|

استایل با پیراهن مردانه سفید/ شومیز سفید و با این لباسا بپوشی شیک تر میشه

هیچ کمد لباسی بدون پیراهن سفید ساده کامل نمی‌شود؛ به‌ویژه در روزهای گرم سال یکی از پرکاربردترین لباس‌ها پیراهن سفید است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چگونه می‌توان پیراهن سفید را دوست نداشت؟ هیچ کمد لباسی بدون پیراهن سفید ساده کامل نمی‌شود؛ به‌ویژه در روزهای گرم سال یکی از پرکاربردترین لباس‌هایی که می‌توانید داشته باشید پیراهن سفید است. این مد اصلی را می‌توان برای روز، شب، مناسبات و استایل‌های مختلف پوشید و با روش‌های بی‌شماری آن مدل‌سازی کرد. همین ساده بودن ست کردن آن با سایر لباس‌ها این پیراهن را به ویژه در سال‌های اخیر به یک لباس محبوب بدل کرده است. در ادامه به برخی از استایل‌هایی که می‌توان با پیراهن سفید پوشید اشاره خواهیم کرد.

2

ظرافت و مدرنیته را با پیراهن سفید ایجاد کنید

این قطعه ظرافت و مدرنیته را برای هر لباسی به ارمغان می‌آورد. می‌‌توانید به راحتی پیراهن سفید را به یک شلوار بگ پارچه‌ای طوسی، مشکی، آبی یا سفید استایل کنید و برای زیباتر شدن آن از وست نیز بهره ببرید. اگر برای استفاده روزمره این استایل را می‌پوشید بهترین گزینه کفش کتانی سفید است. 

1

پیراهن سفید؛ مینیمال و ساده

پیراهن سفید با هر رنگی مطابقت دارد و می‌تواند در ظاهری تک رنگ یا برای ایجاد تعادل در لباس ها با رنگ‌های زنده استفاده شود؛ اما اگر می‌خواهید استایلی مینیمال‌ و ساده داشته باشید پیراهن سفید را با شلوار سفید ترکیب کنید. کیف و کفش و شالی به رنگ سرمه‌ای یا سبز تیره یمی‌تواند تکمیل کننده استایل شما باشد.

4

دامن و پیراهن سفید حلال گرمای تابستان

پوشیدن دامن بلند در روزهای گرم یکی از انتخاب‌های عالی است؛ می‌توانید دامن جین بلند یا دامن‌هایی از جنس نخ و کتان با رنگ‌های کرم، مشکی و سرمه‌ای را به همراه یک پیراهن سفید ترکیب کنید و استایلی زیبا رقم بزنید. استفاده از اکسسوری‌هایی مثل کیف، کمربند یا مینی اسکارف زیبایی استایل شما را بیشتر می‌کند. برای کامل شدن این سبک می‌توانید کفش‌های پاشنه بلند یا صندل‌ را به آن اضافه کنید.

5

6

ترکیب جین با پیراهن سفید انتخابی باورنکردنی

جین از آن دست لباس‌هایی است که در همه استایل‌ها و برای همه مناسبت‌ها استفاده می‌شود. حال می‌توانید شلوار جین سفید یا آبی روشن خود را با یک پیراهن سفید ترکیب کنید و روی آن از یک کت جین آبی استفاده کنید؛ ساعتی به رنگ مشکی ست کنید و کیفی مشکی انتخاب کنید. شال یا کله کت آبی یا سفید را سر کنید. بهترین انتخاب برای کفش نیز کتانی سفید است.

8

کت بلیزر را با پیراهن سفید استایل کنید

کت و شلوار یا کت بلیزر یکی از انواع لباس‌هایی است که این روزها ترند شده است و در میمانی، محیط کار، روزمره و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لباس را می‌توانید به سادگی هرچه تمامتر با پیراهن سفید ترکیب کنید تا زیبایی استایل شما را بیشتر کند. همانطور که پیشتر گفته شد، سفید رنگی است که می‌توان آن را با رنگ‌های بسیاری دیگر ترکیب کنید به همین دلیل کت و شلوار با رنگ‌های سرمه‌ای، مشکی، کرم، شتری و… را می‌توانید با پیراهن سفید به تن کنید.

9

تعداد کمی از قطعات به اندازه پیراهن سفید جاودانه هستند. کم بیان و همه کاره، یک بوم خالی برای لباس‌های بی پایان ارائه می‌دهد. با ورود به ماه‌های گرمتر، زمان آن فرا رسیده است که با این ماده اصلی واقعا بدرخشد. بنابراین، وقت آن رسیده است که پیراهن سفید نادیده گرفته شده را از پشت کمد لباس خود بردارید و پتانسیل این مورد دست کم گرفته شده را باز کنید و با توجه به مواردی که اشاره شد استایل‌های زیبا خلق کنید و از آن لذت ببرید.

3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها