|

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده / خیلی مهمه که خانوم دستاش ظریف و خوشگل باشه

لاک ناخن واسه خانوما خیلی مهمه اما یکسری از رنگ ها هستن که میتونن دست هیا شما رو جوان تر و البته ظریف تر از اونچه که هست نشون بدن.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- هیچ چیز در این دنیا یک بعد ندارد و همه چیز دارای دو تا حتی چند بعد می باشد. مثلا شما بیاید و برای استایل تون گرانترین و لوکس ترین موارد رو بخرید، تنها کافیه تا یه بی دقتی کوچیک داشته باشید، قطعا زحمات شما به اون میزان که باید، به چشم نمیاد. اجازه بدین تا یه مثال بارز بزنیم. شما تمام آیتم های استایل خود را تهیه کرده اید، همه مراقبت های پوستی رو هم انجام داده اید، حالا نوبت به زیباسازی دستان و لاک ناخن رسیده! لاک ناخن مورد نظر رو میزنید و حس می کنیم چیزی در شما درست نیست. یه جای کار ایراد داره و ظاهرتون به میزانی که باید خوشگل باشه نیست! لاک ناخن از دست عناصر به شدت مهم در خوشگلاسیون ظاهر یک بانو محسوب میشه که باید به درستی انتخاب بشه. خیلی از خانوم ها هستن که دستشون کیئچروکه و یا اینکه به نظرشون ظرافت لازمه رو نداره. وقتیم که لاک میزنن حس میکنن این موضوعات بیشتر بولد شده. اما نگران نباشید، چرا که در این مطلب قراره با رنگ لاک هایی آشنا بشیم که به دستان شما ظرافت و جوانی قابل توجهی هدیه میدن. پس با ما همراه باشید.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده

لاک ناخن به رنگ قرمز کلاسیک خیلی دلبره

چه در اوایل جوانی به سر ببرید چه آخراش، در هر حال و هر سنی قرمز برای لاک ناخن خیلی خوشگل و ایده آله. اینکه شما قراره به یک محفل و قرار رسمی دعوت باشید تا دور همی دوستانه و شاید هم شام با نامزد و غیره، در هر حالت قرمز رنگیه که میتونه ظاهر شما به رو به شدت باکلاس و جذاب نشون بده. طیف رنگی در قرمز زیاده اما قرمز کلاسیک بی نظیره و توانایی این رو داره که با هر سبک استایل و ظاهری ست و هماهنگ بشه. قرمز میتونه هر دستی رو ظریف تر و سفید تر نشون بده.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده

لاک ناخن سفید صدفی، واسه دستای زمخت عالیه

یکی از زیبا ترین رنگ های ترند امسال سفید صدفی هستش که رنگی آرامش بخش همراه با دوری از کسالت می باشد. ناخن های سفید رنگ چه به شکل صدفی و چه ساده، در سال های زیبایی طرفداران بسیاری دارند. سفید میتونه ناخن ها رو برجسته کرده و بهشون یه حالت خوشگلی هدیه بده. خیلی از خانوم ها هستند که فکر می کنند سفید خیلی به دست نمیاد، در حالی که سخت در اشتباه هستند و اتفاقا سفید واقعا جذابه. پیشنهاد ما به شما اینه که یکبار این رنگ رو امتحان کنید، اگر دوستش نداشتید اون رو با دیگر رنگ ها ترکیب نمایید.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده

لاک ناخن صورتی پودری منحصر به فرد

رنگ لاک صورتی پودری یه رنگ خاص و خوشگله که تازگیا خیلی طرفدار پیدا کرده. به نظر میرسه که این صورتی به این زودی ها از مد نیفته و در واقع جایگاهش رو در دنیای مد پیدا کرده. این رنگ یه رنگ بین هلویی و صورتی محسوب میشه. دلیل اینکه به روشن بدن این ورتی هم تاکید داریم برای اینه که صورتی تیره پوست رو مسن تر نشون میده و البته زبر و ضخیم! حتما این رنگ رو در تست های خود قرار بدی چرا که قراره شگفت زده شید.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده

لاک ناخن سبز لیمویی

یکی از نشونه هایی که پیری پوست داره اینه که رگ های آبی رو نشون میده. اونچه که مشخصه اینه که رگ های برجسته میتونه جوانی و ظرافت رو به خطر بندازه که خب در اینجا میشه جهت خنثی کردن موارد گفته شده از لاک ناخن سبز لیمویی استفاده کرد و زیبایی و جذابیت رو به دست ها بخشید. این رنگ به شدت بهاریه و برای هوای خنک این فصل میتونه یه انتخاب بی نظیر باشه.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده

لاک ناخن نارنجی یه رنگ گرم و با طراوته

رنگهای گرم و روشن میتونن به دست ها جوانی و ظرافت و طراوت ببخشند. اگر رنگ پوست شما سفیده و روشنه خب نرنجی بهش میاد، اگر هم گندمی هستید که بی شک بهش نارنجی میاد. از نارنجی غافل نشید چرا که میتونه به راحتی توجه رو از روی چروک و ضخیمی دست برداره و به سمت خودش بکشونه. نکته مهم تر اینه که سعی کنید ناخن های خود را کوتاه کنی و بعد نارنجی بزنید. چرا که نارنجی برای ناخن های بلند خیلی جالب نیست و از حالت شیک و کلاسیکش در میاد.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها