|

شومیز های مناسب اندام چاق

خانوم های چاق باید چه سبک لباس هایی رو بپوشند؟ با این شومیزا فوق العاده میشی

اگر بانویی با اندام چاق هستید و موندین چه لباس هایی به شما میاد و کدوما نمیاد، پس حتما با اینن مطلب همراه باشید تا همه چیز رو یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لباس و استایل نیمی از شخصیت ما رو به اطرافیان معرفی میکنه. زیبایی و یا زشتیه یه لباس تو تن ما، هم به دلیل سلیقمون هستش و هم به دلیل اندامی که داریم. قطعا یک انتخاب درست برای لاغر ترین و یا چاق ترین میتونه زیباترین باشه که خب نتیجه میگیرم پس باید انتخابمون درست باشه و بلد باشیم چه رنگ و سایز و مدل لباسی به اندام ما میاد. بانوان حساسیت زیادی بر روی اندام خود دارند چرا که چهره  اندام نشون دهنده اونهاست و میتونه باعث بشه که همه جا تحسین بشن و یا مسخره!

خانوم عزیز این دو گزینه تماما به خود شما بستگی داره چرا که با رسیدگی به اندام و چهره، میشه ظاهری زیبا ساخت. فراموش نکنید که داشتن اعتماد به نفس هم به شدددت در زیبایی تاثیر داره چرا که وقتی شما خودتون، خودتون رو زیبا ببینید پس دیگران هم ناخودآگاه شما رو زیبا می بینند و بلعکس.

1742617_401

اما بگذریم و برسیم سراغ مطلب اصلیمون که در رابطه با خانومها درشت اندام و یا همون چاق هستش. این سبک اندام معمولا حساسیت این رو دارند که کدوم لباس بهشون میاد و کدوم لباس ممکنه چاق تر نشونشون بده! از طرفی هم ممکنه نسبت به بیشتر رنگ ها احساس رضایت نکنند و از روبرو شدن با خود جلوی آینه ترس داشته باشند، چرا که فکر می کنند فقط بی تیره بپوشن و تمام.

chagg12

کدام لباس ها برای لاغر نشان دادن خانوم های چاق مناسب است؟

- اگر بانویی درشت اندام هستید که نمیدونید چی بپوشید که لاغر تر نشون داده بشید پس حتما با این مطلب همراه باشید. 

- مثلا اینکه از رنگ ها سرد استفاده کنید تا لاغر شوید. 

- دور لباس هایی که طرح ها و گل های زیاد و شلوغ دارند خطب قرمز بکشید که شما رو دو برابر نشون میدن. 

- لباس هایی که جنس پارچه ضخیمی دارن برای افراد چاق مناسب نیستند.

- از پوشیدن شومیز و بلوزهای تنگ دور بشید که برخلاف ذهنیت برخی، این سبک لباس نه تنها برای اندام درشت خوب نیست بلکه جلوه بدی هم دارد.

- از پوشیدن لباس های بیش از حد گشاد هم خودداری کنید.

- لباس های یقه گرد اصلا برای افراد چاق مناسب نیست و برای لاغر به نظر رسیدن بهتره که از لباس های یقه هفت استفاده کنید.

- برای پوشیدن لباس مجلسی حتما از لباس زیر مناسب و گن های محکم استفاده کنید.

Untitled

و اما لباس مجلسی؛ شومیز واسه خانومای چاق چی خوبه؟

شومیز گزینه ای بسیار جذاب برای بانوان در هرررر مجلس می باشد و به همین علت در این مطلب بر روی شومیز فوکوس بیشتری داریم. برای انتخاب یک شومیز مناسب قبل هر چیزی، باید به فرم بدن خود توجه داشته باشید، چرا که بدن شما بهتر از هر کسی میدونه چه لباسی براش مناسب‌ تره. 

قطعا لباسی که برای فرم بدن بیضی زیبا به‌ نظر مبرسه برای اندام گلابی‌ شکل، مثلث وارونه (سیبی) و غیره خیلی خوب به‌ نظر نمیرسه. همچنین افراد چاق تفاوتای زیادی باهم دارن! مثلا اینکه برخی از قسمت بالا تنه چاق شدن و برخی فقط تو قسمت پهلوها و برخی دیگر از خانومها ران و پاهای چاقی دارند. هر یک از گزینه های گفته شده بادی لباس مخصوص به خود را تهیه کنند. در ادامه بینیم نمونه شومیز هایی رو که مناسب بانوان چاق اندام می باشد.

Untitled

shoomizz-chagh3

shoomiz-chagh6

shoomiz-chagh4

shoomiz-chagh1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی