|

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک/ لازمه ی پوست خوب مراقبت خوبه خیالت راحت اینا ارزونن

در این مقاله به معرفی چند تا از بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک پرداختیم که میتونید با وجود اون ها پوستتون رو لطیف و ضد لک کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی این روزا مستلزم نگهداریه یعنی شما باید در صورتی که پوست خوب دارید قدر اون رو به شدت دونسته و برای نگهداری اون کارهای مختلف انجام بدید مثل داشتن یه روتین پوستی خوب و منظم که با کمک اون بتونید علاوه بر این پوست خوبتون رو حفظ کنید بلکه برای بهتر شدن اون هم قدم برداشته باشد تا دو فردای دیگه دکتر لازم نشید و از این مطب به اون مطب برید برای این که یه دکتری پیدا بشه بالاخره تا یه علاجی برای پوستتون داشته باشه و از اون گذشته شما با این روتین دیرتر دچار پیری پوست میشید، چیزی که خانوم ها ازش وحشت دارن و به شدن باهاش مقابله میکنن چون مسلما کسی دوست نداره که جلوی آینه چین و چروک های پوستش رو بشماره!

هر چند که این روزا خیلی ها قدر زیبایی خدادادی خودشون رو نمیدونن و دست به کارهای عجیب میزنن برای این که زیبا بشن مثلا خیلی ها علاقمند به داشتن موهای صاف هستن و برای این منظور به سراغ کراتینه میرن که خب هر چقدر هم بگن باز یه کار آسیب رسان به مو هست و خب کسی هم به علاقه ی اون ها خرده نمیگیره چون بالاخره دوست دارن که موهاشون صاف باشه ولی ایراد به راه اون هاست برای رسیدن به این منظور اون هم وقتی که راه های طبیعی مثل ماسک طبیعی برای صاف شدن مو هست پس در نتیجه ی همه ی این ها باید برای حفظ زیباییمون تلاش کنیم و در جهت افزایش و بهبود اون هم از راه های منطقی و بی ضرر  اقدام کنیم حالا در این مقاله در خصوص حفظ زیبایی پوستتون از اشعه ی مضر خورشید میخواهیم چند تا از بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک رو بهتون معرفی کنیم که حتما به دردتون خواهد خورد پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک

ضد آفتاب سینره +SPF60 از بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک

یکی از بهترین ضد آفتاب هایی که در حال حاضر در بازار برای پوست های خشک موجوده ضد آفتاب برند سینره هست؛ این ضد آفتاب ایرانی عاری از عصاره هست و باعث محافظت پوست شما در برابر انواع اشعه های مضر خورشید میشه. شاید براتون جالب باشه که بدونید این ضد آفتاب تنها کرم ضد آفتاب ایرانی هست که توسط سازمان پوست امریکا تائیدیه گرفته. از دیگر خوبی هایی که این محصول داره میشه به ضد التهاب بودن اون اشاره کرد که این موضوع به علت داشتن ترکیبات گیاهی هست. پس در صورتی که یه کرم ضد آفتاب میخواهید که با پوست خشک شما سازگاری داشته باشه و از بروز هر گونه لک روی صورتتون جلوگیری کنه پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ این کرم ضد آفتاب هست.

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک

ضد آفتاب آردن مدل آتوپیا از بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک

اسم آردن برای همه آشنا هست ولی در بین محصولات تولیدی توسط این برند کرم ضد آفتاب اون یه محصول قوی و عالی برای مبارزه با خشکی پوست بشمار میره. ضد آفتاب مدل آتوپیا آردن دارای SPF40 هست که به خوبی میتونه از پوست شما در برابر اشعه های مضر حفاظت کرده و همچنین به علت داشتن روغن آلوئه ورا و انگور به بهترین شکل ممکن پوست شما رو رطوبت رسانی کرده و نرمی و لطافت رو دوباره به اون برمیگردونه. این مدل از برند آردن یه کرم بی رنگ هست که به همین دلیلی برای آقایان و اون هایی که ضد آفتاب های رنگی رو دوست ندارن یه گزینه ی بسیار عالی بشمار میره.

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک

ضد آفتاب پریم مدل Matex Tinted Rejuvinating SPF 50

این مدل از ضد آفتاب پریم دارای اس پی اف 50 هست که از این رو میشه روی اون به عنوان یه ضد آفتاب قوی در برابر اشعه های مضر حساب کرد که میتونه به زیبایی هر چه تمام تر از پوست شما مراقبت و محافظت کنه و یه انتخاب بسیار عالی برای شما محسوب میشه. خوبی که این محصول داره این هست که شما با استفاده از اون دیگه نیازی به زدن کرم پودر و پنکک نخواهید داشت چرا که وقتی اون رو روی پوستتون میزنید یه رنگ بژ ایجاد میکنه که وقتی به خودتون نگاه میکنید انگار آرایش کردید. وجود عصاره ی تاک و انگور توی این کرم باعث شده که پوست خشک شما مرطوب بمونه و جوون و شاداب تر به نظر برسه. همچنین این کرم برای پوستتون خاصیت ضد چین و چروک هم داره.

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی