|

کرم پودر مناسب پوست چرب و جوش دار / صورتت مثل توت فرنگی دون دونم که باشه با اینا صافه

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرهای مناسب پوست چرب و جوش دار رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها یه پوست زیبا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یادتون میاد یه زمانی مد شده بود میگفتن که خارجی ها آرایش نمیکنن و فقط خانوم های سن بالاشون و پیرزن ها آرایش میکنن تا یه جورایی دخترای جوون رو ترغیب کنن به این که بیخیال آرایش و این داستانا بشن ولی خب اینستاگرام اومد و کاسه کوزه ی همه رو ریخت بهم چون این روزا توی اینستا خیلی از اروپایی ها و خارجی ها رو با آرایش میبینیم و خیلی ها در این فضا حتی ترفندهای آرایش هم یاد میدن مثل آرایش برجسته کردن لب، برجسته کردن گونه با آرایش و... که خب خیلی هم خوبه چرا که یه عده دیگه نمیرن به سمت کارهایی مثل تزریق ژل و فیلر و این چیزا که خیلی هم مد شده.

بنابراین چه عیبی داره میکاپ اونم وقتی که میشه با اون یه سری از عیب های چهره رو پوشوند و زیبایی های اون رو بولد کرد اما خب یه موضوعی که در این بین بسیار مهم هست داشتن لوازم آرایشی خوبه که باعث میشه آرایش شما هم در انتها خوب دربیاد و به دل بشسینه یعنی در صورتی که شما ابزار کارتون خوب نیست بهتره که اصلا سراغ آرایش نرید مثلا در صورتی که پوستتون خشک هست و ضد آفتاب میخواهید باید به سراغ بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک برید تا با این انتخاب درست، کرمتون هم پوستتون رو مرطوب نگه داره و هم روی اون خوب بخوابه. حالا تو این مقاله هم از اون جایی که انتخاب درست لوازم آرایشی نصفه راهه میخواهیم چندتا از بهترین کرم پودرهای مناسب پوست چرب و جوش دار رو بهتون معرفی کنیم، پس در صورتی که پوستتون این مدلیه در ادامه با ما همراه باشید.

کرم پودر مناسب پوست چرب و جوش دار

کرم پودر مات بلک دایموند مای

یکی از بهترین کرم پودرهایی که برای پوست های چرب همراه با منافذ باز بسیار خوبه یلک دایموند مای هست و از اون جایی که عاری از هر گونه چربیه اضافه هست میتونه به تنظیم افزایش رطوبت پوست شما هم کمک کنه. با این کرم پودر مخملی هر پوست آکنه دار و چربی میتونه ظاهر یکنواخت و طبیعی داشته باشه و اثری از چربی روی اون دیده نخواهد شد. همچنین این محصول دارای SPF15 و اثر ضدآفتابی هم داره پس شما میتونید روی اون از جهات مختلف حساب کنید و با توجه به سلیقه و رنگ پوستتون به سراغ اون رنگش برید که دوسش دارید.

از دیگر خوبی های این محصول پرطرفدار هم باید به این پوشانندگی و کاور بسیار بالای اون و همچنین موندگاری و اثر طولانیش اشاره کرد که دقیقا چیزایی هست که یه خانوم از کرم پودرش میخواد. شما میتونید با این کرم پودر که مات هست از برق زدن پوستتون هم که چربه جلوگیری کنید و جوش ها رو زیر اون پنهان و حتی بعد از مدتی از بین ببریدشون.

کرم پودر مناسب پوست چرب و جوش دار

کرم پودر مات این لی

اثرات چربی روی پوست توی گرما بیشتر دیده میشه و به چشم میاد و همچنین در صورتی که لوازم آرایشیتون خوب نباشه باید منتظر براق دیده شدن اون هم باشید و خب با عرق کردنتون توی گرما هم این موضوع هی بیشتر و بیشتر خودش رو نشون میده و در نهایت با ترکیب شدن چربی و رطوبت ظاهر شما بد جلوه خواهد کرد که خب برای جلوگیری از این موضوع باید حتما کرم پودری که استفاده میکنید کیفیت خوبی داشته باشه که یکی از این محصولات کرم پودر X-17177 این لی هست که علاوه بر عاری بودن از چربی مقاومت بسیار بالایی هم در برابر رطوبت از خودش نشون میده.

این کرم پودر دارای نمای مات، بافت بسیار سبک و البته پوشانندگی و کاور بسیار بالاست و شما با استفاده از اون میتونید یه پوست یکدست و صاف داشته باشید به همین دلیل میشه گفت این محصول یه کرم بسیار قویه که میتونه زیبایی رو به شما هدیه کنه. این نکته رو هم اضافه کنیم که این کرم پودر در صورتی که تعریقتون هم بالاست میتونه براتون مناسب باشه.

کرم پودر مناسب پوست چرب و جوش دار

کرم پودر مات کننده قوی نوت

برسیم به یه محصول خوب دیگه در این لیست یعنی کرم پودر پمپی و مات کننده ی نوت که اگر دنبال یه کرم پودر برای پوست چرب با پوشانندگی عالی هستید که تست حیوانی هم نداره میتونه یه گزینه ی فوق العاده برای شما باشه. این کرم علاوه داشتن کاور بالا میتونه برای تغذیه ی پوستتون هم عالی باشه و ویتامین های A، B، E و F رو در اختیار اون قرار بده و حتی چربی و رطوبت پوستتون رو هم کنترل و اون رو تنظیم کنه و سوای همه ی این ها با داشتن SPF15 میتونه مثل یه ضد آفتاب هم ظاهر بشه.

کرم پودر مناسب پوست چرب و جوش دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی