|

به مو رسید ولی پاره نشد آهنگ جدید تتلو فیت با مرژاک

از نکات جالب اهنگ به مو رسید ولی پاره نشد تتلو که بعد از اهنگ شب 2 و با تم قرمز منتشر می شود این است که پیشنهاد این اهنگ توسط مرژاک به…

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- آهنگ جدید امیر تتلو به نام « به مو رسید ولی پاره نشد» به زودی منتشر می‌شود. اهنگ به مو رسید ولی پاره نشد از البوم 87 فیت تتلو با مرژاک است و هنوز تنظیم کننده اثر مشخص نیست . به گفته تتلو بخشی از وکال کار توسط خود او ضبط شده است.

به گزارش شانیوز، از نکات جالب اهنگ به مو رسید ولی پاره نشد تتلو که بعد از اهنگ شب 2 و با تم قرمز منتشر می شود این است که پیشنهاد این اهنگ توسط مرژاک به تتلو داده شده است و برخلاف کار قبلی عاشقانه نیست و تمی غمگین و افسرده دارد اما به گفته تتلو همانطور که از اسم اهنگ بر میآید امید هم در آن جاری است .

تتلو و مرژاک قبلا در آهنگ میرم هم همکاری کرده بودند.

[caption id="attachment_27768" align="aligncenter" width="500"]به مو رسید ولی پاره نشد آهنگ جدید تتلو فیت با مرژاک فیت امیر تتلو و مرژاک میرم [/caption]

نظر تتلو اهنگ به مو رسید پاره نشد

امیر تتلو پیش از انتشار این اهنگ گفت: تو آهنگِ «میرم» اولش میگه حاجی اون پرده رو بکش نور ساییدمون ! این تو میگه : حاجی اون در رو ببند یخ کردیم !

مرژاک : داداش بیرون گرمه ها ! وسط تابستونه !

تتل : سرما وجودمو گرفت ! با اینکه وسط تابستونه ! این یکی جنسه طعمش بده ولی خوب فازش خوبه !!

تتلو در مورد حس و حال به مو رسید ولی پاره نشد گفت: « س که داغونو دائما بی حسم ! که از تا این آهنگا دارن واسه من میفرستن ... !! چرا باید این آهنگو مرژاک واسه من بفرسته بین این همه آهنگی که کار میکنه ؟؟»

کنسل شدن فیت تتلو با مرژاک در اهنگ به مو رسید ولی پاره نشد

تتلو در مورد کنسل شدن فیت با مرژاک گفت: «دوستان کار با مرژاک کنسل شد. چون رپ دوستشو فرستاد گفت حتما باید تو کار باشه و یارو هم ضعیف بود . ننه ی منم بخواد بیاد تو کار و ضعیف باشه ما نمیذاریم. والله جوری این آرتیستا تازگیا بازی میکنن که آدم فکر میکنه یه پولی چیزی ازشون گرفتن. پولم نگرفته باشن و بگن رفاقتیه قضیه ، فرقی به حال ما نداره !! از نظر من پارتی بازی ، پارتی بازیه ! حالا چه واسه پول ، چه سر رفاقت !!
تتلو گفت: «یه آرتیست واقعی نباید خودشو بفروشه و مرژاک خودش و من و کار به اون قشنگی رو فروخت. منم خیلی رفیق دارم که دوست دارم تو کارام باشن !! به همین دلیل کلا کارمون با مرژاک رو کنسل میکنیم و کار دیگه ای هم باهاش استارت نمیزنیم. چون یهو ما وقت میذاریم و دو روز کار شبانه روزی میکنیم و یهو آقا میگه من باید ننم باشه تو کار. این کار بچه بازی و گرو کشی و رفیق بازی ور نمیداره. الانم میگه دیتیل نده یه کار دیگه ببندیم. کار دیگه نداریم ما با این آدم ! شب صبح نخوابیدیم ، احترام گذاشتیم ! کارو بستیم !! خودم یه موزیکو میبندم ده دقیقه ای هم میبندم !»

[caption id="attachment_27767" align="aligncenter" width="500"]به مو رسید ولی پاره نشد آهنگ جدید تتلو فیت با مرژاک دانلود آهنگ جدید مرژاک و موئر بنام DKS[/caption]

فیت تتلو با مرژک؛ مرژاک کیست؟

مرژاک از خواننده های رپ فارسی است که به تازگی با سهراب ام جی هم همکاری داشته است و آهنگ ماما را به صورت زنده منتشر کرد . مرژاک که همکاری با موئر و تتلو داشته است از جمله رپرهای داخل ایران است که هنوز کار منتشر میکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی