|

گردنبند طلا رو جوری انتخاب کن که شماره یک مهمونیا باشی/ میگم چه مدلی واست مناسبه

گردنبند طلا در سبک ها و شکل های متنوعی طراحی و تولید میشه. توی این مقاله راهکارهای انتخاب گردنبند مناسب رو بهتون میگیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طلا و جواهرات در تمام دنیا مورد توجه اکثر خانوم ها قرار داره و در این بین گردنبند از محبوبیت زیادی برخورداره و تاثیر زیادی هم توی استایل و شیک به نظر رسیدن داره. میشه گفت هر بانویی حداقل چند گردنبند در جعبه جواهرات خودش داره و متناسب با استایل خودش اونا رو استفاده می کنه. گردنبند در سبک ها و شکل های متنوعی طراحی و تولید میشه و میشه اون رو با مدل لباس و ظاهر فرد هماهنگ و ست کرد. توی این مقاله راهکارهای انتخاب گردنبند مناسب رو بهتون میگیم تا اگه قصد خرید گردنبند طلا رو دارید، بتونین بهتر و راحت تر انتخاب کنید. تا پایان همراه ما باشید...

gardanband15

به کیفیت طلا توجه کنید

شاید اولین نکته برای خرید گردنبند طلا، کیفیت ساخت این مدل از زیورآلاته. انتخاب گردنبند و کلا زیورآلات طلا از برندهای معروف میتونه خیال شما رو تا حدود زیادی از کیفیت کار راحت کنه.

خرید از طلافروشی های قدیمی و با سابقه هم احتمال خرید طلای تقلبی و یا غش دار رو کاهش میده. موقع خرید به علامت های حک شده پشت جواهرات دقت کنید که خلوص و کیفیت طلای به کار رفته رو نشون میدن.

gardanband3

البته میزان بودجه شما در خرید گردنبند طلا خیلی موثره. اگر محدودیت بودجه دارید باید دقت بیشتری کنید تا با توجه به پول خودتون بهترین انتخاب رو داشته باشید.

زنجیر گردنبند کوتاه باشه یا بلند؟

گردنبندها با زنجیرهای کوتاه و بلند تولید میشن و شما با توجه به استفاده ای که از گردنبند می کنید باید طول زنجیر رو انتخاب کنید. برخی زنجیرها برای نگه داشتن آویزها و سنگ ها به کار میرن و بعضی زنجیرها هم به تنهایی استفاده میشن.

gardanband2

از اونجایی که هر گردنبندی قطعا روی یک لباس قرار میگیره، مهمه طولی رو انتخاب کنید که تکمیل کننده لباس شما باشه و زیر اون نره و یا یقه رو نپوشونه؛ تا هم  لباس و هم گردنبند طلای شما در زیباترین حالت ممکن به نظر برسن.

زنجیرهای با اندازه کوتاه و متوسط برای یقه های نیمه بسته و باز مناسبن و زنجیرهای بلند هم برای یقه های کاملا بسته استایل زیبایی ایجاد میکنن. ولی به طور کلی گردنبند با زنجیر کوتاه مناسب استفاده روزمره و با زنجیر بلندتر مناسب مهمانی و دورهمی ست.

انتخاب گردنبند با توجه به استایل

موضوع مهمی که در انتخاب گردنبند باید مورد توجه ویژه قرار بگیره، توجه به استایل خودتونه. اگر اهل استایل مینیمال و ساده پوش هستین میتونین از گردنبندهای ظریف و ساده استفاده کنید.

gardanband6

gardanband14

اگر هم استایل شما معمولا رسمی و پر زرق و برقه، انتخاب گردنبندهای بزرگتر با سنگ های زینتی و زنجیرهای ضخیم تر برای شما مناسبه.

gardanband5

البته اگر هیکل ظریفی دارید گردنبندهای سنگین و بزرگ مناسب شما نیست و در مقابل اگر هیکل درشتی دارید، گردنبند ظریف با ظاهر شما متناسب نیست و زیورآلات شما به چشم نخواهد آمد.

gardanband4

طلای زرد، سفید یا رزگلد؟

طلا و زیورآلات از جنس طلا در رنگ های زرد، سفید و رزگلد در بازار موجوده و انتخاب هر کدوم از اونها به سلیقه شما بستگی داره. البته برای رنگ پوست تیره، طلای سفید جلوه زیباتری داره و برای رنگ پوست روشن، تقریبا محدودیتی برای انتخاب هر کدوم از رنگ های طلا وجود نداره.

gardanband9

gardanband1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی