|

معرفی انواع خوشگلترین میکاپ عروسی / بزک دوزک خالی خوب نیست از رو سبک انتخاب کن

اگر این روزها درگیر انتخاب میکاپ هستید و نمیدونید چه مدل آرایشی برلی خود انتخاب کنید، پس بهتره که اینجا انواع مدل میکاپ عروس رو بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روز عروسی رو میشه مهمترین روز هر خانومی دونست که زیباترین شکل ممکن عمرش در میاد. بی شک هر بانویی در لباس سفید عروس رنگ و رخ دیگه ای داره و با توجه به مدل مو و میکاپی که انجام میده، ظاهری کاملا متفاوت از هر آنچه که دیده شده، دیده میشه! شب عروسی شبیه که همه مهمانان زیبایی خاص خودشون رو دارند، اما همه نگاه ها محو و خیره عروس میشه که خب این نقطه دقیقا همون جاییه که خیلی مهمه عروس زیبا باشه یا نه چندان زیبا! سالن های زیبایی بسیاری هستند که خدمات عروس انجام میدن، اما خب نکته اینجاست که پکیج آرایش عروس تو هر سالنی متفاوته و اینجوریه که رقابت میون سالن ها زیاد میشه. از طرفی هم سبک آرایش های عروس زیادن و گاهی عروس خانم سردرگم میشه که چی بهش میاد و کدوم سبک جذاب ترش میکنه. در این مطلب قراره با خدمات عروس و همچنین انواع مدل میکاپ عروس آشنا بشیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

654654

پکیج عروس شامل چه مواردی میشه؟ مراقب باش سرت کلاه نره

شاید بشه گفت کاملترین پکیجی که در دنیا برای آرایش وجود داره، پکیج میکاپ عروس باشه که خدمات بسیاری همچون (میکاپ، شینیون، خدمات ناخن (پدیکور و مانیکور)، اپیلاسیون، رنگ و لایت، کوتاهی، مو، اکستنشن مو و مژه، اصلاح صورت، پاکسازی پوست، فون بدن عروس) رو داره. در برخی از پکیج ها و سالن ها همه موارد گفته شده داخل پکیج وجود داره و در برخی از دیگر سالن ها برخی از خدمات به شکل اختیاری توسط عروس انتخاب میشه. طبیعتا پکیج هرچی کامل تر باشه هزینه بالاتری رو هم خواهد داشت. هرچند که دیگر فاکتور ها مثل کیفیت و شهرت سالن و متریال مورد استفاده و غیره نیز اهمیت بسیار زیادی دارند.

468746

میکاپ عروس به سبک اروپایی

سبک اروپایی چند سالی میشه که ترند شده و محبوبیت بسیاری داره. در این سبک شما هم زیبایی رو می بینید و هم سادگی رو که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در اینجا خبری از آرایش غلیظ و رنگ های شارپ نیست کلیه ترکیب رنگی ها برای میکاپ عروس از رنگ های ساده و خنثی و نود استفاده میشه. شما در آرایش اروپایی کانتورینگ مناسب می بینید که به جذاب تر نشون دادن چهره شما در این مدل آرایش کمک زیادی خواهد کرد.

4634

میکاپ ایرانی عروس، روی لب و چشم خیلی تاکید داره

در واقع سبک ایرانی که یکی از پرطرفدار ترین سبک های میکاپ محسوب میشه، رنگ هایی شاد و جیغ به کار میره که خب در عین حال تاکید بر زیبایی و به چشم اومدن لب و چشم بیشتره. ترکیب مناسب برای ایجاد هماهنگی در بخش های مختلف صورت نکته ای الزامی محسوب میشه که باعث زیبا شدن آرایش خواهد شد.

35431

میکاپ لایت عروس واسه شینیون سنگین 

در این سبک آر ترکیب رنگ های خنثی برای میکاپ چهره استفاده میشه که خب نتیجه نهایی کار به شدت دخترانه و ملیح خواهد شد. اغلب افرادی که شینیون های شلوغ رو انتخاب می کنند، با استفاده از میکاپی سبک همچون میکاپ لاین، اون تعادله رو ایجاد کرده و زیبایی شون رو مناسب خواهند کرد.

89376847

میکاپ غلیظ عروس خیلی سخته، مراقب انتخاب آرایشگر باش

سبک غلیظ نیز یکی دیگه از سبک میکاپ های عروس محسوب میشه که با توجه سلیقه عروس خانم و البته هنر دست آرایشگر انتخاب میشه. این سبک از میکاپ تخصص خوبی لازم داره تا چهره رو شبیه به دفتر نقاشی نکنه و در عین حال که آرایش غلیظ انجام میشه، در هم آمیخته و هماهنگ باشه. در غیر این صورت چهره شما جیغ و شلوغ دیده خواهد شد که خب اصلا خوب نیست. استفاده از آرایش اسموکی برای چشم ها و همچنین رنگ های تیره و جیغ در لب ها، از مشخصات بارز این سبک میکاپ محسوب میشه. 

58374845

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها