|

واقعا تو این دور و زمونه زشته این اکسسوری ها رو نداشته باشید / ترندای سال رو بشناس

در این مقاله چندتا از اکسسوری های شیک زنانه رو که داشتن اون ها از نون شب براتون واجب تره رو معرفی کردیم که استایلتون رو شیک و پیک میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن یکی از ویژگی های یه خانوم مدرن و به روز هستش چرا که این روزا دیگه زیبایی ظاهری رو میشه با عمل و آرایش و هزارتا ترفند دیگه به دست آوورد ولی یه سلیقه ی خوب برای استایل رو نمیشه همینجوری به دست آوورد چرا که شما باید کنار سلیقه یه ذره هم مطالعه در این زمینه داشته باشید و از ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون آگاه باشید و بدونید چیا بهتون میاد و چیا نمیاد که خب خیلی از آدمای تنبل نمیرن سراغ این موضوع و یه تیپ معمولی خواهند داشت ولی خانوم هایی که جسور هستن حتما این مسئله رو پیگیری میکنن مثلا برای میکاپ سایه زدن حرفه ای رو یاد میگیرن، برای لباس یاد میگیرن به سراغ چه رنگایی برن تا استایلشون رو لوکس تر جلوه بدن و... . 

بنابراین درصورتی که تیپ خوب میخواهید باید خوب هم تلاش کنید و در این بین یه عده شاید بگن که پول داشته باشیم میتونیم تیپمون رو هم شیک کنیم در صورتی که این موضوع زیاد صادق نیست و هنر توی این هست که با شما با آیتم های ساده یه نتیجه ی فوق العاده خلق کنید مثلا وقت رنگ گذاشتن روی سر که میشه فکر نکنید که حتما باید برید یه آرایشگاه گرون و حسابی پول خرج کنید تا شیک بشید در حالی که قبلش باید بدونید که بهترین رنگ مو برای شما چه رنگیه و با آگاهی کامل پاتون رو توی آرایشگاه بذارید تا صنتیجه ی عالی بگیرید.حالا از اینا که بگذریم شما باید در این بین آیتم هایی رو که شما رو مدرن تر جلوه میدن رو هم بشناسید که یکی از اونها اکسسوری های شیک زنانه هست که در این مقاله به چندتا از اون ها که داشتنشون از نون شب هم واجب تره پرداختیم و معرفیشون کردیم تا باهاشون خاص جلوه کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

اکسسوری های شیک زنانه

بنگل یه اکسسوری خاص و فرنگی

مسلما تا به حال بنگل دیدید ولی شاید در این بین خیلی ها اسم این اکسسوری رو ندونن که خب باید بگیم از اون جایی که این اکسسوری بسیار ترند شده باید اسمش رو بدونید. بنگل در اصل یکی از زیور آلات سنتی هندوستان بشمار میاد و در کل به دستبند، انگشتر و گردنبندی که ساختار سفت و محکمی داره و قفلی برای سفت و چفت کردن اون وجود نداره بنگل میگن که یه قسمت باز زیر و یا روی کار وجود داره که میشه از طرق اون جواهر رو استفاده کرد. این روزا بنگل برای خودش طرفداران زیادی در سراسر دنیا داره و در صورتی که شما هنوز یه دونه از اون ها رو ندارید بهتون توصیه میکنیم که بدون معطلی یکی از اون ها رو بخرید.

اکسسوری های شیک زنانه

انگشتر از اوناس که یکی کمه دوتا غمه سه تا خاطر جمه

انگشترها رو میشه از اون دسته از اکسسوری هایی بشمار آوورد که حسابی پر طرفدار هست و همیشه و تا ابد ترنده و شما میتونید اون ها رو در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه کنید و با استفاده از اون ها دست هاتون رو جذاب تر به نظر بیارید. این روزا هم که استفاده کردن از چندتا انگشتر چه بزرگ و چه کوچک مد شده و میشه با داشتن اون ها به استایلتون پیچیدگی ببخشید ولی باید دقت کنید که برای انتخاب اون ها پهنا و بلندی انگشت هاتون، سلیقه، سن و بودجه ای که میخواهید براش صرف کنید رو در نظر بگیرید.

اکسسوری های شیک زنانه

ساعت کلاس استایلتون رو بالا میبره

ساعت رو میشه یکی دیگه از اکسسوری های مهم بشمار آوورد که انتخاب درسته اون با توجه به استایلتون بسیار مهمه و در این پروسه باید به جنس و رنگ بند ساعت و این که برای چه موقعیتی و با چه لباس هایی میخواهید بندازیدش توجه کنید تا تاثیر جذاب و خاصی توی تیپ شما داشته باشه مثلا توی استایل های رسمی بیشتر از ساعت های عقربه ای استفاده میشه که طرح های شیک و ساده دارن برای تیپ های اسپرت و کژوال هم ساعت هوشمند میتونن انتخاب مناسبی باشن کلاس استایلتون رو بالا ببرن.

اکسسوری های شیک زنانه

عینک آفتابی باید مثل دست و پا ازتون جدا نشه

یکی دیگه از اکسسوری هایی که باید داشته باشید عینک آ؛فتابی هست که میتونه شما رو بی نهایت جذاب جلوه بده و یه تحول اساسی توی تیپ و استایلتون به وجود بیاره. البته که باید موقع انتخاب اون به فریم و اندازه اش حسابی دقت کنید که مناسب صورت شما باشه و نه خیلی کوچک باشه و نه خیلی بزرگ و حتما هم جنس خوب بخرید تا شیک بودن اون بیشتر توی چشم باشه.

اکسسوری های شیک زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی