|

رنگ موهایی که سال 1403 مد شدن / اینا از اون رنگان که رو سر یکی میبینی دلت میخواد

بهار و تابستون امسال رنگ موهایی مد شدن که میتونن زیبایی چهره و ظاهر شما رو دوچندان کنند و در این مطلب قراره با این رنگ ها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی ظاهری یک بانو تنها در لباس و اونچه که به عنوان مانتو شلوار انتخاب میکنه نیست. بلکه تک به تک جزییات نیز دارای اهمیت هستند و میتونن شیک و پیکی فرد رو از این رو به اون کنند. استایل هر بانو نیازمند آیتم های بسیاری همچون مانتو، شلوار، کیف و کفش، اکسسوری و میکاپ، و حتی رنگ مویی مناسب می باشد. اینکه شما تواناتی این رو داشته باشید که همه موارد گفته شده رو هندل کرده و ست نمایید، بی شک ظاهری تمام عیار و بدون خط و خش خواهید داشت. اما خیلی از بانوان هستند که تو انتخاب رنگ مشکل دارن. نمیدونن چه رنگی بهشون میاد  چه رنگی ترند ساله. اینکه چه رنگ هایی مناسب چه فصل هایی هستند نیز اهمیت بسیار بالایی داره که میتونه زیبایی شما رو صد چندان کنه! در این مطلب قراره با اون دست از رنگ موهایی که میتونن برای بهار 1403 مناسب ترین باشند آشنا بشیم. پس بهترین وقته تا با این رنگ ها آشنا شده و یه تنوع بی نظیر به ظاهر خود ببخشید.

رنگ موی مد 1403

رنگ موی خامه ای، به پوست گندمیا خیلی میاد

خب خیلی از خانمهای جوان هستند که شیفته رنگ موی بلوند روشن می باشند. این رنگ به خیلیا میاد و یه چهره باز تر و زیباتری براشون میسازه. بلوند روشن از دتس رنگ هایی محسوب میشه که به هر کسی نماید، اما امان از روزی که به کسی بیاد، واقعا جذاب ترین چهره رو بهش هدیه میده. رنگ بلوند کم‌رنگ با تناژ سفید روشن برای خانومایی که دلشون میخواد موهای روشن و درخشانی داشته باشند عالی میشه.

رنگ موی مد 1403

رنگ موی قرمز آتشین که رو به شرابی بره نه گوجه ای

یکسری از بانوان به خصوص سن های کمتر رو به بیست سال هستند که شیفته رنگ موهایی جیغ و شارپ هستند. از طرفی هم رنگ موی قرمز همیشه طرفدارای خاص خودش و داشته و داره. اما جالبه که بدونید در بهار و تابستون امسال نگاه و توجه ویژه ای به این رنگ مو از سمت سلبریتی ها شده و مورد توجه قرار گرفته. میدونید که ترند ها هم از سوی افراد مشهوره که ترند میشن. با این حال باید این رو هم بدونید که رنگ موی قرمز خیلی زود میتونه کرنگ بشه و ریشه ها هم به سراغ مشخص بشه! در نتیجه اگر خانومی هستین دارای حوصله، و میتونید مراقبت های لازمه رو داشته باشید برید سراغ این رنگ جذاب.

رنگ موی مد 1403

رنگ موی تدی خرسه

خب خیلیا هستن که رنگ موی بلوند رو دوست ندارند و از طرفی هم خیلی ها هستند که چندان با رنگ موی قهوه ای زیاد خوشحال نیستند! اما اونچه که همیشه جواب داده و یه ترکیب طلایی بوده رنگ موی قهوه ای و بلوند بوده است. این ترکسیب میتونه واقعا جذاب بشه چرا که شما از هر دو رنگ در ظاهر موهای خود دارید و همونطور که زندیا اون رو برای موهای خود انتخاب کرده، شما نیز استفاده کنید و لذتش رو ببرید. نکته ای که وجود داره اینه که بهتره جهت شاداب نگه داشتن این رنگ مو و همچنین زیباییش، از ماسک مو استفاده کرده تا آبرسانی مورد نیاز انجام بشه.

رنگ موی مد 1403

رنگ موی نقره ای میتونه ظاهرتو شیک و پرفکت کنه

خب خیلی از موها بعد از اینکه رنگ موی سفیدشون در میاد کلیت موهاشون میشه جوگندمی و خب دوستش دارن و میپذیرن که طبیعتشون این شکلیه. اگر فردی هستید که شیفته رنگ موی خاکستریه ، بدونید که امسال سال شماست و اگر تصمیم گرفته‌اید که موهای خود را به شکل کامل نقره ای کنید بدونید که این رنگ مو محبوبیت زیادی داره و میتونه برای بهار امسال عالی باشه.

رنگ موی مد 1403

رنگ موی قهوه ای تیره میتونه همیشه محبوب و خوشگل باشه

رنگ موی قهوه ای این مدلیه که همیشه محبوبیت خاص خودش رو داره. این رنگ که اصولا به همه فصلی میاد، میتونه زیبایی خاصی به چهره هر بانویی تو هر سن و سالی بده. رنگ موی قهوه ای چهره بانوان جوان رو با کلاس تر خواهد کرد و برای بانوان سن بالاتر هم اینجوریه که یتونه جادوی جوان کنندگی داشته باشه. 

رنگ موی مد 1403

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها