تره. با یقه هفت و یقه کتی نیز عالیه خواهد شد.

Elegance

گردنبند جشنی (Matinee Necklace)

به این گردنبند ضیافتی نیز گفته میشه که به دلیل طول مناسبشون میتونن چند تایی هم باشند. از این سبک گردنبند ها میشه برای جشن ها و همراه با لباس رسمی استفاده کرد که البته همراه با لباس یقه بسته و یقه اسکی به شدت جذاب تر خواهد شد. 

5252

_زیورآلات _ اکسسوری _ دستساز_ on Instagram_…

گردنبند اپرا واسه تویی که میخوای دراماتیک بشی (Opera Necklace)

این سبک گردنبند برای افرادی خوبه که دلشون میخواد کمی تا قسمتی دراماتیک و خاص باشند. گردنبند های اپرا اونقدری طول دارن که هم میتونید به شکل ترک و بلند استفاده نمایید و هم اینکه دور گردن خود یک دور دیگه هم پیچیده و به شکل چوکر بیاندازید. این گردنبند خب همونطور که مشخصه نمیشه با یقه های باز پوشید چرا که میره داخل لباس، اما در عوض با یقه اسکی ها عالی ترین خواهد شد.

هر-مدل-گردنبندی-مناسب-چه-مدل-یقه-لباس-است؟

گردنبند رو مانتوی واسه جذاب تر شدن استایل

گردنبند های رو مانتویی نیز به مانند اپرا و جشنی، قدی بلند باید داشته باشند تا بتونن جلوه جذاب خودشون رو بر روی مانتو نشون بدن. این سبک از گردنبند ها میتونن یه ایده عالی برای هدیه به خانوم ها باشند که مورد استفاده هم قرار میگیرند. گردنبند های مانتویی انواع طرح های مختلف دارد که یکی از محبوب ترین اونها تک نگین هستند. از ای گردنبند برای مهمونی ها و محفل ها و دورهمی ها کمک گرفته و استایلتون رو بی نظیر کنید.

circle-design-long-necklace-blue-and-pink-1024x759

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها