|

خانم خاص پسند تو مهمونیا جای مانتو شومیز سفید بپوش / یه عالمه ایده واسه شیک ست زدن

شومیز سفید خیلی میتونه تو استایل کردن واس مهونیا کمکت کنه، اما به شرط اینکه بلد باشی چی رو با چی ست بزنی.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گرچه که این روزا خیلیا دارن برای جشن سال نو میلادی و البته یلدای قشنگمون اماده میشن، اما خب خیلیا هم هستند که دلشون میخواد چه برای مهمونی هایی که مناسبت خاص دارند و چه برای مهمونی های خونوادگیشون، از یه لباس خوشگل و شیک استفاده داشته باشند. البته که میدونید این دو مناسبت هر دو هم استایلی قرمز طور میطلبن و کلا جذابیت و تم کلیشون تو رنگ قرمز خلاصه میشه. اما خب هر دو نیز پتانسیل این رو دارند که با رنگ هایی همچون سفید هم زیبایی خاصی پیدا کنند. اصلا سفید یه رنگیه که میتونه برای هرررر مهمونی و مراسم و بیرون گردی محبوب باشه. مثلا دیدین کتونی سفید چه موجود عجیبیه؟ لعنتی یه جوریه که به هر رنگ و مدل لباسی میاد که خب باید بگیم در برخی دیگر آیتم ها به مانند شومیز سفید هم اینچنین عمل میکنه.

مثلا شاید شلوار سفید برای همه جور محفلی کاربرد نداشته باشه، اما در عوض شومیز سفید! امان از این شومیز سفید که میشه گفت برای هممممه جور فضا و شرایطی قشنگه و مناسب. شومیز ها پیراهن های پارچه ای هستند که به صورت کوتاهشون مناسب مهمانی ها و به صورت کمی بلند ترشون مناسب استایل های خیابانی می باشند. چند سالی میشه که شومیز داره دلبرانه تر از پیش جلو میره و طرفداران بسیاری پیدا کرده. شومیز که مناسب همه جور سلیقه و رنگ پوست و اندامی وجود داره، میتونه از یک خانوم، یک بانوی شیک پوش بسازه. این آیتم از دست معدود آیتم هایی هم هستش که اصلا سن و سال نمیشناسه و مناسب هرجور خانوم و دختر خانومی هستش.

شومیز سفید با شلوار جین جذب و مام استایل

اما بیایم سراغ شومیز سفید. این دلبر همه چی تموم که قابلیت این رو داره خودش رو با خیلی از آیتمای استایل وفق بده. شومیز ها در جنس های پارچه ای مختلفی هستند که میشه گفت جنس ساتن و توری اونها از همه مجلسی تر هستند. شومیز میتونه مثلا با یک شلوار جین رنگ روشن به خوبی ست بشه و زیباییش رو به رخ خلق بکشه. 

شومیز سفید همراه با شلوار جین جذب و البته مام استایل به یک میزان قشنگه، چرا ک دیگه اون دوره فرار کردن خانوما از شلوار های گشاد گذشته و حالا می بینیم که شلوارهای مام استایل و مام فیت هم به خوبی میتونن مجلسی استایل بشن و هم کژوال. این دو آیتم همراه با یک کفش و یا صندل پاشنه دار ترکیبی ایده آل خواهند بود ظاهر هر خانوم شیک گوشی رو تکمیل میکنن.

02

Untitled

شومیز سفید رو با دامن کوتاه و بلند ست بزن دلبریت تکمیل شه

اما شومیز سفید همراه با دامن های بلند و کوتاه نیز جذابیتی فوق العاده دارند. دامن ها از دست آیتم هایی هستند که شاید قبلتر تنها به تن مامانا می دیدیم، اما امروزه اینجوری شده که حتی دختر خانومای نوجوان و جوان نیز استفاده می کند چرا که مدل تا زانو و زیر زانو به شدت شیک محسوب میشه. البته که دامن کوتاه عروسکی هم حاشگاه خاص خودش و میون دختر خانوما داره که میتونن همراه با بوت و نیم بوت و کفش پاشنه دار عالی بشه. 

از طرفی هم دامن های چاکدار بلندی از جنس جین ترند شده که خانوما هم برای استایل خیابانی همراه با کت جین استفاده می کنند و هم برای مهمونیا و دورهمی ها که خب اغلب با شومیز و یا تاپ ست میشن. 

_Simo-Easyshop _ خرید امن از استانبول_ on…

Untitled

شومیز سفید و استایل خیابانی شیک با ترنچ کن

البته که شومیز سفید از اونجایی که به خیلی از لباس ها میاد، برای این روزهای سرد پاییزی میشه که برای بیرون از خونه هم ازش استفاد کرد. سوالتون اینه که دارم میگن روزای سرد، پس چجوری میشه بیرون بپوشید؟ که خب در پاسخ باید بگیم خانوم زیبا، شومیز سفید رو شما میتونید همراه با ترنچ کت ها استایل کنید. در ادامه می بینیم نمونه ای از این ست که واقعا جذابیت و زیبایی خاصی داره. این ترکیب مناسب خانومایی هستش که دلشون میخواد لایه ای و نیم رسمی بپشون. چرا که خب قطعا همه طرفدار استایل کژوال نیستند و یکسری دلشون کمی لاکچری نمایان شدن میخواد. 

Untitled

be4b2be1-9a2e-45ee-8e21-80d6651f08f8

Sssr28 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی