|

ساعت دیواری بخریم یا ساعت ایستاده / اینجوری انتخاب کنی هرکی اومد خونت چشاش گرد میشه

خیلی از خانوما هستند که به هنگام خرید ساعت برای خونه نمیدونن دیواری بخرن یا ایستاده که خب در این مطلب با معایب و مزایای هرکدوم اشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون از قسمتهای مختلفی تشکیل شده که خب همه و همه جمع میشن و میشن اون خونه خوشگلی که ادم حس خوبی از همه جا و همه چیش میگیره. چیدمان دکوراسیون خونه دقیقا به مانند استایل یک فرد میمون. در حالی که شخص لباسای اصلیش رو پوشیده یکسری اکسسوری ها هم استفاده می کنه که باعث میشن ظاهرش خیلی خوشگلتر بشه و در عین حال کاربرد هم دارند. تو خونه هم استفاده از لوازمی مثل مبل و تخت خواب و گاز و یخچال و … هم از قسمت های اصلی استایل خونه محسوب میشن که خب همراه با یکسری اکسسوری ها مثل ساعت و آباژور و قاب عکس و دکوری ها و .. میتونن فضا رو جذاب تر هم کنند. 

اما در این مطلب قراره در رابطه با ساعت صحبت کنیم. زمان خیلی مهمه چه وقتی که تو خونه هستیم و چه وقتی که میریم بیرون که خب همیشه و همه جا این ساعت لعنتی همراهمون هست تا رفتن زمان و عمرمون رو بینیم و بدونیم الان تو چه تایمی هستیم! اما مشکل اینجاست که ساعتای تو خونه مدلای مختلفی مثل دیواری و ایستاده دارند که گاهی خانواده ها به دلیل مدلای به شدت متنوع و جذابی که هر دو سبک دارن میمونن کدومو بخرم و کدومو نخرن! در این مطلب قراره یه ریز نگاهی بیندازیم به خوبی بدیای این دو سبک و اینکه ببینیم کدومشون مناسب تره. پس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

orginal

1- نگاهی به ابعاد خونه و فضایی که داری

قطعا پیش از خرید ساعت ایستاده باید دقت کنید که فضای لازمه رو دارید یا نه. چرا که ساعت ایستاده یه فضای نسبتا بزرگ میخواد تا بتونه خودش رو نشون بده و معمولا برای پذیرایی هایی استفاده میشه که متراژ خوبی دارند و در این شرایط ساعت میتونه جلوه خودش رو به خوبی به رخ بکشه. در غیر این صورت بیشتر باعث شلوغی فضا خواهد شد.

2- نوع دکوراسیون خونه شما چه مدلیه؟

از مهمترین نکاتی که به هنگام خرید ساعت دیواری و ساعت ایستاده باید بهش دقت کنین اینه که ببینین دکوراسیون شما به چه سبکه. مثلا ساعت ایستاده ای مدلیه که به خونه های سلطنتی تجملاتی طور بیشتر میاد. اما در مقابل خونه هایی که سبک دکوراسیون مینیمال دارن ساده های ساده تر میتونه انتخاب بهتری باشه.

Gilded Minute Wall Clock

3- بودجه رو حتما در نظر بگیرین

قطعا برای خرید هر چیزی ابتدا بادی بودجه ای که دارید رو بررسی کنید که خب در هنگام خرید ساعت ایستاده و ساعت دیواری باید بگیم که ایستاده ها به دلیل حجم زیادی که چوب دارند و درشون استفاده شده، به طبع قیمتی گران تر دارند و در اینجا نیز ساعت دیواری به صرفه تره.

تخفیف _ (تخفیف خرید ساعت دیواری ژیوار کد ZH-801) –…

معایب و مزایای ساعت دیواری

اما اگر بخوایم از خوبی و بدی های این دو سبک ساعت بگیم باید اشاره کنیم به این موضوعات که ساعت دیواری به دلیل تنوع بشدت بالا و جنس های مختلفی که داره میتونه دست شما رو در انتخاب باز بذاره. از طرفی هم ساعت دیواری میتونه ساعت رو به درستی نمایش بده چرا که معمولا صفحات بزرگی دارند و جون رو دیوار نصب میشن از همه جای خونه قابل دیدن هستند، اما خب ساعت ایستاده اینچنین نیست و صفحاتی کوجک دارند با جثه ای بزرگ و تزیینی. 

ساعت دیواری میتونه رو هر دیوار و هر خونه ای نصب بشه که خب این هم خوبیشه و از طرفی هم کم صدا و کم دردسره چرا که پدال نداره و در هنگام شب نیز صدای ناخوشایندی نداره. ساعت دیواری محدودیتی در حمل و نقل بیا شکا ایجاد میکنه و از لحاظ بودجه ای هم به صرفه تره.

Gilded Minute Wall Clock

خوبی و بدی ساعت ایستاده

ساعت های ایستاده سایز کوچیک این انعطاف پذیری رو دارن که هر جای قرار بگیرن. مثلا رو میز رو شومینه یا هر جای دیگه ای. از طرفی هم طرح های مختلفی مثل ساده و کلاسیک و مدرن و خلاقانه دارند که خود یه تنه میتونن ایتمی دکوری و جذاب تو خونه به حساب بیان. ساعت های ایستاده قابلیت تنظیم و ضبط صدا دارند و میتونن الارم گذاشته بشن و زنگ بزنن. اما خب از بدیاشونم اینه که همونطور که بالاتر اشاره کردیم از هر فضای قابل رویت نیستن و شما باید حتما از روبروشون رد بشید تا ساعت رو بینید. 

standing-clock-3210

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی