|

شومیز سفید رو با چی ست کنم؟ / دیگه کنار سفید مشکی پوشیدن خیلی لوس شده رنگی و خاص باش

در این مقاله در خصوص جواب این سوال که شومیز سفید رو با چی ست کنم صحبت کردیم که میتونید با توجه به نکات ذکر شده یه استایل خاص داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن یه تیپ و استایل مناسب میتونه بی نهایت روی روحیه ی شما تاثیر گذرا باشه و حال دلتون رو خوب کنه چرا که نه تنها اطرافیانتون از تیپ و استایلتون تعریف و تمجید میکنن بلکه خودتون هم به خودتون حس خیلی بهتری پیدا میکنید و در نهایت که آدم خودش رو دوست داشته باشه اعتماد به نفسش هم افزایش پیدا میکنه و میتونه روز به روز زیباتر دیده بشه حتی با وجود این که تغییری توی ظاهرش ایجاد نکنه چون درون زیبا میتونه ظاهر شما رو هم زیباتر کنه. بنابراین داشتن یه استایل شیک و روحیه ی خوب میتونن با هم شدیدا در ارتباط باشن پس به هر دو توجه کنید و برای پیشرفت روز به روزتون در هر دو بعد تلاشتون رو کنید.

حالا در این بین هستن افرادی که نمیدونن چطور باید خوش استایل تر جلوه کنن که برای این منظور در ابتدای کار شما باید روی ویژگی های فیزیکی و ظاهری خودتون تمرکز کنید مثلا ر صورتی که میخواهید رنگ مو بذارید و باید در وهله ی اول ببینید که رنگ پوستتون چه جوریه و چه رنگ هایی باهاش میاد مثلا در صورت داشتن پوست گندمی به سراغ زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی برید و با استفاده از اون زیباترین جلوه کنین و یا در صورتی که قدتون کوتاه بدونید که چطور شلوارهایی باعث میشن که قد بلندتر دیده بشید و به سراغ پوشیدن اون ها برید. حال دراین بین یه سری از لباس ها هم هستن که وجود اون ها برای همه الزامیه و به کارشون میاد و شما باید اون ها رو برای داشتن تیپ هر چه بهتر داشته باشید که یکی از اون ها شومیز سفید هست که پیشنهاد میکنیم در صورتی که ندارید اون رو تهیه کنید و در صورتی هم که داریدش این مقاله رو تا انتها برای این که متوجه بشید شومیز سفید رو با چی ست کنم، بخونید، پس با ما همراه باشید.

شومیز سفید رو با چی ست کنم

شومیز سفید رو با مانتو کتی بپوشید تا زیباترین باشید

در صورتی که مانتوی کتی دارید توصیه ی ما به شما اینه که برای یه بار هم که شده این مدل از مانتوها رو با شومیز سفید از زیرشون ست کنید تا ببینید چقدر میتونید استایل شیک و خانومانه ای داشته باشید که حسابی هم رسمیه و برای شما احترام به همراه داره چون افراد خواه ناخواه راجبه اونایی که این دو آیتم رو با هم ست میکنن اینطور فکر میکنن که این افراد روی نظم و قاعده قدم برمیدارن و مصمم و با پرستیژ هستن. البته که درسته از استایل رسمیه ولی خب شما میتونید حتی به عنوان یه استایل نیمه رسمی هم روی اون حساب کنید و برای خودتون زیبایی خاصی رو به ارمغان بیارید. در خصوص کفش هم بهتره که در این استایل به سراغ کفش پاشنه بلند و شلوار دمپا و یا راسته برید.

شومیز سفید رو با چی ست کنم

شومیز سفیدتون رو به عنوان مانتو با شلوار جین بپوشید

خب این روزا شما میتونید شومیزها رو هم به عنوان مانتو هم به عنوان لباس جدا از زیر مانتوهای جلو باز بپوشید و به همین دلیل بهتون توصیه میکنیم که شومیز سفید رو مثل مانتو در کنار یه شلوار جین بپوشید. در اصل همونقدر که داشتن یه شومیز سفید برای هر خانومی توی کمدش از واجبات بشمار میاد داشتن شلوار جین هم بسیار حیاتیه و شما باید انواع مختلفی از اون ها رو که از قضا بسیار هم تنوع دارن توی کمدتون داشه باشید مثلا از جین های سنگ شور تا زاپ دار بگیر تا ساده تا اسکینی و دمپا و... که با توجه به مدل شومیزتون از بین اون ها یکیشون رو برای ست کردن با لباس سفیدتون انتخاب کنید.

شومیز سفید رو با چی ست کنم

وست بپوشید و زیرش شومیز سفید نداشته باشید محاله!

این روزا پوشیدن وست ها بسیار بین خانوم ها با هر سن و سالی محبوب شده و خب وست بیا همون جلیقه تونسته راهش رو بین لباس ها با جنس های مختلف پیدا کرده مثلا از لباس های زمستونی و کاپشن ها و لباس های بافت بگیر که مدل جلیقه ای دارن تا مانتوهای بهاره و تابستونی که میتونه در هر حالتی یعنی جلوباز و یا بسته با دکمه و زیپ دوخته بشه.

از خوبی هایی که این مدل از مانتوها دارن اینه که شما میتونید با اون ها هم تیپ های رسمی و هم تیپ های اسپرت داشته باشید و در صورتی که میخواهید با وست برای خودتون یه استایل رسمی بسازید توصیه ی ما به شما این هست که ضمن این که از زیر اون شومیز سفید میپوشید شلوار بوت کات و یا ساده و کفش های پاشنه بلند رو هم تست کنید. در صورتی هم که به دنبال تیپ اسپرت هستید به سراغ شلوار مام استایل و کتونی برید در کنار وستتون.

شومیز سفید رو با چی ست کنم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی