|

جدیدترین ظروف آجیل خورری/ بیا دل بکن از ظرفای قدیمیت برا عید نوشون کن اینا خیلی شیکن

در این مقاله نمونه ای از جدیدترین ظروف آجیل خوری رو بهتون نشون دادیم که میتونن سفره ی هفت سین شما رو بی نهایت زیبا کنن.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا خیلی مهمه که شما به کوچک ترین چیزها هم توی خونه زندگیتون خونتون اهمیت بدید مثلا از تیز کردن چاقوها تا تمیز کردن کلیدهای برق همیشه باید براتون مهم باشه چرا که در صورتی که به این موضوعات اهمیت ندید احتمالا در نظر خیلی ها فرد ژولیده پولیده ای دیده بشید که خب به خونه و زندگیش نمیرسه که مسلما هیچ کدوممون دوست نداریم که اینطوری به نظر برسیم بنابراین بهتره که حتی به مسائل جزئی هم برسید تا همیشه مثل یه کدبانو به نظر برسید و خوبه که در این بین در جریان مدهای جدید هم قرار بگیرید مثلا راجبه جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه هم بدونید تا یه جایی دیدید خونه ی فک و فامیلتون با حالت گنگ نگاه نکنید.

چون میدونید که این روزا دیگه وقت بیخبری نیست و شما نمیتونید توی یه سری از زمینه ها اظهار بی اطلاعی کنید چون در این حالت افراد فکر میکنن دمده هستید و اصلا توی باغ نیستید و خب اصلا کاری هم نداره که در جریان مدهای روز در هر زمینه ای قرار بگیرید چون خوشبختانه این روزا شما میتونید با دوتا سرچ کوچولو یه عالمه نکته در خصوص هر چیزی که میخواهید یادبگیرید که حالا ما هم در این مقاله میخواهیم چندتا از جدیدترین ست های آجیل خوری رو بهتون نشون بدیم و از انواع اون ها یه سری اطلاعات بهتون بدیم که احتمالا براتون جالب باشه، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین ظروف آجیل خورری

ظروف آجیل خوری مسی، شیک و پیک هایی که از مد نمیفتن

ظروف مسی دارای ظاهر جذاب و زیبایی هستن که به دست هنرمندان زنجانی طراحی و تولید میشن و از قدیم الایام بسیار مورد توجه بوده و هستن و شما با به کارگیری اون ها به عنوان ظروف پذیرایی توی دکورتون به قدری فضا رو آس و با کلاس جلوه میدید که حد و حساب نداره چون میدونید که مس همیشه گرون بوده و خب بودنش نشون های از اعیونی بودن هست ولی شما باید به این موضوع دقت کنید که در صورتی که دکور خونتون کاملا مدرن هست بهتره که به سراغ ظروف مسی که کلا زرق و برق دار هستن نرید چرا که میتونه با دکور شما تضاد بدی ایجاد کنه که اصلا زیبایی نداره.

در خصوص ظروف مسی هم باید این نکته رو اضافه کنیم که به علت به کار گرفتن تکنولوژی نانو آنتی اکسیدان توی ساختار این مدل از ظرف ها تغییر رنگ و یا تیره شدن در اون ها رخ نمیده ولی خب قیمتشون بسیار بالاست.

جدیدترین ظروف آجیل خورری

جدیدترین ظروف آجیل خورری

ظروف آجیل خوری دیلایت دکوری که دلتون نمیاد بهش دست بزنید

یکی از مدل های پر طرفدار د ربین ظروف آجیل خوری مدل دیلایت هست که در بیشتر مواقع به عنوان یه دکوری کاربرد داره و به قدری خاص هست که شاید اصلا دلتون نیاد که بهش دست بزنید و برای پذیرایی ازش استفاده کنید. بیشتر این ظروف دارای لعاب خوش رنگ، گل های طلایی و نگین هستن و برای تزئین اون ها هنر زیادی به کار گرفته شده تا محصول نهایی یه ظرف شیک و خاص بشه که نظر هر کسی رو به خودش جلب میکنه. شما میتونید از این ظروف برای زیباتر شدن دکوراسیونتون در بوفه، روی جزیره و اپن و یا میز هفت سینتون استفاده کنید. همچنین از دلایل دیگه ای که باعث شده این ظروف خاص بشن میشه به گل های برجسته، ظرافت اون ها در طرحی، نگین های کار شده روی بدنه و... اشاره کرد.

جدیدترین ظروف آجیل خورری

جدیدترین ظروف آجیل خورری

جدیدترین ظروف آجیل خورری

با آجیل خوری فیروزه کوب در عید احساس سنتی بودن کنید

بیشتر از هفتاد سال هست که از هنر فیروزه کوبی توی ایران استفاده میشه و این روزا قطب اصلی این هنر اصفهان هست و شما میتونید ترکیب ظورف مسی رو با هنر فیروزه کوبی در ظروف تولیدی توسط هنرمندان این شهر ببینید و حسابی غرق در زیبایی اون ها بشید. در کل این روزا هم اون ظرف های آجیل خوری که توی اون ها این هنر استفاده شده بسیار بین مردم محبوب هست و طرفدار داره و شما میتونید به عنوان یه دکوری شیک و پیک هم از اون ها استفاده کنید و میز هفت سینتون رو باهاشون زیبا کرده و از مهموناتون پذیرایی کنید.

جدیدترین ظروف آجیل خورری

جدیدترین ظروف آجیل خورری

جدیدترین ظروف آجیل خورری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی