|

وسایلی که تو دکوراسیون از مد افتادن/ اگه هنوز این خزا رو داری مهمونی نگیر بهت میخندن

در این مقاله در خصوص چیزهایی در دکوراسیون که از مد افتادن صحبت کردیم که توصیه میکنیم که هر چه زودتر از دکورتون حذفشون کنید.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- خوب این روزا بسیار مورد توجه افراد هست خصوصا که اینستاگرام باعث شده این بلاگرا خونه و زندگیشون رو بریزن کف مجازی و خب بالاخره با توجه به پولی هم که درمیارن این افراد هر روز مدهای جدید رو توی دکورشون پیاده سازی میکنن و کاری میکنن که هر خانومی با دیدنشون سر آقاشون غر بزنه که الا و بلا من هم میخوام دکوراسیون خونمون فلان و بهمان باشه که خب این نشون میده که فضای مجازی میتونه یه جورایی برای دیگران الگوسازی هم کنه پس آقایونی که نمیخوان پول خرج کنن باید خانوماشون رو راضی به دیلیت کردن اینستاگامشون کنن که خب از محالاته پس باید سر کیسه رو شل کنن و بذارن پولی که میخواد بره، بره!

ولی در این بین داشتن دکوراسیون زیبا تنها و تنها پول خرج کردن نمیخواد یعنی شما باید در خصوص دکور خوب اطلاعات هم داشته باشید و بدونید که بر فرض مثال چه مدل دکوری به خونه ی شما میاد و یا مثلا آیتم های مختلف رو چطور توی خونتون ست کنید تا بین اون ها هماهنگی به وجود بیاد و در نهایت خونتون رو شیک و پیک و خاص جلوه بدن که خب این موضوعات با مطالعه و تحقیق دستتون میاد و باید حتما در خصوص مدهای روز و مدهای از مد افتاده در دکوراسیون هم بدونید تا اینطوری دمده و قدیمی دیده نشید و دکور خونتون همیشه زبانزد باشه. حالا در این خصوص میخواهیم درباره ی چیزهایی در دکوراسیون که از مد افتادن براتون صحبت کنیم که یه وقت به سراغشون نرید و یا در صورتی هم که داریدشون زودتر به فکر تغییرشون بیفتید پس در ادامه با ما همراه باشید.

وسایلی که تو دکوراسیون از مد افتادن

خونه رو کاغذدیواری گلدار و شلوغ کردن از خزترین کارهایی هست که میشه انجام داد

این روزا طراحی دکوراسیون طوری شده که کم کم داره به سمت و سوی مینیمال بودن و سادگی میره و دیگه خبری از وسیله های یوقور و گنده توی خونه و دکور نیست که تنها جنبه ی تزیینی داشتن و از قضا خیلی هم جاگیر بودن و البته بلااستفاده که خب حذف شدن این مدل از وسیله ها با توجه به این که خونه های امروزی از لحاظ متراژ روز به روز دارن آب میرن و نقلی تر میشن بسیار اتفاق خوبیه چون بالاخره دیگه قرار نیست که فضا پرت بشه و شما خونه رو با وسایل کاربردی و به دردبخور پر میکنید و حتی از دکوری ها در حد معقول استفاده میکنید.

پس در خصوص کاغذدیواری بهتره که به سراغ طرح های ملایم و ساده برید و اون دسته از کاغذدیواری هایی رو که دارای طرح و نقش های بزرگ و خیلی تو چشم هستن رو فاکتور بگیرید و نهایت تلاشتون شیک دیده شدن در عین سادگی باشه.

وسایلی که تو دکوراسیون از مد افتادن

کابینت آشپزخونه به رنگ قهوه ای تیره خیلی ضایع ست!

در سال های قبل کابینت های رنگ چوب تیره بسیار مد بودن و اتفاقا ازشون خیلی استقبال هم شد ولی خب این روزا طراحان به سراغ استفاده از اون ها در فضای آشپزخونه نمیرن چرا که متراژ کوچک شده و این رنگ ها به علت تیره بودن فضا رو حتی کوچک تر از اندازه ی واقعی خودش هم نشون میدن که مسلما این موضوع خوشایند کسی نخواهد بود. پس این روزا استفاده از کابینت هایی به رنگ روشن مثل نسکافه ای، کرمی و سفید به روز تر و رایج تره. البته که در صورتی که رنگ های تیره رو برای کابینت بیشتر میپسندید توصیه ی ما بهش ما رفتن به سراغ کابینت طوسی هست که خیلی امروزی تره.

وسایلی که تو دکوراسیون از مد افتادن

استفاده از این پرده ها توی دکور اصلا توصیه نمیشه

پرده یکی از عناصر مهم و تعیین کننده توی دکوراسیون هست که این روزا مدل های جدیدی از اون ها به بازار میاد و دل خانوم ها رو میبره و خب طبیعتا در این بین یه سری از اون ها هم از مد میفتن که در زیر نمونه ای از اون هایی که از مد افتادن رو بهتون معرفی کردیم:

پرده های کرکره ای افقی و عمودی: پرده های کرکره ای رو میشه یکی از انواع پرده ها بشمار آوورد که بسیار هم پرکاربرد بودن از زمانی عرضه شون ولی خب این روزا توی خونه ها کاربرد ندارن و بیشتر توی ادارات و سازمان ها کاربرد دارن.

پرده‌های والان دار: یکمی که توی بازار بچرخید و مغازه ها رو ببینید متوجه این موضوع میشید که دیگه از والان های چند لایه، بزرگ و طرح دار خبری نیست.

پرده‌هایی با طرح های شلوغ: این روزا دیگه پرده هایی که دارای طرح های شلوغ پلوغ هستن مد نیستن و در صورتی هم که علاقمند به داشتن پرده های ساده نیستید بهتره که به سراغ طر های ظریف برید نه اون دسته ای که خیلی اغراق شده توی طرحشون.

وسایلی که تو دکوراسیون از مد افتادن

سقفتون رو اینجوری نکنید که موند تو دوره ی باباقوری

خیلی مهم هست که به طراحی سقف خونتون اهمیت بدید و در این مورد به روز باشید چون یه سری از مدل ها سال هاست که دیگه کاربردی ندارن و از مد افتادن و بودن اون ها توی سقف یه کار دمده محسوب میشه مثل داشتن کناف های پر از منحنی و شلوغ در سقف، گچبری های شلوغ و سقف های آسمان مجازی و.... پس بهتره که این روزا اصلا به سمت این مدل از تزئینات نرید.

وسایلی که تو دکوراسیون از مد افتادن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی