|

بهترین کرم پودر برا پوست خشک و لک دار/ پوستت دو رنگ شده بس که لکه داره با اینا یکدسته

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برای پوست خشک و لک دار رو بهتون معرفی کردیم که پوشش و کاور بسیار عالی دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا با وجود اینستاگرام هر کسی برای خودش یه پا بیوتی بلاگر شده و میدونه که چطور باید آرایش کنه تا علاوه بر این که زیبا دیده بشه یه جلوه ای هم از نچرال بودن داشته باشه حتی با وجود این که یه عالمه عمل روی صورتش انجام داده باشه که خب با این حساب میشه گفت که زیبا شدن این روزا اصلا کار سختی نیست و هر کسی میتونه به این هدف برسه البته که عمل و تزریق ژل و امثالهم باید آخرین راهی باشه که برای این منظور بهش متوسل میشید چون این روزا شما میتونید با میکاپ خیلی از ایرادات چهره ی خودتون رو اصلاح کنید مثلا میتونید آرایش برای برجسته شدن گونه رو یاد بگیرید و بدون تزریق ژل گونه های خوش فرم و زیبایی داشته باشید.

بنابراین در صورتی که یه موضوع توی چهره تون اذیتتون میکنه تنها به فکر این باشید که ترفندهایی رو برای اصلاح اون با آرایش یاد بگیرید که خوشبختانه هم این روزا با وجود دسترسی راحت به اینترنت این موضوع براتون کار سختی نخواهد بود. ولی از همه ی این ها که بگذریم یه موضوعی که وجود داره این هست که شما باید برای یه میکاپ خوب لوازم آرایشی خوب هم داشته باشید مثلا در صورتی که پوستتون خشک هست باید به سراغ بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک برید و با استفاده از اون ها علاوه بر این که پوست رو در برابر اشعه های مضر محافظت میکنید آبرسانی ر هم براش انجام بدید. حالا ما هم در این زمینه برای این که بهتون کمک کرده باشیم که بتونید با توجه به ویژگی های پوستتون یه انتخاب درست در زمینه ی لوازم آرایشی داشته باشید میخواهیم چند تا از بهترین کرم پودرها برای پوست خشک و لک دار رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودر برای پوست خشک و لک دار

کرم پودر دبورا مدل IL FONDOTINTA

برسیم به اولین محصولی که اسمش در بین بهترین کرم پودرهای مناسب ربای پوست خشک و لک دار به چشم میخوره یعنی کرم پودر دبورا مدل IL FONDOTINTA که با داشتن فرمولاسیون بینظیر و پیشرفته ای که داره برای شما یه چهره ی بی نقص و فوق العاده زیبا میسازه و از پوستتون در مقابل حملات مخرب محیطی هم محافظت میکنه. شاید براتون جالب باشه که بدونید این محصول در آزمایشگاه های گروه دبورا برای ایمن موندن پوست در برابر رادیکال های آزاد، آلودگی های هوا و نور آبی کاملا تخصصی و حرفه ای تولید شده. فیلترهایی که در این محصول به کار رفته باعث جلوگیری از پیری پوست میشن و در صورتی که این پروسه شروع شده باشه هم روند اون رو کندتر میکنن. این رو هم ذکر کنیم که شما با وجود بافت بدون وزن و سبکی که این کرم داره میتونید به راحتی هر چه تمام تر لک های پوستی خودتون رو محو کنید و صد البته که منافذ باز پوست رو هم به حداقل برسونید.

بهترین کرم پودر برای پوست خشک و لک دار

کرم پودر فور اور 52 Ultra Definition

نوبت معرفی محصول بعدی یعنی کرم پودر فور اور 52 Ultra Definition هست که به علت بافت سبکی که داره میتونه مصرف روزانه داشته باشه بدون این که بعد از یه مدت پوست شما رو از شادابی بندازه بنابراین میتونید به صورت بیست و چهار ساعته روی کاور و موندگاری این محصول روی پوستتون حساب کنید بدون این که محو بشه و یا تغییری در کیفیت و پوشش اون به وجود بیاد. در خصوص زیباسازی اون باید بگیم که رنگدانه های رنگی اون به ظاهر شما جلوه ی بینظیری میبخشن که میشه به ساتن تشبیهش کرد طوری که پوستتون از حالت خشک به شکل لطیف و مخملی دیده خواهد شد. 

از ویژگی های منحصر به فرد این کرم پودر میشه به جلوگیری کردن اون از پیری اشاره کرد که برای هر خانومی یه آرزو و هدف بزرگ بشمار میاد در حالی که با این محصول به راحتی قابل دسترس خواهد بود. بنابراین در صورتی که پوست لک دار و خشکی دارید توصیه ی ما به شما تنها استفاده از چند قطره ای این کرم پودر هست تا با یکدست پخش کردن اون روی پوستتون معجزه ی بینظیرش رو ببینید و لذت ببرید.

بهترین کرم پودر برای پوست خشک و لک دار

کرم پودر دوسه مدل Satin

برسیم به محصول آخری که در لیست بهترین کرم پودر های مناسب برای پوست خشک و لک دار میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی کرم پودر دوسه مدل Satin که با پوشش کاملی که ایجاد میکنه میتونه یه روکش سالم و درخشان هیدراته برای پوست صورت شما خلق کنه که برای هر میکاپی میتونید ازش استفاده کنید بدون این که ترس از ماسیده شدن و البته تیره شدن کرم پودر بعد از گذشت یه زمانی داشته باشید. بنابراین بدون درنگ و تامل به سراغ استفاده از این کرم پودر برید و قبل از زدنش از یه پرایمر برای ایجاد سطح صاف استفاده کنید و و بعد یک چهارم پرایمری که زدید کرم پودر بزنید و اون رو به طور یکدست روی پوست پخش کنید و از شادابی که به پوستتون میده لذت ببرید.

بهترین کرم پودر برای پوست خشک و لک دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها