|

این موها واسه شب عید نباید دکلره کنن وگرنه بدبخت میشن / آرایشگر رنگ مو بهت نمیگه ها

اگر قصد دکلره کردن موهاتون واسه عید رو دارید بهتره که قبلش حتما مطمئن از سلامت موهاتون باشید که در این مطلب گفتیم کدوم موها نباید دکلره کنند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب نزدیک عید هستیم و خیلی از خانوما در رفت و آمد هستن تا زیبایی شون رو برای سال جدید ، نو کنند. از انواع و اقسام کاشت ها گرفته تا فیلر و زیباسازی ابرو ها و رنگ مو و هزار کار دیگه اگه نیاز باشه هیچ اشکالی نداره و اینکه شما تا آخر عمرتون نچرال بمونید و از هیچکدوم اینها استفاده نکنید چندان جالب نیست. البته که کاملا سلیقه ای هستش و استفاده کردن یا نکردنش کامل برمیگرده به خود شما که دلتون میخواد یا نمیخواد. اما به نظر من نباید از هیچ طرف بوم افتاد. یعنی اگر شما نیاز به یکی از این کارها رو دارید و انجام نمیدین و مقاومت دارین و تاکید بر نچرال بودن، خب اشتباهه! از طرفی هم اگر مدام تو سال ها و کلینیک ها به سر می برید تا بلایی سر خود بیارید، باز هم اشتباهه و به میزان لازمش خوبه نه کمتر و بیشتر!

رنگ مو یکی از پر چالش ترین آیتم هایی هستن که خانوما واسه تغییرات ظاهری شون دارند. بیاید کمی بیشتر به عمق این قسمت از خوشگلاسیون بریم. 

رنگ مو مناسب عید

فرق روش خوب با مواد با کیفیت و بلعکسش چیه؟

مثلا اینکه همه ما میدونیم که رنگ های شیمیایی به مو خیلی آسیب میزنه، اما بی شک دکلره کردن آسیبی دوچندان داره و خیلی قوی تر از رنگ میتونه موهای شما رو داغون کنه. مواد شیمیایی و مهمتر از اون، مهارتی که باید وجود داشته باشه. شما میتونید در این حال که موهای سالمی دارید، رنگ موی با کیفیت با روشی درست هم بزنید و موهایی خوشگل و سالم تحویل بگیرید. در عوض می تونید هم به زور و اجبار رنگ مویی که دلتون میخواد رو در بیارید که حتی ممکنه دقیق همون هم نشه و فقط یکم شبیه باشه، بعد برید بعد از دو بار حموم رفتن موهاتون رو تیکه تیکه شده و آسیب دیده تحویل بگیرید.

اینجوریاست که شما باید موهای بلند خود را که با سالها زحمت و رسیدگی به این قد و قامت رسوندین قیچی بزنید و کوتاهشون کنید.

رنگ مو مناسب عید

آرایشگر بهت میگه موهات آسیب میبینه یا کارشو میکنه پولشو میگیره؟

از شما خانوم محترمه یه سوال داریم. شما اگه بدونین فلان رنگ مو رو بزنید موهاتون خراب میشه، باز هم برای عید یا عروسی که در پیش دارید اون رنگ مو رو میزنید؟ 

آیا وقتی میرین آرایشگاه خانوم آرایشگر عزیز به شما این نکته رو میگه که قراره موهای شما آسیب ببینه؟ یا نه خیلی ریلکس کارش رو انجام میده و در نهایت هم مبلغ میلیونی رو میگیره؟

حواستون هست که موی رنگ شده موقعی خوشگل و خورنگ به نظر میاد که سالم باشه! موهای رنگ شده در حالتی که وز شده باشه و یا اینکه گرع بخوره و خلاصه اینکه خوب وای نسته، هرچقدر هم که رنگی زیبا داشته باشه باز زشت به نظر میاد.

رنگ مو مناسب عید

در واقع حقیقت اینه که اگر آرایشگر شما منصف باشه باید بهتون بگه که اگر موهاتون تو این سه حالت قرار داره دکلره براش سمه! حالا کدوم حالات؟

اگه رو موهاتون حنا گذاشتین!

خیلی از خانوما فکر میکنن چون حنا یه رنگ طبیعیه، از طرفی هم واسه کیفیت و سلامت مو خوبه، استفاده دارند. اما بهتره که بدونید حتی اگه حنای رو موهامون هم کمرنگ شده باشه، باز تا وقتی که اون قسمت حنا شده رو کوتاه نکنید نباید دکلره انجام بدید. 

اینجوری نه تنها به به موها آسیب زدین، به رنگه مورد نظرتون هم نخواهید رسید.

رنگ مو مناسب عید

موهاتو کراتینه کردی؟ دور دکلره خط بکش

این روزا کراتینه کردن مو خیلی ترند شده که خب هم باعث زیبایی و صافی مو میشه، و تا حدود یهم میتونه کار درمانی انجام بده. اما باید بگیم در این حالت بهتره که دور دکلره کردن رو خط بکشید. مواد کراتینه قوی هستش و مواد دکلره هم به شدت قوی تر. مگه مو چقدر جون داره؟ بهتره که صبوری کنید و فعلا درجا بعد از کراتینه نرید سراغ دکلره کردن!

رنگ مو مناسب عید

اگه موهاتو پرکلاغی یا شرابی کردی

استفاده زیاد و پشت سر هم از رنگ پرکلاغی و شرابی باعث میشه که پیگمنت‌ های موی شما تغییر کنه و در مقابل رنگ باز کردن مقاومت خیلی زیاد تری داشته باشند. اگر کمر به قتل موهاتون بستید پس تو این شرایط دلتون دکلره بخواد! قطعا یه آرایشگر حرفه‌ ای و با مهارت هم این کار رو برای شما انجام نمیده!

رنگ مو مناسب عید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی