|

کت کوتاه رو با چی بپوشیم شیک‌تره؟/ نحوه ست کردن کت کوتاه با شلوار

برای انتخاب کت به همراه شلوار مناسب اول از همه، فرم بدن خود را بشناسید و پس از آن سراغ طرح، جنس و رنگ مناسب بروید تا یک هارمونی ایجاد کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کت و شلوار یکی از استایل‌های مرسومی است که از قدیم‌الایام توسط مردان بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفت و همچنان نیز همینطور است؛ در دوران معاصر اما با دگرگونی‌ها و به روز شدن صنعت مد این سبک پوشش به کمد لباس بانوان نیز ورود پیدا کرد. اکنون دیگر زنان نیز در مناسبت‌ها، موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف کت و شلوار می‌پوشند به ویژه اکنون که در فصل بهار قرار داریم. یکی از چالش‌ها در استفاده از کت نحوه استایل کردن آن با شلوار است. در این مقاله درباره چگونگی ست کردن کت با شلوار و نکاتی درخصوص استایل کردن گفتیم؛ با ما همراه باشید.

کت مناسب فرم بدن خود را انتخاب کنید

برای انتخاب کت به همراه شلوار مناسب اول از همه، فرم بدن خود را بشناسید. فرم بدنتان به شما کمک می کند ترکیب مناسبی از کت و شلوار را انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد. همه خانم‌ها با فرم بدن گلابی‌، باید کت‌هایی را انتخاب کنند که به خط کمرشان می‌آید تا منحنی‌هایتان را برجسته‌تر کند. از طرف دیگر، دخترهای مستطیلی شکل می‌توانند با کت‌های دوخته شده و شلوارهای کمر بلند توهم منحنی‌ها را ایجاد کنند. فیگورهای ساعت شنی نیز اساساً می‌توانند هر سبکی را استفاده کنند.

کت کوتاه با شلوار بگ

بلیزرهای کوتاهی که فقط تا روی باسن قرار می‌گیرند استایلی مدرن است؛ اگر آن را با شلوار بگ به ویژه شلوار بهم جنس و همرنگ کت ست کند توهم قد ایجاد می‌کند و برای همه موقعیت‌ها و در همه چیز از مدهای غیررسمی خیابانی گرفته تا شیک تجاری استفاده می‌شود.

2

کت با شلوار مام فیت

یکی از مدهای کلاسیک بلیزر، ترکیب شلوار جین و بلیزر است. این یک ظاهر عالی برای رفتن به موزه، بیرون رفتن در یک قرار معمولی مناسب است. برای کارآمد کردن این ظاهر، تناسب مهم است. شلوار جین‌هایی را انتخاب کنید که اندکی راحت باشند؛ نه خیلی تنگ یا گشاد که مام فیت بهترین انتخاب است. آنها را با بلیزر مورد علاقه خود و یک تی شرت یا یقه اسکی ست کنید. کفش ها تن لباس را تعیین می کنند. کتانی‌های سفید ظاهری غیررسمی خیابانی ایجاد می‌کنند و کفش‌های پاشنه کوتاه ظاهر را زیبا می‌کنند.

3

کت تک با لباس‌های سرهمی(اورال)

اگر به دنبال استایل جذاب و متفاوتی هستید کافی است کت کراپ خود را با یک لباس اورال ست کنید. این ست با صندل یا کفش‌های پاشنه‌بلند بی‌نظیر خواهد شد. به خاطر داشته باشید که در زمان انتخاب کت و لباس سرهمی تناسب رنگ، مدل دوخت کت و برش آن، طرح روی آن و مواردی ازاین‌قبیل را مدنظر قرار دهید. 

6

کت کوتاه با دامن‌های بلند

یکی از استایل‌های خاص ترکیب کت کراپ یا کت کوتاه با دامن است؛ کت تک یقه دار یا برش دار به جذابیت این استایل می‌افزاید. می‌توانید از این سبک پوشش در محیط‌های رسمی، اداری، دورهمی‌های خانوادگی، مجالس مهم و مواردی ازاین‌قبیل استفاده کنید. اگر قصد استفاده از این لباس‌ها برای حضور در مجالس و مراسمات رسمی را دارید، بهتر است مدل‌های رسمی و ساده آن‌ها را به تن کنید. 

7

نکاتی برای تناسب عالی حین استفاده از کت

اگر به دنبال کت زنانه هستید، برای رسیدن به تناسب عالی باید چند نکته را در نظر بگیرید. آستین کت باید تا استخوان مچ باشد که فقط ساعت یا دستبند قابل مشاهده باشد. علاوه‌بر این، کت باید در قسمت پشتی محکم، اما نه سفت، جا بیفتد و بالای آستین از جایی شروع شود که شانه به طور طبیعی به پایان می‌رسد. اگر کت شلوار بیش از حد گشاد باشد، می‌تواند ظاهری شبیه دهه 80 ایجاد کند و فرم پوشنده را خفه کند. همچنین کمر کت بلیزر باید کمی باریک شود.

4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی